Комплексна підсумкова робота за групами результатів.
І семестр
Група результатів І. Проводить дослідження природи
Завдання. Напишіть коротко про дослід Ньютона, відредагуйте малюнок. (6 б)
Завдання. Підпишіть будову зуба та вкажіть причини і наслідки їх захворювання (6 б)
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
Група результатів 2 . Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання. Заповніть пропуски у таблиці (3 бали)
Життєвий цикл |
|
Простий - цикл розвитку, за якого всі покоління не відрізняються _______________________.
Наприклад: ________________________ ________________________ ________________________
|
______________________ - ________________________________________________________________________________________________________________________ Наприклад: ________________________ ________________________ ________________________
|
Завдання. Суперечки про шкідливість синтетичних миючих засобів не вщухають вже кілька десятиліть. Екологи б’ють на сполох – планета в небезпеці! І все частіше звучать заклики повертатися до перевірених народних рецептів щодо наведення чистоти. У виробників своя правда про сучасну побутову хімію: досягти бездоганного блиску без них складно. Що ж стане визначальним у виборі – користь чи шкода миючих засобів?
Напишіть, на основі отриманих знань, про ваше бачення і рішення цієї суперечки.(6 балів)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання. Вкажіть “так-ні”(3 бали)
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Завдання Оберіть правильну відповідь
1.Наука про склад і структуру матерії, а також про основні явища в неживій природі
а) хімія б) фізика в) біологія г) географія
2. Мукор, пеніцил, аспергіл - це… а) лишайник б) тварина в)рослина г) гриб
3. До рослинних угруповувань відносять: а) луки б) пустелі в) болото г) усі відповіді вірні
4. Скільки постійних зубів у людини? а) 30 б) 28 в) 32 г) 34
5. Лишайники не витримують: а) високої температури б) тіні в) низької температури г) забрудненого повітря
6. Розчин, що пройшов крізь фільтр при фільтрувані, називають
а) фільтратом б) осадом в)фільтром г) немає вірної відповіді
7. Гідрофобні речовини це: а) олія; б) сік; в) вода; г) компот
8. Гідрофільні речовини це: а) цукор; б) бензин; в) спирт; г) парафін.
9. Хто відкрив явище дисперсії?: а) Арістотель б) Ньютон в) Тесла
10. Обери тварину з непрямим типом розвитку: а) кіт б) жаба в) корова
11. Скільки кольорів відносять до основних: а) 5 б) 3 в) 7
12. Чи можна зменшити поверхневий натяг?: а) так б) ні