Комплексна підсумкова робота
«Скарбниця народних казок», «Літературні казки світу»
Група 3 Письмова взаємодія.
1.Розгляньте ілюстрацію.
Заповніть таблицю . Лише літера і відповідь. (4 б.)
А)З якої казки ці герої |
Б.)Запишіть характеристику королеви |
В.)Який епізод зображено |
|
|
|
2. Поясніть , чому навчає казка Фарбований шакал? ( 1б. за одне речення, максимум 3 речення)
3. Запиши діалог Хлопчика-зірки та батьків, про що вони могли говорити. (5б)
а.)Хлопчик:
б.)Король:
в.)Королева:
Група результатів 4
Досліджуємо мовні явища
а.) герої - звичайні люди;
б.) в ситуаціях змальовані людські риси;
в.) зображені речі, наділені чарівними якостями;
г.) зображено незвичайні пригоди героїв.
а.) — Ти божевільна, якщо таке кажеш, — сердито вигукнув Хлопчик-Зірка. — Я не твій син, бо ти жебрачка, потворна і одягнена в лахміття. Тому вимітайся звідси, і щоб я більше не бачив твого брудного обличчя.
б.) Але коли дійшов уже до околиці лісу, він почув із гущавини крик, начебто комусь було боляче. Забувши про власне горе, він побіг назад і побачив маленького Зайця, що потрапив до мисливської пастки.
в.) Вигук радості зірвався з його губ. Він побіг і, ставши на коліна, поцілував рани на ногах своєї матері й окропив їх сльозами. Хлопчик схилив голову до землі і, ридаючи так, що могло розірватися серце.
( Довідка: відраза, презирство, ненависть, прикрість, роздратування, озлоблення, гнів, сум, смуток, жалість, журба, біль, жаль, незручність, збентеження, сором, приниження, ганьба, вина.)