Про матеріал
Комплект коміксів для уроків трудового навчання у 5 класі з варіативного модуля “Технології писанкарства”
Художик і постановщик блокбастіра:
Овчарук Р.Ю.
Дидактичний потенціал коміксу в сфері освіти України недооцінений і мало використовується, що збіднює систему дидактичних засобів.Спостереження свідчать про велику популярність коміксів серед дітей. Цьому існують свої причини. Як свідчить теорія і практика навчання, дітям, особливо молодшого і середнього шкільного віку, притаманна властивість сприймати навколишній світ шляхом активного спостереження, особливо у тих випадках, коли їхня увага та спрямованість психіки піддаються впливові з боку зорової наочності. Сучасний процес візуалізації культури й мистецтва змінює людину, характер його сприйняття й мислення. Сучасна молодь уже набагато краще засвоює візуальну інформацію, ніж вербальну. Зрозуміти текст коміксу, телевізійної картинки або рекламного щита учням простіше, ніж розповідь учителя або текст літературного твору. І тому комікс для дітей стає більш ефективною формою отримання інформації, ніж традиційний шкільний підручник або книга. З іншого боку система освіти організована так, що дітям у процесі навчання все менше часу і місця залишається для ігор. Школа іноді робить з дитини стандартизовану деталь для конвеєра масового освітнього виробництва. І тоді, читаючи комікси, молодь знаходить відповіді на свої питання, які не отримала в стінах шкіли.