Комплексна підсумкова робота. 6 клас НУШ "Пригоди і фантастика"(Ч. Дікенс, М. Гоголь,А. Ліндгрен)

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота. "Пригоди і фантастика" ("Різдвяна пісня у прозі", "Ніч перед Різдвом", "Міо, мій Міо"). Робота містить 4 групи результатів..Завдання орієнтовні, і учитель має можливість вибрати групу завдань індивідуально для кожного класу.
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота.  «Різдвяні історії, «Міо, мій Міо»»

 

ГР 1. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.

  1. Прослухайте уважно текст і виконайте тестові завдання.  

М.Гоголь.  «Ніч перед Різдвом», стор.74-75, підручник О.Ніколенко Зарубіжна література 6 клас, 2023р.

 

Тестові завдання:

1.Куди Чорт заховав місяця?

а) в кишеню; б )у ладанку; в)у мішок.

2.Місяць вилетів на небо через:

а) вікно хатини козака Чуба; б) димар хати Пацюка; в) димар хати Солохи.

3. У чиїй хаті збиралися колядники?

а) козака Свербигуза; б) коваля Вакули; в)козака Чуба; г) Пузатого Пацюка.

4. Який настрій був у красуні Оксани напередодні Різдва?

а) веселий; б) сумний; в) загадковий.

5. Чиї черевички дуже сподобалися Оксані?

а) Олександри; б) Ольги; в) Одарки; г) Олівії.

6. Оксана забажала отримати ті черевички, які носить……

а) герцогиня; б) цариця; в) княгиня.

7. Яка риса характеру Оксани домінує в розмові з ковалем?

а) щирість; б) пихатість; в) чемність.

8. У реченні «сніг засвітився широким срібним полем і весь обсипався кришталевими зірками» автор використовує такі художні засоби:

а) епітети+гіперболи; б) метафори+порівняння; в) метафори + епітети.

9. Як називається такий художній засіб: «палають щоки», «задзвеніли пісні»?

а) епітет; б) метафора; в) порівняння4 г) гіпербола.

10. Які гостинці були в мішках колядників?

а) пиріжки, апельсини, ковбаси; б) ковбаси, паляниці, вареники; в) паляниці, яблука, шинка.

11.Кому із героїв належать слова: «Не журися, моя люба Оксано»?

а) батькові дівчини; б) ковалеві; в) сільському голові.

12. Якщо Вакула принесе ті самі черевички…., то Оксана пообіцяла:

а) поцілувати його; б) щиро покохати; в) вийти за нього заміж.

 

ГР 2. Сприймання, аналіз,   інтерпретація,   критичне   оцінювання   інформації в текстах різних видів. (12 балів).

1. Установіть відповідність між автором та назвою твору:

1. Микола Гоголь                               А. «П’ятнадцятирічний капітан»

2. Жуль Верн                                      Б. «Різдвяна пісня в прозі»

3. Чарльз Дікенс                                 В. «Ніч перед Різдвом»  

4. Астрід Ліндгрен                             Г.  «Міо, мій Міо»                           

 

2. Установіть відповідність між персонажем твору та його дією:          

1. Чорт                  А. Їв (їла) вареники чарівним способом.

          2. Відьма              Б. Приніс (принесла) черевички для Оксани

3. Пацюк                В. Позбирав (позбирала) зірки на небі Різдвяної ночі;

4. Вакула               Г. Украв (украла) місяць  

 

3.  Установіть відповідність між персонажем та словами, що йому належать:          

1.  Міо                           А. «Я  шануватиму Різдво у своєму серці ….»                                                                                                                                                                                     

2.  Пацюк                      Б. «Сам я стоятиму біля стерна, скільки вистачить сил».

3.  Дік Сенд                  В.  «Тому не треба далеко ходити, у кого чорт за плечима»;

4.  Скрудж .                  Г. «О, візьми мене до Країни Далекої! Там хтось чекає на мене».  

 

 4. Знайдіть відповідність між автором та країною де він народився

1. Жуль Верн                              А.  Швеція

2. Чарльз Дікенс                  Б. Україна

3. Микола Гоголь              В. Англія

4. Астрід Ліндгрен                  Г. Франція

 

5.  Виберіть із запропонованих варіантів ідею  казки-повісті «Міо, мій Міо»

а) віра в справедливість; розкриття духовних та фізичних можливості людини, які готові пожертвувати собою заради щастя інших ;

б) прославлення сили людського характеру, розуму й допитливості, вірності дружбі й здатності до самопожертви.

в) уславлення людської праці, розуму, енергії, високих моральних якостей, які допомагають виживати у складних ситуаціях.

г) уславлення людини, яка кидає виклик смерті і перемагає її, сили волі, витримки.

 

6. Перечисліть, які добрі справи  зробив Скрудж  після духовного переродження.  Коли герой вирішив змінитися і творити добро?

ГР 3 Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова  взаємодія з іншими особами.  (12 балів).

Придумайте продовження Різдвяної історії про Скруджа, який живе у наш час. Якими благодійними справами може займатися герой.           (6-7 речень).

ГР 4.  Дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами. (12 балів).

  1.          Опишіть  замок лицаря Като, використовуючи епітети, порівняння, метафори.

 Розпочніть опис словами: «На другому боці озера, на найвищій скелі стояв великий замок…….».

Які відчуття  викликало У Міо побачене?

 

  1.          Прочитайте текст: «Хотів поїхати туди і стати на герць із лицарем Като, хоч страшенно боявся його.Так боявся, що мало не плакав, коли думав, що мені треба зробити….».

 Поясніть значення виразу «стати на герць»

 

 

 

docx
Додано
7 грудня
Переглядів
1965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку