Комплексна підсумкова робота з зарубіжної літератури для учнів 5 класу за темами "Вступ", "Скарбниця народних казок" забезпечує охоплення двох груп результатів навчання здобувачів освіти: ГР2 ПРАЦЮЄ З ТЕКСТОМ, ГР4 ДОСЛІДЖУЄ МОВЛЕННЯ. Дана робота спрямована перевірити знання учнів при вивченні художніх творів: японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик", китайська народна казка "Пензлик Маляна", німецька народна казка "Пані Метелиця". Також публікація має на меті перевірити засвоєні теоретичні відомості про казку, види казок, будову казок, сюжет, антитезу.
Комплексна контрольна робота (КПР)
ВСТУП. СКАРБНИЦЯ НАРОДНИХ КАЗОК
Працює з текстом (ПТ (ГР 2))
Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду
(3 бали):
А. «Взяла мене туга за рідним краєм…»;
Б. «… із персика вистрибнув опецькуватий хлопчик»;
В. «Віднині ми перестанемо чинити людям зло»;
Г. «Та раптом усе золото перетворилося у каміння»;
Д. «Яблука мої давно вже достигли»;
Е. «Корабель відплив від берега».
«Момотаро, або Хлопчик-Персик»
«Пензлик Маляна»
«Пані Метелиця»
Разом 12 балів
Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))
Дослідження, спостереження за літературними явищами, проведення їх аналізу
Оберіть правильний варіант відповіді (6 балів):
А. Казки про тварин. Б. Чарівні казки. В. Соціально-побутові казки.
А. Зачин, кінцівка, основна частина. Б. Основна частина, зачин, кінцівка. В. Зачин, основна частина, кінцівка.
А. Казка. Б. Сюжет. В. Фольклор.
А. «Пензлик Маляна». Б. «Момотаро, або Хлопчик-Персик». В. «Пані Метелиця».
А. «Пензлик Маляна». Б. «Момотаро, або Хлопчик-Персик». В. «Пані Метелиця».
А. Німецької культури. Б. Японської культури. В. Китайської культури.
Момотаро:_____________________________________
Падчірка:______________________________________
Малян:________________________________________
Разом 12 балів
Успіхів у виконанні завдань!