Комплексна підсумкова робота за темами "Вступ", "Скарбниця народних казок"

Про матеріал

Комплексна підсумкова робота з зарубіжної літератури для учнів 5 класу за темами "Вступ", "Скарбниця народних казок" забезпечує охоплення двох груп результатів навчання здобувачів освіти: ГР2 ПРАЦЮЄ З ТЕКСТОМ, ГР4 ДОСЛІДЖУЄ МОВЛЕННЯ. Дана робота спрямована перевірити знання учнів при вивченні художніх творів: японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик", китайська народна казка "Пензлик Маляна", німецька народна казка "Пані Метелиця". Також публікація має на меті перевірити засвоєні теоретичні відомості про казку, види казок, будову казок, сюжет, антитезу.

Перегляд файлу

Комплексна контрольна робота (КПР)

ВСТУП. СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК

 

Працює з текстом (ПТ (ГР 2))

Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду

  1. Встановіть відповідність між героєм та предметом, який йому належить (3 бали):
  1.     Падчірка                          А. Шаровари
  2.     Поміщик                          Б. Починок
  3.     Малян                              В. Маєток
  4.     Момотаро                        Г. Подушка
  5.     Пані Метелиця                Д. Пензлик
  6.     Дід                                    Е. Хмиз

 

  1. Встановіть відповідність між назвою казки та цитатою до неї

(3 бали):

  1.     «Момотаро, або Хлопчик-Персик»
  2.     «Пензлик Маляна»
  3.     «Пані Метелиця»

А. «Взяла мене туга за рідним краєм…»;

Б. «… із персика вистрибнув опецькуватий хлопчик»;

В. «Віднині ми перестанемо чинити людям зло»;

Г. «Та раптом усе золото перетворилося у каміння»;

Д. «Яблука мої давно вже достигли»;

Е. «Корабель відплив від берега».

 

  1. Відтворіть рядки казки, уставляючи вилучені слова (3 бали):

«Момотаро, або Хлопчик-Персик»

  1.     «Баба спекла хлопцеві найбільших у Японії____________»;
  2.     «Нарешті добулися вони вчотирьох до _____________».

 

«Пензлик Маляна»

  1.     «З самого малечку він мріяв про те, щоб _____________»;
  2.     «Зазнавши невдачі, імператор намалював__________».

 

«Пані Метелиця»

  1.     «Дівчина підійшла до печі й лопатою повитягала_____________»;
  2.     «…добре вибивай подушки, щоб пір’я летіло, - тоді на світі йтиме___________».

 

  1. Наведіть приклади фантастичного у вивчених казках (3 бали):
  •          «Момотаро, або Хлопчик-Персик»: _______________.
  •          «Пензлик Маляна»:___________________.
  •          «Пані Метелиця»:_____________________.

Разом 12 балів

Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))

Дослідження, спостереження за літературними явищами, проведення їх аналізу

 

              Оберіть правильний варіант відповіді (6 балів):

 

  1. У якому з видів казок діють персонажі, які здатні творити дива?

А. Казки про тварин. Б. Чарівні казки. В. Соціально-побутові казки.

 

  1. Оберіть правильну послідовність будови казок:

А. Зачин, кінцівка, основна частина. Б. Основна частина, зачин, кінцівка. В. Зачин, основна частина, кінцівка.

 

  1. Послідовність подій у літературному творі – це…:

А. Казка. Б. Сюжет. В. Фольклор.

 

  1. До китайських народних казок належить казка:

А. «Пензлик Маляна». Б. «Момотаро, або Хлопчик-Персик». В. «Пані Метелиця».

 

  1. «Фрау Холле» - так німецькою звучить назва казки:

А. «Пензлик Маляна». Б. «Момотаро, або Хлопчик-Персик». В. «Пані Метелиця».

 

  1. Просяні коржі – це традиційна страва:

А. Німецької культури. Б. Японської культури. В. Китайської культури.

 

  1. Доберіть якомога більше епітетів (художніх означень) до героїв народних казок (3 бали):

Момотаро:_____________________________________

Падчірка:______________________________________

Малян:________________________________________

 

  1. Що таке антитеза? Порівняйте образи рідної доньки та падчірки за казкою «Пані Метелиця» (3 бали).

 

Разом 12 балів

 

 

Успіхів у виконанні завдань!

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Музика Аліса Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Литвин Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Полуляхова Валентина Омелянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Єрьоменко Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Завідняк Ірина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
29 вересня
Переглядів
8933
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку