Комплексне заняття "Гостинні звірі" (молодша група)

Про матеріал
закріпити вміння дітей рахувати в межах 3 та орієнтуватись в просторі; • продовжувати вчити описувати тварин за допомогою карток-схем; • розвивати вміння викладати використовуючи геометричні фігури; • розвивати логічне, асоціативне мислення, уяву, увагу, використовуючи прийоми ТРВЗ; • виховувати почуття доброти, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Молодша група

 

Тема. Гостинні звірі

Мета: закріпити вміння дітей рахувати в межах 3 та орієнтуватись в    просторі;

  • продовжувати вчити описувати тварин за допомогою карток-схем;
  • розвивати вміння викладати  використовуючи геометричні фігури;
  • розвивати логічне, асоціативне мислення, уяву, увагу, використовуючи прийоми ТРВЗ;
  • виховувати почуття доброти, взаємодопомоги.

Матеріали та обладнання

  • магнітофон;
  • будиночок;
  • іграшки (лисиця, заєць, вовк, білка);
  • геометричні фігури;
  • муляжі овочів та фруктів.

Хід заняття

Групова кімната облаштована як лісова галявина. Заходять діти

Вихователь:

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку, гостям усім!

Доброго ранку, сонечку ясному!

Доброго ранку садочку прекрасному!

Вихователь:

Я хочу розповісти вам одну історію.

Коли звірі ще тільки починали готуватись до зими і шукали собі прихистку, лісом бігла лисичка, побачила хатинку, залізла туди та й стала в ній жити-поживати. У лісі дуже похолодало і прихистку стали шукати й інші звірята…

Аудіозапис:

Стрибав поруч сірий зайчик,

Сірий зайчик-побігайчик.

Бачить - хатка на стежинці

І питає: «Хто в хатинці?»

Якби й мені в такій поселитися…

Вихователь:

А лисичка з хати

Аудіозапис:

Як я можу тебе впустити в хату, коли я нічого про тебе не знаю, можливо ти щось про себе розповіси?

Вихователь:

Давайте ми розповімо про зайчика за допомогою карток-схем.

Діти розповідають по картках-схемах

Аудіозапис:

Ну гаразд, заходь довговухий

Вихователь:

І стали вони вдвох жити, аж тут іде вовк і каже!

Аудіозапис:

Хто живе в такому красивому будиночку, кому так пощастило, от би і мені тут пожити

Вихователь:

А лисичка виглядає в віконечко та каже!

Аудіозапис:

Я - струнка руда лисиця

В сарафанчику із ситцю,

А зі мною - білий зайчик,

Білий зайчик-побігайчик

Що це в тебе за мішок?

Вихователь:

А вовк відповідає

Аудіозапис:

Овочі та фрукти в мішку ношу та що з ними робити не знаю

Вихователь:

Давайте допоможемо сіроманцю

(Діти витягують овочі та фрукти і описують їх)

Аудіозапис:

Ну заходь, сіроманцю!

Вихователь:

І стали вони вже троє поживати, аж тут до будиночка прийшла білочка і каже

Аудіозапис:

Хто в будиночку живе? Пустіть і мене до свого дому, адже мені дуже холодно на морозі

Вихователь:

Алисичка з будиночка

Аудіозапис:

Я - струнка руда лисиця

В сарафанчику із ситцю,

А зі мною - білий зайчик,

Білий зайчик-побігайчик,

А крім того, сіромаха,

Вовчик-братик, бідолаха.

Ми б раді тебе пустити, але нас і так багато, до того ж ми посварилися і не можемо визначитись,  хто з нас що буде їсти.

Вихователь:

Давайте допоможемо білочці і тоді вона зможе жити в будиночку!

Аудіозапис:

Дякую вам, малята, ви мені дуже допомогли. Тепер мені не буде холодно!

Вихователь:

Гарна в нас казка вийшла. А як ви думаєте: як ми можемо закінчити нашу казку?

Відповіді дітей.

Вихователь:

Давайте за допомогою геометричних фігур побудуємо будиночки, щоб у кожного з звірят був свій власний будинок

Вихователь:

Які геометричні фігури ми використаємо для будівництва будиночка?

Відповіді дітей

Вихователь:

Яке свято наближається? (Новий рік)

Давайте нашим друзям-звірятам також влаштуємо свято і разом з ними поводимо хоровод

Діти водять хоровод

 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку