Комплексна підсумкова робота з української мови 5 клас (НУШ) з ГР 1, ГР 2, ГР 3, ГР 4.

Про матеріал
Матеріал можна використати для проведення комплексної підсумкової роботи з української мови в 5 класі НУШ з урахуванням всіх ГР.
Перегляд файлу

                                                  Українська мова

                                                         5 клас                

                                  Підсумкова  контрольна робота

                        ГР1    (Усна взаємодія) Лексикологія. Будова слова. Звуки і букви

Скласти діалог на тему “Для чого потрібно планувати свій день”  (5- 6 реплік) (12 б)

                    ГР2 (Працює з текстом)   Повторення вивченого . Текст. Слово

      Нещодавно зелена трава припала до землі. Високо в небі роблять своє останнє прощальне коло запізнілі журавлі. Вони ще раз нагадують нам, що прийшла осіння пора. Журавлі відлітають у вирій і сумно курличуть.

У такі дні на якусь мить душу покриває світлий смуток. Ми поринаємо в роздуми про сенс людського існування. Усе це є ознаками того, що настала найкрасивіша пора року, яку оспівували художники, композитори, поети. Настала золота осінь.

1. Доберіть до тексту заголовок.                                                                      (1б.)

2.З’ясуйте  лексичне та граматичне значення виділеного в тексті слова . (2 б)     

3.Випишіть із тексту 2 іменники, 2 прикметники, 2 дієслова ,2 займенники (2 б)

4.У першому реченні підкреслити головні та другорядні члени речення (2 б)      

5.Складіть і запишіть 3 запитання до тексту.                                             (3б.)

6. Доберіть до іменника земля  2 форми  слова та 2 спільнокореневі слова (2 б)

                       ГР 3  (Письмово взаємодіє .Диктант або інші види робіт)

Повторення вивченого з орфоепії, фонетики, графіки, орфографії

   1.Перепишіть .Вставте пропущені букви 4 б.

Подивіт ... ся на наші степи, долини, пер ... ліски. Скіл ... ки тут краси, яка вона різноманітна! Яке багатство барв, кольорів і відтінків! Правий б ... рег

(Д,д )ніпра горбистий. Горби йдуть немов хвилями. І чим далі хвиля, тим тонші, ніжніші барви накладає на неї сонце.

2.Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова -1 б.

А)ліжко, джерельний

Б) олень, читання

В)ясність, щедрість,

3.Розібрати слова за будовою2 б.

Морквяний ,прикраси, ніженька ,читати 4.Запишіть фонетичною транскрипцією слова-2 б:

Пʼять, щічка.

5. Підібрати 2 спільнокореневих слова до поданих,  виділити корінь.1б     Мороз –

6.Виконайте фонетичний розбір слова—2 б:

     Хліб 

                ГР 4 (Дослідження мовлення)      Будова слова. Орфографія

1.   Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі: 1б

   а) лікувати, лікар, лікоть, лікарня; 

   б) вітер, вітровий, вітрина, вітрила;

   в) квітка, квітник, заквітчати, квітковий. 

2.   Знайти слово без закінчення:1б

    а) низький;  б) малювати;   в) переробка.

3.   Виділити рядок, у якому в усіх словах наявні префікси:1б

    а) захід, підбігти, торкнутися, зайти; 

    б) написати, дочитати, влетіти, прийти; 

    в) дорости, прогуркотіти, говорити, зробити.

4.   Указати рядок, у якому всі слова з нульовим закінченням:1б

    а) тінь, ватра, дощ, ведмідь;

    б) ліс, луг, жолудь, урок;

    в) лінь, кролик, доля, віз.

5.   Знайти слово із суфіксом:1б

    а) мороз;  б) розмова;  в) дощик.

6.   Відшукати слово, де є префікс, корінь, суфікс, закінчення:1б

    а) прикладний;   б) сільський;  в) зварено. 7. Указати рядок, де усі слова – незмінні:1б

    а) родина, ліс, високо;

    б) повільно, ріг, рагу ;

    в) вночі, писати, таксі.

8.   Префікс – це … 1б

9.   Записати два слова із різними префіксами 1б

10.Наведіть по 3 приклади правопису  слів з префіксами пре-, при-,прі.

pdf
Додано
23 грудня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку