Комплексне заняття "Екскурсія до бібліотеки"

Про матеріал

Комплексне заняття « Екскурсія до бібліотеки «

Програмовий зміст: Поглибити знання дітей про бібліотеку, правила користування нею,роботу бібліотекаря. Збагачувати лексичний запас дітей словами: «стелаж», «формуляр», «книгосховище»; активізувати словник дієсловами. Виховувати інтерес до книжок, дбайливе ставлення до них, повагу до праці бібліотекаря. Розвивати естетичні почуття під час перегляду книг.

Обладнання:демонстраційне-книжки з ілюстраціями до знайомих казок,вірші С.Жупанина «Я-бібліотекар», В.Багірової «Полікую книжечку», загадка Г.Чубача «Книга»; роздавальний - книжки з ілюстраціями.

Хід заняття

(Заняття проходить у шкільній дитячій бібліотеці з участю бібліотекаря. Вихователь звертає увагу дітей на стелажі з книжками. )

Вихователь:діти,ми сьогодні здійснимо цікаву екскурсію до шкільної дитячої бібліотеки.

Психогімнастика:

Треба всім нам привітатись:

«Добрий день!» Всім, хто є всміхніться:

«Добрий день!» У долоні плесніть:

«Добрий день!»

Загадка Г.Чубача «Книга»

Всім про все вона розкаже

І малюночки покаже.

Усіх розуму навчить,

Хоч сама завжди мовчить.

Вступна бесіда

  • - Для чого потрібні книги?
  • -Які є книги?
  • -Які є книги у вас вдома?
  • -Хто їх вам читає?
  • -Діти,ви думали де живуть книги?
  • -А де живе дуже багато книг?
  • -Що таке бібліотека?
  • Розповідь вихователя
  • Слово «Бібліотека» складається з двох частин – бібліо і тека. Бібліо – означає книга,а тека – сховище. Це означає книгосховище. Бібліотеки є в містах і селах. Книжок у бібліотеці є дуже багато. Є вірші та казки, книги про тварин,природу та цікаві пригоди. Є дуже корисні книги-словники,довідники та енциклопедії. Є старовинні книги, написані дуже давно. І всі ці книги зберігаються у бібліотеці. Їх можна прочитати в читальному залі бібліотеки а можна взяти додому, прочитати і повернути назад.
  • Згадайте свою улюблену книгу.
  • -Про кого (що) вона?
  • -З якими казками познайомили вас книги?
  • -Які оповідання ми читали?
  • -Як називається професія людини,яка працює у бібліотеці?
  • Читання вірша С. Жупанина «Я- бібліотекар»
  • За моїм вікном ростуть
  • Кедри та смереки,
  • Гарне місце влітку тут
  • Для бібліотеки.
  • Я по лиці змайстрував
  • Для книжок,журналів,
  • Щоб читали їх усі
  • Діти в зелен-залі.
  • І тепер у ранній час
  • Чи в обідню спеку
  • Йдуть до мене читачі
  • У бібліотеку.
  • Закріплення правил поведінки в бібліотеці
  • -Що потрібно зробити,прийшовши до бібліотеки?
  • -Як треба поводитися в бібліотеці?
  • -Чому в бібліотеці не можна голосно розмовляти?
  • -Як треба поводитися виходячи з бібліотеки?
  • -Діти,зверніть увагу на полиці з книгами. Вони називаються «стелажі».
  • -Подивіться як акуратно розставлені книги на стелажах,як вони стоять рівними рядами. В них дуже акуратний вигляд.
  • Фізкультхвилинка:
  • Руки вгору, руки вниз
    І легенько прогнись
  • Покрутились,повертілись
  • Раз-присіли, другий-встали
  • Вдих глибокий – раз,два,три…
  • Працювати почали.
  • Правила користування книгою
  • -Брати книгу чистими руками.
  • -Книги потрібно читати акуратно гортаючи сторінки,не слинити пальців.
  • -Користуватися закладками.
  • -Не читати книгу під час їжі, не малювати в ній.
  • -Любити книгу та берегти її.
  • Розповідь бібліотекаря:
  • У кожної книги є свій номер,що складається з букв та цифр. Це – шифр книжки. За цим шифром можна дізнатися адресу книжки:поверх і поличку, де вона зберігається. В ящиках- каталогах зберігаються картки з назвами та шифрами всіх книжок.
  • Бібліотекар заводить на кожного читача формуляр у якому записує назву книги.
  • Бібліотекар знайомить дітей з своєю працею,допомагає дітям вибрати книги та розглянути їх, а найцікавіші пропонує взяти до дитячого садка для читання їх вихователем.
  • Після повернення з бібліотеки
  • Читання вірша В, Багірової «Полікую книжечку»
  • Плаче книжка нишком-
  • Захворіла книжка.
  • Нерозумні малюки
  • Їй обшарпали боки
  • Потерпіть, будь ласка, книжко
  • Полікую я вас трішки –
  • Попідклеюю вам рани,
  • Хай боліти перестане
  • Ось обгорточка готова
  • Буде книжечка здорова.
  • Вихователь:
  • Щоб краще запам'ятали про все, що ми побачили і почули пограємо в гру «Полікуй книжку».
  • (Діти з допомогою вихователя підклеюють книжечки)
  • Підсумок заняття
  • -Де ми сьогодні були?
  • -Що вас найбільше вразило під час екскурсії?
  • -Що цікавого ви дізналися у бібліотеці?

Вихователь:

Я сподіваюсь ,що ви будете відвідувати бібліотеку і там для вас знайдуться найцікавіші книги.

Перегляд файлу

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткаченко Людмила Іванівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
24250
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку