Комплексна підсумкова робота. «Літературні казки світу»
ГР 1. Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.
1.Снігова королева говорила Каю, якщо він складе це слово, то буде сам собі володар і отримає в подарунок нові ковзани. Про яке слово йде мова?
А влада; Б кохання; В вічність; Г милосердя.
А Ірландії; Б Фінляндії; В Лапландії; Г Гірляндії.
3. Назвіть, хто з героїв допомагав Хлопчику- Зірці знайти золоті монети:
А лісоруб; Б прокажений; В зайченя; Г білченя.
4. З якою квіткою порівнює Оскар Уайльд волосся Хлопчика-зірки?
А фіалки; Б нарциса; В троянди; Г лілії.
5. Вілі Вонка, повернувшись із мандрівки, привіз на фабрику нових працівників. А саме:
А умпа-турми; Б умки-лумки; В умпа- лумпи; Г вуйки-лумпи.
6. Р.Дал адресував книгу «Чарлі і шоколадна фабрика»:
А своєму сину Тео, Б хлопчику на ім’я Чарлі Бакет; В усім чемним і вихованим дітям.
ГР 2. Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів. (12 балів).
Г Лапландія
Г бабуся- чаклунка.
3 Установіть відповідність між героєм та рисами його вдачі.
1.Снігова Королева А жорстока, немилосердна, егоїстка
2.Верука Солт Б вродлива, холодна, загадкова
3.Дружина лісоруба В вередлива, вимоглива, егоїстка
Г весела, красива, милосердна.
ГР 3 Висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами. (1 завдання на вибір учня.) (12 балів).
ГР 4. Дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами. (12 балів).