Гра «Заповни таблицю»
Мета: закріплення форми, кольору та розвиток дрібної моторики рук
У грі дитина живе, і сліди цього життя
залишаються в ній глибше, ніж сліди
справжнього життя.
К.Д.Ушинський
Дидактична гра «Пори року»
18
Дидактична гра «Знайди домівку фігури»
3
Гра «Заповни таблицю»
На накреслену таблицю з 9 клітин - 3 на 3. У кожній рядку заповніть тільки 2 клітини блоками, об'єднані певною ознакою (формою, кольором, розміром). Запропонуйте дитині заповнити порожні клітини.
4
Дидактична гра «Яку цифру заховано»
17
Дидактична гра «Родюче деревце»
16
Гра «Побудуй багатоповерховий будинок»
Перед дитиною викладається ряд з 4 фігур - це "жителі першого поверху". "Другий поверх" будується таким чином, щоб кожен житель першого поверху відрізнявся від свого "верхнього сусіда" за кольором. Наступний "поверх" - фігури відрізняються від нижніх за формою, ще один "поверх" - за розміром, і т. д.
5
Дидактична гра: «Чарівні будиночки»
Дитині пропонується співвіднести дані карточки з цифрами по порядку, в співвідношенні з кольором в макети будинків, назвати зображену цифру і її колір.
6
Дидактична гра «Ромашка»
15
Дидактична гра «Знайди пару»
14
Дидактична гра «Кишеньки з секретом»
Дана гра представляє собою кілька кишеньок з однакової тканини. У кожен кишеньку вставлена картка з кольорового картону, з наклеєними на неї ґудзиками (різного кольору і розміру) у формі геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник) або цифри (від 1 до 5).
Дитині пропонуються всі кишеньки з вкладеними в них картками. Дитина повинна на дотик розпізнати яка цифра або фігура на картці.
7
Дидактична гра «У що грають ляльки»
Дітям необхідно за кольором посортувати іграшки для кожної ляльки.
8
Дидактична гра «Склади пазли»
13
Дидактична гра «Куди заховати кришечку?»
Дорослий пропонує дитині чи дітям розсортувати за кольором кришечки . Для ускладнення беруться кришки різного діаметру, дитина повинна визначити, якого розміру кришечка підходить до отвору, а яка ні. Правильно визначати колір сектора і кришечки.
12
Дидактична гра «Хто в будиночку живе?»
Знайти потрібні віконечка для геометричних фігур.
9
Дидактична гра на вивчення часу «Веселі гномики»
- Хто першим приходить в будинок тижня?
- Понеділок червоний гном в червоний колір пофарбував будинок, їли гноми помідори і базікали всякий дурниця.
- Другий в будинок тижні приходить Вівторок. У цей день все навколо стало помаранчевим всі раптом. Їли гноми на обід сім помаранчевих цукерок.
- Третій в будинок тижні приходить Середовище. Цей гном любить все жовте, він і вбрався в жовтий наряд. Жовтий колір є в яйці, в курчаті, в маслі, що лежить в маслянці, в кожному стиглому колоску, у сонце, у сирі та в піску.
- Четвертий в будинок тижні приходить Четвер. Це гном любить все зелене. Колір зелений, колір весняний. Колір природи пожвавлення.
- П'ятий у будинок тижні приходить П'ятниця. Цей гном любить все блакитне. Він сяє блакитним, наче річка з крижин. Блідо - синьою поземка, і бурулькою солодко - дзвінкою.
- Шостий у будинок тижні приходить Субота. Цей гном вбрався в синє вбрання. Він любить все синє. Сині, сині волошки незвичайної краси.
10
- Сьомий будинок тижні приходить Неділя. Неділя сьомий гном у фіолетовий колір розфарбував будинок. Вони люблять баклажан і сливи. З ними вони задоволені і щасливі.
- Ми з вами знаємо, що гноми кожен день змінюють один одного по черзі. І ніколи не плутаються, тому що у них є спеціальні години. Ці години кольорові. Як ви думаєте, на якій частині годин повинна стояти стрілка сьогодні, у вівторок? (помаранчевої) Переставляємо стрілку на годиннику гномів.
11