Комплексно хвильовий урок з англійської та німецької мов
Вчителі КЗШ №32:
англійська мова – Пасічник Наталія Олександрівна,
німецька мова – Вязанкіна Оксана Георгіївна
Комплексно-хвильові уроки – це нетрадиційна форма організації навчання, що передбачає вивчення однієї теми на кількох різних уроках, які в один день проводяться у тому чи іншому класі (паралелі). Для прикладу, на уроці німецької та англійської мови, математики, української мови, інформатики, основ здоров’я та фізкультури, у 5-Б класі КЗШ №32 було запропоновано об’єднати всі уроки темою «Антарктида».
Запрошуємо ознайомитися з фрагментом такого комплексно-хвильового уроку з німецької та англійської мови.
Тема: Школа в Антарктиді.
Цілі уроку:
Практичні: узагальнити знання лексики про школу та місцезнаходження шкільних приміщень, описувати види діяльності в школі, писати опис своєї школи, удосконалювати навички читання, діалогічного мовлення й письма.
Освітні: розширювати уявлення учнів про загальні відомості про Антарктиду.
Розвивальні: розвивати ерудицію, логічне мислення, мовну здогадку, увагу та пам’ять учнів.
Виховні: виховувати повагу та любов до навколишнього середовища, шкільного життя, мотивувати учнів до вивчення іноземних мов.
Засоби навчання: підручник, ноутбук, заготовки для проектів, картки зі шкільним приладдям, мультимедійна презентація.
Хід уроку
І. Організація класу.
Привітання.
– Ми пізнати хочемо нові краї, тож збираємось до подорожі всі!
В цей день (28 січня) 200 років тому людство відкрило п’ятий материк на планеті Земля. Сьогодні ми будемо подорожувати стежкою із крижин до Антарктиди. На крижинах заховані цікаві факти про цей загадковий материк. Ви зможете їх дізнатись, виконуючи різні цікаві завдання. А також уявимо, якою б була перша школа в Антарктиді. Розпочнімо!
Оголошення теми уроку. Мовна зарядка.
Wissen ist Macht.
Ohne Fleiß kein Preis.
Knowledge is better than riches.
A cat in gloves catches no mice.
II. Основна частина уроку.
Узагальнення вивченої лексики з теми «Шкільне життя»
Вправа 1. Завдання: пригадати вивчену лексику.
- Seht die Bilder an und sprecht nach.
- Look at the pictures and repeat after me.
Крижина 1.
Вправа 2. Завдання: наповнити портфель шкільним приладдям за допомогою карток зі словами. На картках слова по темі та не по темі.
На парті лежить малюнок портфеля і окремо картки з назвами шкільного приладдя та словами не по темі.
Крижина 2.
Вправа 3. Завдання: визначити, яке слово зникло з дошки
Крижина 3.
Вправа 4. Завдання: пригадати назви шкільних предметів. Вчитель кидає м’яч, учні ловлять та відповідають по черзі.
Was ist dein Lieblingsfach?
Крижина 4.
Вправа 5. Завдання: повторити назви приміщень у школи. Розшифрувати їх назви, заховані на слайдах.
Крижина 4.
Вправа 6. Завдання: створити проект «Школа в Антарктиді»
III. Завершення уроку.
Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.
Перший урок хвилі ми завершимо такими словами: