19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Інтегрований урок " Види живопису"

Про матеріал

Мета: Навчальна: Ознайомити учнів з видами живопису: монументальним, станковим, театрально-декораційним. Вчити розрізняти їх один від одного, працювати в обраному виді живопису. Вчити підбирати кольори, які б відповідали і передавали основний настрій створюваної роботи. Активізувати пізнавальну діяльність.

Розвивальна: Розвивати уяву учнів, кругозір, логічне мислення, навички самостійного компонування натюрморту, любов до того, що створюєш. Розвивати зорове сприймання, навички роботи з аквареллю.

Виховна: Виховувати любов до мистецтва, до прекрасного, до людей. Виховувати у собі почуття насолоди, коли бачиш, що твориш на папері щось хороше і неповторне, що йде з глибини душі і милує оточуючих.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.

Техніка виконання: Живопис, акварель.

Обладнання: ТЗН, аудіозаписи творів П.Чайковського, альбом для малювання, олівець, гумка, акварельні фарби, пензлі, палітра, серветки, ємність для води, підставка, на якій створений натюрморт.

Перегляд файлу

Тема:   Види живопису

Клас: 7

Мета: Навчальна: Ознайомити учнів з видами живопису: монументальним, станковим, театрально-декораційним. Вчити розрізняти їх один від одного, працювати в обраному виді живопису. Вчити підбирати кольори, які б відповідали і передавали основний настрій створюваної роботи. Активізувати пізнавальну діяльність.

Розвивальна: Розвивати уяву учнів, кругозір, логічне мислення, навички самостійного компонування натюрморту, любов до того, що створюєш. Розвивати зорове сприймання, навички роботи з аквареллю.

Виховна: Виховувати любов до мистецтва, до прекрасного, до людей. Виховувати у собі почуття насолоди, коли бачиш, що твориш на папері щось хороше і неповторне, що йде з глибини душі і милує оточуючих.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь і навичок.

Техніка виконання: Живопис, акварель.

Обладнання: ТЗН, аудіозаписи творів П.Чайковського, альбом для малювання, олівець, гумка, акварельні фарби, пензлі, палітра, серветки, ємність для води, підставка, на якій створений натюрморт.

 

Хід уроку

  1.    Організація класу до уроку.
  2. Актуалізація опорних знань.
  1.   Які ви знаєте види живопису?
  2.   Де у житті їх зустрічали?
  3.   Який більше вам до вподоби і чому?

     Заслухати відповіді учнів, обґрунтувати.

  1.  Викладення нового навчального матеріалу.
  1.   Вступна бесіда вчителя.

Із раніше засвоєних знань ви уже знаєте, що до робіт з живопису відносяться малюнки, виконані кольоровими фарбами на стіні, папері, полотні та інших площинах. Такий малюнок сповнений простору, глибини, як в реальному житті. Коли дивишся на таку роботу, то здається, що то живі люди, які ніби рухаються, або дерева і квіти як живі. Насправді, це лише кольорові фарби, якими працював художник, в свою роботу, «вложив душу», яка не залишає байдужими почуття людей, що споглядають цю картину. Живопис – це найпопулярніший вид мистецтва, який має багато шанувальників. Його поділяють на монументальний, станковий, театрально-декораційний.

     Монументальний живопис зявився самим першим, дуже давно. Ним розписували стіни і стелі печер первісні художники. Згодом монументальним розписос прикрашали храми, палаци царів. Яскравим прикладом монументального розпису є славнозвісна святиня – Києво-Печерська Лавра. Там, коли стоїш під куполами в храмі і споглядаєщ цей розпис, то здається, що піднявши руки можна полетіти туди високо, забути про всі земні проблеми. В цьому і є майстерність художника, його великий внутрішній світ і віками намолене святе місце.

      Станковий живопис виник пізніше. Це назва походить від слова «станок», тобто пристрій, за яким працюють. Це може бути полотно, дощечка, папір, де створюється картина, і яку можна переносити з місця на місце. Станковий живопис пишеться різними фарбами: темперою (фарба, замішана на клею, або яєчному жовтку); енкаустикою (фарба з воском); олійними фарбами; аквареллю.

     Театрально-декораційний живопис. Цей живопис служить для декорацій у театрах костюмів для акторів, оформлення сцен. Ми сьогодні зупинимося на станковому живописі, будемо власноруч створювати натюрморт, як наочний посібник. Кожен напише свою роботу, дивлячись на створений нами зразок.

  1.    Вступний інструктаж.
  1. Правила техніки безпеки з приладами і матеріалами.
  2. Послідовність виконання роботи.

 а) Знаходимо на аркуші паперу композиційний центр і простим олівцем зображуємо предмети натюрморту. Знаходимо для кожного з них своє місце в правильному пропорційному відношенні одне до одного. Детально промальовуємо кожен елемент натюрморту.

 

 

 

б) Накладання першого кольорового слою. Потрібно надати предметам первинного основного кольору.

 

 

 

в)  Надати кольорової сили та насиченості предметам та їх тіням.

 

 г) Фінішний етап. Переконатись, що всі предмети натюрморту виконані на одному рівні і підтримують основну кольорову гармонію та цілісність композиції.

  1.  Практична діяльність учнів.

       Звучить мелодія творів П.Чайковського, учні виконують роботи.

Учитель допомагає, надає поточний інструктаж.

  1.    Підбиття підсумків уроку.

        Підсумувати роботу на уроці. Переконатись, що учні засвоїли види живопису.

  1. Де можна побачити зразки монументального живопису?
  2. Неповторна краса в театрі – який вид живопису?

Презентація учнівських робіт, поради, похвала.

Прибирання робочих місць.

 

 

doc
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку