Мета і завдання логіко-математичного
розвитку дитини:
qрозвиток пізнавальної активності й елементів навчальної діяльності: самостійності; самооцінки; самоконтролю тощо;
qрозвиток доказового та логічного мислення дитини через взаємодію з предметно-ігровим середовищем;
qрозвиток конструктивного мислення;
qрозширення спектра пізнавальних дій;
qвиховання інтересу до логіко-математичної діяльності.
Завдання при плануванні навчально-виховної
роботи з дітьми у формуванні
логіко-математичної компетентності:
•Вивчення індивідуальних особливостей та рівня сформованості математичних уявлень
у дітей;
•Розроблення та встановлення матеріалізованих засобів наочності, що дають змогу
індивідуалізувати завдання і забезпечити продуктивність роботи всіх дітей;
•Заохочувати дітей до оволодіння математичними знаннями, впевненості у своїх силах,
незалежності;
•Стимулювати у дітей логіко-математичний розвиток;
•Розвивати здібності дітей до співробітництва, уміння бути в злагоді
з вихователями та іншими людьми;
•Розвивати мовлення дітей і навички спілкування;
•Дозволяти дітям залишатися дітьми, щоб вони могли почувати себе
комфортно і природно у процесі навчання.