Комплексна робота. Хімія. Перші кроки.

Про матеріал
Комплексна робота розроблена до навчальної програми О.Григоровича. НУШ. Враховані групи загальних результатів (ГЗР1- дослідження природи, ГЗР№2- робота з інформацією, ГЗР №3- усвідомлення закономірностей природи.
Перегляд файлу

Вчитель хімії ліцею 151 міста Києва Голосіївського району - Савчук Ольга Миколаївна

Комплексна робота ГЗР №1,2,3 з теми : «Хімія. Перші кроки». І-В

Комплексна робота ГЗР №1,2,3 з теми : «Хімія. Перші кроки». ІІ-В

І-П

1

і

Доповніть речення. Хімія – це наука про…

А) рослини; Б) речовини; В) океани; Г) зірки.

І-П

1

і

Доповніть речення. Хімія відноситься до… наук.

А) природничих; Б) гуманітарних; В)  технічних.

 

2

З

Із запропонованих речовин виберіть ті, які були створені в хімічній лабораторії:

А) бавовна та шовк; Б) пластмаса та маргарин; В) золото та залізо; Г) гума та кухонна сіль.

 

2

З

Із запропонованих речовин виберіть ті , які трапляються в природі:

А) поліетилен та папір; Б) пластмаса та маргарин; В)золото та залізо; Г) гума та кухонна сіль.

 

3

д

Петрик із друзями пішли до лісу, щоб посмажити на відкритому вогнищі м'ясо. Вони назбирали хмизу та розпалили багаття. Що друзі  могли спостерігати під час процесу горіння дров? Вкажіть всі можливі варіанти.

А) веселку; Б) виділення світла; В) туман; Г) утворення диму.

 

3

д

Іван із друзями пішли до лісу, щоб посмажити на відкритому вогнищі м'ясо. Вони назбирали хмизу та розпалили багаття. Що друзі  могли спостерігати під час процесу горіння дров? Вкажіть всі можливі варіанти.

А) веселку; Б) виділення тепла; В) туман; Г) утворення диму.

ІІ-С

4

і

Яринка  прийшла на урок хімії. Дістала з ранця: пенал, зошит, підручник і бутерброд, положила їх на робочий стіл. Яке правило безпеки порушила дівчинка?

______________________________________

 

ІІ-С

4

і

Аліса  прийшла на урок хімії. Дістала з ранця: пенал, зошит, підручник і булочку, положила їх на робочий стіл. Яке правило безпеки порушила дівчинка?

___________________________________________

 

5

З

Під час лабораторного дослідження на робочому столі у учнів був такий посуд і устаткування: пробірки, мірний циліндр, шпатель, ступка з товкачиком. Для яких цілей використовують ці предмети?

 

1

пробірки

2

мірний циліндр

3

шпатель

4

ступка з товкачиком

 

А

для вимірювання об’єму

Б

для насипання речовин

В

для змішування речовин

Г

для подрібнення речовин

 

 

 

5

З

Під час лабораторного дослідження на робочому столі у учнів був такий посуд і устаткування: колба, мірний циліндр, порцелянова чашка, спиртівка. Для яких цілей використовують ці предмети?

 

1

колба

2

мірний циліндр

3

порцелянова чашка

4

спиртівка

 

А

для вимірювання об’єму

Б

для змішування речовин

В

для випарювання

Г

для нагрівання

 

 

 

6

Д

Визначте ціну поділки посудини

                                                             

Купить Мірний посуд - Интернет магазин VseSam.com.ua | Мірний посуд: цена,  отзывы, продажа

 

Відповідь___________________________

 

6

Д

Визначте ціну поділки посудини

                                                                      

C:\Users\User\Desktop\%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%96\shopping.webp

Відповідь__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ-Д

7

і

«Щоліта наша шкіра засмагає. Зміна кольору шкіри відбувається, якщо ми певний час перебували на сонці. Причиною засмаги є специфічна дія сонячного світла на шкіру». Визначте в цьому тексті результат спостереження, закономірність та гіпотезу.

 

____________________________________________________

ІІІ-Д

7

і

«Після висихання морської води на шкірі часто залишається тонкий шар солей», - це спостереження чи закономірність? Яку гіпотезу можна сформулювати що до описаного явища?

 

______________________________________________

 

 

З

 

 

З

 

8

Д

Протоколювання результатів. При дослідженні невідомої речовини учень отримав такі результати: 20г, 10 мл, 2г/мл Занесіть отримані результати до таблиці.

 

V

m

ρ

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Д

Протоколювання результатів. При дослідженні невідомої речовини учень отримав такі результати: 40г, 10 мл, 2г/мл. Занесіть отримані результати до таблиці.

 

V

m

ρ

1

 

 

 

 

ІV-В

9

і

Віктор Петрович вирішив на річницю весілля подарувати дружині прикрасу. Завітавши до ювелірної крамниці, він зупинив свій вибір на обручці із жовтого металу. Маса обручки 4 грами, а об’єм виробу 0,29 мл. Чи можна стверджувати, що обручка виготовлена із чистого золота?

 

IV-В

9

І

З

Андрій Петрович вирішив на річницю весілля подарувати дружині прикрасу. Завітавши до ювелірної крамниці, він зупинив свій вибір на браслеті із сріблястого металу.  Маса виробу 10 грам, а об’єм виробу 0,95 мл. З якого металу зроблений виріб?

 

 

 

З

C:\Users\User\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\images.jpeg

 

 

 

 

C:\Users\User\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Photos_8wekyb3d8bbwe\TempState\ShareServiceTempFolder\Вес металлов-01.jpeg

 

 

10

Д

Розгляньте графік та зробіть висновок на які потреби родина витрачає найбільше води?

4

 

10

Д

Розгляньте графік та зробіть висновок на які потреби родина витрачає найменше води?

4

 

 

 

22 березня: Всесвітній день водних ресурсів

 

 

 

 

Презентація "Значення води в житті людини" з природознавства для 3 класу -  на сайті «На Урок»

 

 

 

 

Початковий та середній рівні-12б      1-ГЗР№1 Дослідження природи-12б

Достатній та високий рівні-24б          2-ГЗР№2 Робота з інформацією-12б

Разом-36 балів за роботу.                   3-ГЗР№3 Розуміння закономірностей природи-12б     


C:\Users\User\Desktop\%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%96\2cb29570ba4d25717476724384cdfde7100ml.webp

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Вишневська Алла Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Переверзева Інна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Симканич Марина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Данильчик Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Хоменко Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Стремедловська Раїса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
19 жовтня
Переглядів
2762
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку