Дидактичні ігри з логіко-математичної компетентності дошкільників

Про матеріал

Гра «Заповни таблицю»

*Мета: закріплення форми, кольору та розвиток дрібної моторики рук

  • *Хід гри
  • На накреслену таблицю з 9 клітин - 3 на 3. У кожній рядку заповніть тільки 2 клітини блоками, об'єднані певною ознакою (формою, кольором, розміром). Запропонуйте дитині заповнити порожні клітини.
  • Гра «Побудуй багатоповерховий будинок» * Мета: розвиток уваги, закріплення форми та кольору. * Хід гри http://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_9.jpghttp://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_7.jpgПеред дитиною викладається ряд з 4 фігур - це "жителі першого поверху". "Другий поверх" будується таким чином, щоб кожен житель першого поверху відрізнявся від свого "верхнього сусіда" за кольором. Наступний "поверх" - фігури відрізняються від нижніх за формою, ще один "поверх" - за розміром, і т. д.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Данилко\133___05\IMG_1813.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

У грі дитина живе, і сліди цього життя

залишаються в ній глибше, ніж сліди

справжнього життя.

                               К.Д.Ушинський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра «Пори року»

  • Мета: формувати знання про пори року
  • Хід гри: розглянути кожну картинку та назвати пору року.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\2333522055_1442496613317_scaled.pngC:\Users\Шушкевич\Desktop\Uchim_vremena_goda_i_mesyaci_s_detmi_v_igre__7.jpg

C:\Users\Шушкевич\Desktop\images.png

C:\Users\Шушкевич\Desktop\10414827-Illustrations-of-the-tree-in-different-seasons-in-the-spring--Stock-Photo.jpg

 

18

            Дидактична гра «Знайди домівку фігури»

  • Мета: розвиток дрібної моторики та сенсорний розвиток.
  • C:\Users\Шушкевич\Desktop\444.jpgХід гри: пропоную дитині назвати фігуру та знайти її домівку.  Дитина називає фігуру і кладе її на відповідне місце.

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Шушкевич\Desktop\56998.jpg

 

 

 

 

 

 

3

Гра «Заповни таблицю»

  • Мета: закріплення форми, кольору та розвиток дрібної моторики рук
  • Хід гри

http://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_4.jpgНа накреслену таблицю з 9 клітин - 3 на 3. У кожній рядку заповніть тільки 2 клітини блоками, об'єднані певною ознакою (формою, кольором, розміром). Запропонуйте дитині заповнити порожні клітини.

 

 

C:\Users\Шушкевич\Desktop\25698999.jpg

 

 

http://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_5.jpg

 

 

 

 

4

Дидактична гра «Яку цифру заховано»

  • Мета: формувати знання про цифри, порядкова лічба.
  • C:\Users\Шушкевич\Desktop\456+69.jpg Хід гри: знайти пропущену цифру.

 

17

Дидактична гра «Родюче деревце»

 

  • Мета: формувати знання про число та цифру.
  • Хід гри: До кожної картинки підібрати таку кількість яблук, яка відповідає цифрі на стовбурі деревця.

http://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_6.jpghttp://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_8.jpgC:\Users\Шушкевич\Desktop\23517597_302310480257064_1671191576695127878_n.jpg

 

16

Гра «Побудуй багатоповерховий будинок»

  • Мета: розвиток уваги, закріплення форми та кольору.
  • Хід гри

http://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_9.jpghttp://profavorite.ru/uploads/posts/2014/12/igry-s-logicheskimi-blokami-denesha-dlja-detej-4-5_7.jpgПеред дитиною викладається ряд з 4 фігур - це "жителі першого поверху". "Другий поверх" будується таким чином, щоб кожен житель першого поверху відрізнявся від свого "верхнього сусіда" за кольором. Наступний "поверх" - фігури відрізняються від нижніх за формою, ще один "поверх" - за розміром, і т. д.

5

Дидактична гра: «Чарівні будиночки»

  • Мета: розвиток навичок лічби до 5, за рахунок співвідношення цифри з кольором.
  • Хід гри

Дитині пропонується співвіднести дані карточки з цифрами по порядку, в співвідношенні з кольором в макети будинків, назвати зображену цифру і її колір.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\Безымянный55.jpgC:\Users\Шушкевич\Desktop\detsad-512272-1510893749.jpgC:\Users\Шушкевич\Desktop\detsad-512272-1510893673.jpg

6

Дидактична гра «Ромашка»

  • Мета: закріпити знання про склад числа 10, розвивати увагу, мислення.
  • Хід гри: до кожної картинки з ромашкою підібрати таку кількість пелюсток щоб утворилося число 10.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\699663.jpg

 

 

15

Дидактична гра «Знайди пару»

 

  • Мета: формувати знання про число та цифру.
  • Хід гри: порахувати кількість зернин у скибочці кавуна та знайти скибочку з правильною цифрою.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\499999999.jpg

 

 

14

Дидактична гра «Кишеньки з секретом»

  • Мета: удосконалювати тактильні відчуття і сприйняття, закріпити вміння впізнавати на дотик геометричні фігури і називати їх (коло, квадрат, трикутник, прямокутник). Закріпити вміння впізнавати на дотик цифри і називати їх (від 1 до 5). Розвивати дрібну моторику рук.
  • Хід гри:

Дана гра представляє собою кілька кишеньок з однакової тканини. У кожен кишеньку вставлена картка з кольорового картону, з наклеєними на неї ґудзиками (різного кольору і розміру) у формі геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник) або цифри (від 1 до 5).

C:\Users\Шушкевич\Desktop\5555111.jpgДитині пропонуються всі кишеньки з вкладеними в них картками. Дитина повинна на дотик розпізнати яка цифра або фігура на картці.

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Дидактична гра «У що грають ляльки»

  • Мета: закріплювати знання про кольори, розвивати увагу.
  • Хід гри: ляльки переплутали і змішали всі свої іграшки і просять допомоги у дітей.

Дітям необхідно за кольором посортувати іграшки для кожної ляльки.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\Безымянный.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Дидактична гра «Склади пазли»

 

  • Мета: формувати знання про число та цифру.
  • Хід гри: підібрати до кожного малюнка цифру.

 

C:\Users\Шушкевич\Desktop\565668.jpg

 

 

13

Дидактична гра «Куди заховати кришечку?»

  • Мета: закріплення знань дітей про колір і розмір предметів.
  • Хід гри

Розвиваюча гра - сортер Куди заховати кришечку? Майстер-клас з виготовлення гриДорослий пропонує дитині чи дітям розсортувати за кольором кришечки . Для ускладнення беруться кришки різного діаметру, дитина повинна визначити, якого розміру кришечка підходить до отвору, а яка ні. Правильно визначати колір сектора і кришечки.

 

Розвиваюча гра - сортер Куди заховати кришечку? Майстер-клас з виготовлення гри

 

 

 

 

12

Дидактична гра «Хто в будиночку живе?»

  • Мета: закріпити знання про форму та колір предметів.
  • Хід гри

Знайти потрібні віконечка для геометричних фігур.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\foto_igri_po_matematike_2_mladshaya_gruppa_centr_zhurnalistskih_tehnologij_13.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Дидактична гра на вивчення часу «Веселі гномики»

  • Мета: вивчити назви днів тижня і порядок прямування, закріпити поняття вчора, сьогодні, завтра.
  • Обладнання: посібник виготовлено з кавових баночок, обклеєні кольоровим папером, ковпачки для гномів зв'язані гачком.
  • Хід гри:

- Хто першим приходить в будинок тижня?

- Понеділок червоний гном в червоний колір пофарбував будинок, їли гноми помідори і базікали всякий дурниця.

- Другий в будинок тижні приходить Вівторок. У цей день все навколо стало помаранчевим всі раптом. Їли гноми на обід сім помаранчевих цукерок.

- Третій в будинок тижні приходить Середовище. Цей гном любить все жовте, він і вбрався в жовтий наряд. Жовтий колір є в яйці, в курчаті, в маслі, що лежить в маслянці, в кожному стиглому колоску, у сонце, у сирі та в піску.

- Четвертий в будинок тижні приходить Четвер. Це гном любить все зелене. Колір зелений, колір весняний. Колір природи пожвавлення.

- П'ятий у будинок тижні приходить П'ятниця. Цей гном любить все блакитне. Він сяє блакитним, наче річка з крижин. Блідо - синьою поземка, і бурулькою солодко - дзвінкою.

- Шостий у будинок тижні приходить Субота. Цей гном вбрався в синє вбрання. Він любить все синє. Сині, сині волошки незвичайної краси.

10

- Сьомий будинок тижні приходить Неділя. Неділя сьомий гном у фіолетовий колір розфарбував будинок. Вони люблять баклажан і сливи. З ними вони задоволені і щасливі.

- Ми з вами знаємо, що гноми кожен день змінюють один одного по черзі. І ніколи не плутаються, тому що у них є спеціальні години. Ці години кольорові. Як ви думаєте, на якій частині годин повинна стояти стрілка сьогодні, у вівторок? (помаранчевої) Переставляємо стрілку на годиннику гномів.

C:\Users\Шушкевич\Desktop\123.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Шушкевич\Desktop\4556.jpg

 

 

 

 

 

 

 

11

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лановая Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Щипська Людмила Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
24117
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку