Комплексна підсумкова робота за І семестр з "Пізнаємо природу" 6 клас (інтегрований курс)

Про матеріал
Комплексна підсумкова робота з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" за І семестр за групами результатів. 6 клас, НУШ
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота за І семестр

Інтегрований курс «Пізнаємо природу» 6 клас

Розділи:

1.Пізнаємо світ науки

2. Пізнаємо явища природи (фізичні, астрономічні, біологічні)

ГР1: Проводить дослідження природи

(Тестові питання з вибором одного правильного варіанта)

1.Який із наведених кроків є першим у науковому дослідженні?

            a) Проведення експерименту  б) Формулювання гіпотези

в) Виявлення проблеми  г) Аналіз отриманих даних
2.Що є об’єктом дослідження для біолога?

            a) Кругообіг води  б) Поведінка равликів Ахатина

в) Сонячні плями  г) Властивості металів
3.Що є основною причиною міграції птахів?

             a) Відсутність води в регіоні  б) Зміна клімату та нестача їжі

 в) Поява нових хижаків  г) Сезонне збільшення світлового дня
4.Яке дослідження можна провести для вивчення процесу фотосинтезу?

            a) Виміряти вміст кисню в банці із закритою рослиною на світлі та в     темряві

            б) Порівняти споживання води рослинами різних видів

            в) Вивчити рух речовин у стеблі дерева 

г) Спостерігати за розмноженням равликів
5.Як називається явище, коли нагріте повітря підіймається, а холодне опускається?

a) Теплопровідність;  б) Конвекція;  в) Радіація;   г) Рефракція
6.Що необхідно для створення моделі кругообігу води?

           a) Термометр і барометр;  б) Вода, тепло, прозора плівка

           в) Тканина і батарея;  г) Різнокольорові скляні кульки
 

ГР2: Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

(Завдання на зіставлення, вибір кількох правильних відповідей)

1.Зіставте об’єкти та науки, які їх вивчають:

Об'єкт

Наука

А) Рух автомобіля

1) Астрономія

Б) Кругообіг води

2) Біологія

В) Життєдіяльність жаби

3) Географія

Г) Орбіта Землі

4) Фізика

2.Зіставте терміни з їхніми визначеннями:

Термін

Визначення

А) Фотосинтез

1) Передача генетичного матеріалу

Б) Мутація

2) Процес, коли рослини виробляють кисень

В) Еволюція

3) Зміна генетичної інформації організму

Г) Розмноження

4) Тривалий процес змін у видах

 

3.Зіставте види руху та приклади:

Вид руху

Приклад

А) Прямолінійний

1) Автомобіль на шосе

Б) Криволінійний

2) Літак, що робить розворот

В) Рух по колу

3) Пасажир на ескалаторі

Г) Коливальний рух

4) Гойдалка

 

 

           Виберіть кілька правильних відповідей:

4. Які матеріали є теплоізоляторами?

а)Дерево  б) Метал  в) Пластмаса  г) Пінопласт  д) Скло
5.Які чинники впливають на процес фотосинтезу? (виберіть кілька правильних       відповідей):

           a) Освітлення  б) Температура  в) Кількість азоту в ґрунті 

            г) Концентрація вуглекислого газу
6.Які властивості має повітря як середовище для життя? (Виберіть кілька правильних варіантів)

          a) Забезпечує транспортування тепла  б) Є джерелом кисню для дихання

          в) Має високу густину                            г) Дозволяє проникнення світла

          e) Рівномірно проводить електрику


ГР3: Усвідомлює закономірності природи

 

Установіть причинно-наслідковий зв’язок:

  1. Чому листя жовтіє восени?
    Причина:
    Наслідок:
  2. Чому пінгвіни виживають у холодних умовах Антарктиди?
    Причина:
    Наслідок:

Розв’яжіть задачі:

  1. На світлі в банці з рослиною накопичилося 10 мл кисню за годину. У темряві в тій самій банці концентрація кисню зменшилася на 2 мл за годину. Визначте, скільки кисню залишиться в банці після 3 годин темряви, якщо початковий об’єм становив

           10 мл.
 

  1. Автомобіль за 2 години проїхав 120 км. Потім ще 30 хвилин їхав зі швидкістю 80 км/год. Визначте середню швидкість автомобіля за весь час.
     

Оцінювання:

ГР1 (6 питань × 2 бали) = 12 балів.

ГР2 (6 питань × 2 бали) = 12 балів.

ГР3 (4 питання × 3 бали) = 12 балів.
Усього: 36 балів.