Комплексна підсумкова робота

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота із зарубіжної літератури для 5 класу за підручником та програмою О.Ніколенко -усна взаємодія та досліджує мовлення
Перегляд файлу

Вступ.Скарбниця народних казок

 Усна взаємодія(УВ(ГР 1))

1.Аудіювання уривку з тексту  індійської казки «Фарбований шакал».Прослухайте текст і виконайте тестові завдання

В одній лісистій країні жив шакал на ім'я Чандарава. От якось, знемагаючи від голоду, він прибіг до міста, аби чимсь поживитися. Міські собаки помітили його й страшенно завалували, погналися за ним і почали шарпати за боки гострими зубами. Рятуючи своє життя, він, геть покусаний, забіг по дорозі в будинок фарбаря, де стояв великий чан, повний синьої фарби. Ховаючись від переслідувачів, шакал ускочив туди і зробився такий синій, що собаки його не впізнали й порозбігалися. Чандарава подався світ за очі і зрештою прибився до лісу. Він був не схожий сам на себе, бо ж синя фарба надала йому зовсім іншої масті. …

…Побачивши цього дивного звіра із синьою, як у Шиви, шиєю, всі лісові жителі — леви, тигри, пантери, вовки та інші хижаки, сповнені неймовірного страху, кинулися врозтіч, примовляючи: "Хтозна, яку штуку втне цей заброда. Краще нам забігти від нього безвісти". ..

Чандарава збагнув, що вони перебувають у полоні страху, тож сказав: "О звірі, чому це ви, угледівши мене, стали розбігатися? Вам нема чого боятись! …От я сюди й прибув, звірі, щоб прихистити вас під покровом парасольки моєї влади. Звуть мене Какудрума, а народився я в Тримир'ї". По цих словах леви, тигри та інші тварини заволали до нього: "Повелівай, володарю!". Тоді він надав левові чину головного радника, тигра призначив постільним, пантері доручив охороняти скриню, а вовка поставив вартовим біля входу. З родичами своїми — шакалами — він навіть розмови не заводив, а просто вигнав їх у шию, от і все….

Одного разу, прибувши на зібрання ради, Какудрума почув, що десь удалині страшенно завиває зграя шакалів. У нього від щастя навіть шерсть настовбурчилась, а в очах заблискотіли сльози радості. Не в змозі стриматись, він схопився і сам почав голосно вити. Здивовані звірі вмить усе второпали і засоромлено похнюпили голови. Оговтавшись, загомоніли: "Ну й обдурив же нас пройдисвіт. Це ж усього-на-всього нікчемний шакал, якого слід розшматувати!".

Той з переляку хотів було тікати, але не встиг: леви та його підручні роздерли шакалика на дрібні шматочки.

1.Хто жив у лісистій країні: (1б)

А)лис

Б)заєць

В)шакал

Г)олень

2.Чого Чандарава прибіг до міста?(1б)

А)погуляти

Б)поїсти

В)утікав від собак

Г)заблукав

3.Тікаючи від собак Чандарава стрибнув у: (1б)

А)чан з голубою фарбою

Б)чан із зеленою фарбою

В)чан із синьою фарбою

Г)діжку із синьою фарбою

4.Куди подався шакал із міста: (1б)

А) у  ліс

Б) у село

В) у місті залишився

Г) у поле

5.Кого із тварин Чандарава вигнав із лісу: (1б)

А)левів

Б)тигрів

В)шакалів

Г)вовків

6.Як вчинили лісові звірі з шакалом: (1б)

А) вбили

Б) з’їли

В) роздерли на шматки

Г) прогнали                                                       Разом 6б

 

                        Досліджує мовлення (ДМ( ГР 4))

1.Виберіть образи  з казок «Момотаро..» та «Пензлик Маляна» і розподіліть у таблицю до героїв: (2б)

  (острівЧудовиськ,фарба,коржі,в’язниця,персик,журавель,фазан,

реманент,собака,поміщик,мавпа, імператор,візок,вітер,дід і баба).Таблицю  малювать

 

                   Момотаро

                     Малян

 

 

 

 

 

 

2.Виберіть ознаки народної казки: (2б) Записуєте лише літери(2-д,е..)

А)є автор

Б) віршована форма

В) немає конкретного автора

Г) прозова(епічна) форма

Д) вигадані події,явища

Е) реальні події

3.Прочитайте опис пані Метелиці: «..Нарешті дійшла до невеличкої хатини,з якої у віконце визирала стара баба.В неї стирчали такі великі зуби…»

Чи відповідає характер пані Метелиці її зовнішньому виглядові? Який був характер у пані? Розкажіть  (2б)                        Разом 6б

 

 

docx
Додано
26 вересня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку