Вчитель хімії ліцею 151 міста Києва Голосіївського району - Савчук Ольга Миколаївна
Комплексна робота ГЗР №1,2,3 з теми : «Хімія. Перші кроки». І-В |
Комплексна робота ГЗР №1,2,3 з теми : «Хімія. Перші кроки». ІІ-В |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І-П |
1 |
і |
Доповніть речення. Хімія – це наука про… А) рослини; Б) речовини; В) океани; Г) зірки. |
2б |
І-П |
1 |
і |
Доповніть речення. Хімія відноситься до… наук. А) природничих; Б) гуманітарних; В) технічних. |
2б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
З |
Із запропонованих речовин виберіть ті, які були створені в хімічній лабораторії: А) бавовна та шовк; Б) пластмаса та маргарин; В) золото та залізо; Г) гума та кухонна сіль. |
2б |
|
2 |
З |
Із запропонованих речовин виберіть ті , які трапляються в природі: А) поліетилен та папір; Б) пластмаса та маргарин; В)золото та залізо; Г) гума та кухонна сіль. |
2б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
д |
Петрик із друзями пішли до лісу, щоб посмажити на відкритому вогнищі м'ясо. Вони назбирали хмизу та розпалили багаття. Що друзі могли спостерігати під час процесу горіння дров? Вкажіть всі можливі варіанти. А) веселку; Б) виділення світла; В) туман; Г) утворення диму. |
2б |
|
3 |
д |
Іван із друзями пішли до лісу, щоб посмажити на відкритому вогнищі м'ясо. Вони назбирали хмизу та розпалили багаття. Що друзі могли спостерігати під час процесу горіння дров? Вкажіть всі можливі варіанти. А) веселку; Б) виділення тепла; В) туман; Г) утворення диму. |
2б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ-С |
4 |
і |
Яринка прийшла на урок хімії. Дістала з ранця: пенал, зошит, підручник і бутерброд, положила їх на робочий стіл. Яке правило безпеки порушила дівчинка? ______________________________________
|
2б |
ІІ-С |
4 |
і |
Аліса прийшла на урок хімії. Дістала з ранця: пенал, зошит, підручник і булочку, положила їх на робочий стіл. Яке правило безпеки порушила дівчинка? ___________________________________________ |
2б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
З |
Під час лабораторного дослідження на робочому столі у учнів був такий посуд і устаткування: пробірки, мірний циліндр, шпатель, ступка з товкачиком. Для яких цілей використовують ці предмети?
|
2б |
|
5 |
З |
Під час лабораторного дослідження на робочому столі у учнів був такий посуд і устаткування: колба, мірний циліндр, порцелянова чашка, спиртівка. Для яких цілей використовують ці предмети?
|
2б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Д |
Визначте ціну поділки посудини
Відповідь___________________________ |
2б |
|
6 |
Д |
Визначте ціну поділки посудини
Відповідь__________________ |
2б
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ-Д |
7 |
і |
«Щоліта наша шкіра засмагає. Зміна кольору шкіри відбувається, якщо ми певний час перебували на сонці. Причиною засмаги є специфічна дія сонячного світла на шкіру». Визначте в цьому тексті результат спостереження, закономірність та гіпотезу.
____________________________________________________ |
4б |
ІІІ-Д |
7 |
і |
«Після висихання морської води на шкірі часто залишається тонкий шар солей», - це спостереження чи закономірність? Яку гіпотезу можна сформулювати що до описаного явища?
______________________________________________ |
4б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
З |
4б |
|
|
З |
4б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Д |
Протоколювання результатів. При дослідженні невідомої речовини учень отримав такі результати: 20г, 10 мл, 2г/мл Занесіть отримані результати до таблиці.
|
4б
|
|
8 |
Д |
Протоколювання результатів. При дослідженні невідомої речовини учень отримав такі результати: 40г, 10 мл, 2г/мл. Занесіть отримані результати до таблиці.
|
4б
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ІV-В |
9 |
і |
Віктор Петрович вирішив на річницю весілля подарувати дружині прикрасу. Завітавши до ювелірної крамниці, він зупинив свій вибір на обручці із жовтого металу. Маса обручки 4 грами, а об’єм виробу 0,29 мл. Чи можна стверджувати, що обручка виготовлена із чистого золота?
|
4б |
IV-В |
9 |
І З |
Андрій Петрович вирішив на річницю весілля подарувати дружині прикрасу. Завітавши до ювелірної крамниці, він зупинив свій вибір на браслеті із сріблястого металу. Маса виробу 10 грам, а об’єм виробу 0,95 мл. З якого металу зроблений виріб?
|
4б |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4б |
4б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
З |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
Д |
Розгляньте графік та зробіть висновок на які потреби родина витрачає найбільше води? |
4 |
|
10 |
Д |
Розгляньте графік та зробіть висновок на які потреби родина витрачає найменше води? |
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Початковий та середній рівні-12б 1-ГЗР№1 Дослідження природи-12б
Достатній та високий рівні-24б 2-ГЗР№2 Робота з інформацією-12б
Разом-36 балів за роботу. 3-ГЗР№3 Розуміння закономірностей природи-12б