Тема: композиція «Осінні дарунки»
Мета: вчити застосовувати отримання знання на практиці, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.
Завдання: навчити правильно компонувати елементи малюнку, проявляти креативність і фантазію
Матеріально-технічне забезпечення: осіннє листя, фарби, гелеві ручки, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: застосування знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
Тема: композиція «Осінні дарунки»
Мета: вчити застосовувати отримання знання на практиці, формувати відчуття кольору, пропорцій та простору, активізація творчої діяльності дітей; розвивати уяву, фантазію, окомір, образне мислення; формувати естетичний смак; виховувати акуратність.
Завдання: навчити правильно компонувати елементи малюнку, проявляти креативність і фантазію
Матеріально-технічне забезпечення: осіннє листя, фарби, гелеві ручки, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із тематичними зображеннями.
Тип заняття: застосування знань, умінь і навичок.
Форма заняття: групове.
Хід заняття
І. Вступна частина
1) Організація учнів, привітання
2) Виконання вправ для рук і очей
3)Підготовка матеріалів та перевірка готовності учнів до заняття
ІІ. Основна частина (реалізація навчально-виховних завдань кожного етапу роботи)
Основні питання, які необхідно поставити:
ІІІ. Заключна частина
Висновки: для передавання осіннього колориту потрібно брати лише насичені теплі кольори – червони, оранжевий, жовтий, коричневий
Завдання на наступне заняття: підготувати пластилін, або солоне тісто