Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій

Про матеріал

Мета і завдання логіко-математичного

розвитку дитини:

qрозвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності: самостійності; самооцінки; самоконтролю тощо;

qрозвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно-ігровим середовищем;

qрозвиток конструктивного мислення;

qрозширення спектра пізнавальних дій;

qвиховання інтересу до логіко-математичної діяльності.

Завдання при плануванні навчально-виховної

роботи з дітьми у формуванні

логіко-математичної компетентності:

•Вивчення індивідуальних особливостей та рівня сформованості математичних уявлень

у дітей;

•Розроблення та встановлення матеріалізованих засобів наочності, що дають змогу

індивідуалізувати завдання і забезпечити продуктивність роботи всіх дітей;

•Заохочувати дітей до оволодіння математичними знаннями, впевненості у своїх силах,

незалежності;

•Стимулювати у дітей логіко-математичний розвиток;

•Розвивати здібності дітей до співробітництва, уміння бути в злагоді

з вихователями та іншими людьми;

•Розвивати мовлення дітей і навички спілкування;

•Дозволяти дітям залишатися дітьми, щоб вони могли почувати себе

комфортно і природно у процесі навчання.

pptx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
2408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку