Українська література
6 клас
Підсумкова контрольна робота
ГР1 (Усно взаємодіє)
Творчий особистісно орієнтований проєкт на тему “Мої поради герою” (за творами І. Жиленко). Кінцевий продукт — лист героєві з дружніми порадами.
(12б)
ГР2(Працює з текстом)
1 .Оберіть рядок, яким можна описати ліричну героїню поезії «Як дитиною, бувало...».(1б)
А) доросла людина, яка нікому не хоче чинити зла;
Б) сильна духом людина, яка в житті здатна долати труднощі;
В) слабка духом людина, яка потребує допомоги інших.
2.Тарас Шевченко отримав «Вольну» від кріпацтва завдяки(1б)
А Івану Сошенку; Б пану Енгельгардту; В цареві Миколі І; Г своїм рідним.
3.Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…(1б) А)«Думка»;Б)«Мрії»; В)«Іван Підкова»;Г) «Як дитиною,…».
4.Закінчіть речення. Календарно -обрядові пісні поділяються на цикли... (2б)
5.Відтворити рядки пісні (2 бали)
Щедрик, щедрик, ...
Прилетіла ... Стала собі щебетати, ... викликати:
– Вийди, вийди, ... Подивися на кошару, Там овечки ...
А...народились.
В тебе товар весь ...
Будеш мати мірку ... Хоч не гроші, то полова, В тебе жінка ...
Щедрик, щедрик, ...
Прилетіла ...
6. Знайдіть у тексті зменшено-пестливі слова, випишіть. Поясніть їх вживання.
(3 бали)
7.Установіть відповідність між текстом і назвою твору (2 бали)
1) «Безпощадній зброї сміху А «Думка» (Тарас Шевченко);
Я боюся піддаватись»
2) «Сидить козак на тім боці, Б «Іван Підкова» (Тарас Шевченко);
Грає синє море…»
3) «Кругом хвилі, як ті гори: В «Мрії»(Леся Українка)
Ні землі, ні неба Г«Як дитиною, бувало…»(Леся Українка);
4) «Я дивилась на малюнках
Не на гордих переможців…» Д«Тиша морська»(Леся Українка).
ГР 3 (Письмово взаємодіє ) Дайте відповідь на запитання .(12 б)
Про що пісня “Ой у лузі червона калина похилилася”і чому вона набула великої популярності в наші дні?
ГР 4 (Досліджує мовлення)
Напишіть вільне есе на тему “Що таке щастя?”Проаналізуйте свої думки прикладом з віршів І.Жиленко. (12б)