Комплексна підсумкова робота

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота із зарубіжної літератури для 5 класу за підручником та програмою О.Ніколенко -усна взаємодія та досліджує мовлення
Перегляд файлу

Вступ.Скарбниця народних казок

 Усна взаємодія(УВ(ГР 1))

1.Аудіювання уривку з тексту  індійської казки «Фарбований шакал».Прослухайте текст і виконайте тестові завдання

В одній лісистій країні жив шакал на ім'я Чандарава. От якось, знемагаючи від голоду, він прибіг до міста, аби чимсь поживитися. Міські собаки помітили його й страшенно завалували, погналися за ним і почали шарпати за боки гострими зубами. Рятуючи своє життя, він, геть покусаний, забіг по дорозі в будинок фарбаря, де стояв великий чан, повний синьої фарби. Ховаючись від переслідувачів, шакал ускочив туди і зробився такий синій, що собаки його не впізнали й порозбігалися. Чандарава подався світ за очі і зрештою прибився до лісу. Він був не схожий сам на себе, бо ж синя фарба надала йому зовсім іншої масті. …

…Побачивши цього дивного звіра із синьою, як у Шиви, шиєю, всі лісові жителі — леви, тигри, пантери, вовки та інші хижаки, сповнені неймовірного страху, кинулися врозтіч, примовляючи: "Хтозна, яку штуку втне цей заброда. Краще нам забігти від нього безвісти". ..

Чандарава збагнув, що вони перебувають у полоні страху, тож сказав: "О звірі, чому це ви, угледівши мене, стали розбігатися? Вам нема чого боятись! …От я сюди й прибув, звірі, щоб прихистити вас під покровом парасольки моєї влади. Звуть мене Какудрума, а народився я в Тримир'ї". По цих словах леви, тигри та інші тварини заволали до нього: "Повелівай, володарю!". Тоді він надав левові чину головного радника, тигра призначив постільним, пантері доручив охороняти скриню, а вовка поставив вартовим біля входу. З родичами своїми — шакалами — він навіть розмови не заводив, а просто вигнав їх у шию, от і все….

Одного разу, прибувши на зібрання ради, Какудрума почув, що десь удалині страшенно завиває зграя шакалів. У нього від щастя навіть шерсть настовбурчилась, а в очах заблискотіли сльози радості. Не в змозі стриматись, він схопився і сам почав голосно вити. Здивовані звірі вмить усе второпали і засоромлено похнюпили голови. Оговтавшись, загомоніли: "Ну й обдурив же нас пройдисвіт. Це ж усього-на-всього нікчемний шакал, якого слід розшматувати!".

Той з переляку хотів було тікати, але не встиг: леви та його підручні роздерли шакалика на дрібні шматочки.

1.Хто жив у лісистій країні: (1б)

А)лис

Б)заєць

В)шакал

Г)олень

2.Чого Чандарава прибіг до міста?(1б)

А)погуляти

Б)поїсти

В)утікав від собак

Г)заблукав

3.Тікаючи від собак Чандарава стрибнув у: (1б)

А)чан з голубою фарбою

Б)чан із зеленою фарбою

В)чан із синьою фарбою

Г)діжку із синьою фарбою

4.Куди подався шакал із міста: (1б)

А) у  ліс

Б) у село

В) у місті залишився

Г) у поле

5.Кого із тварин Чандарава вигнав із лісу: (1б)

А)левів

Б)тигрів

В)шакалів

Г)вовків

6.Як вчинили лісові звірі з шакалом: (1б)

А) вбили

Б) з’їли

В) роздерли на шматки

Г) прогнали                                                       Разом 6б

 

                        Досліджує мовлення (ДМ( ГР 4))

1.Виберіть образи  з казок «Момотаро..» та «Пензлик Маляна» і розподіліть у таблицю до героїв: (2б)

  (острівЧудовиськ,фарба,коржі,в’язниця,персик,журавель,фазан,

реманент,собака,поміщик,мавпа, імператор,візок,вітер,дід і баба).Таблицю  малювать

 

                   Момотаро

                     Малян

 

 

 

 

 

 

2.Виберіть ознаки народної казки: (2б) Записуєте лише літери(2-д,е..)

А)є автор

Б) віршована форма

В) немає конкретного автора

Г) прозова(епічна) форма

Д) вигадані події,явища

Е) реальні події

3.Прочитайте опис пані Метелиці: «..Нарешті дійшла до невеличкої хатини,з якої у віконце визирала стара баба.В неї стирчали такі великі зуби…»

Чи відповідає характер пані Метелиці її зовнішньому виглядові? Який був характер у пані? Розкажіть  (2б)                        Разом 6б

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Болехан М .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 вересня
Переглядів
1321
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку