Конкур-гра за темою "ІНФОКВЕСТ"

Про матеріал
Викладено методику організації та проведення позааудиторного заходу у формі конкурси – гри з закріпленням раніше вивченого матеріалу, спрямованого на розширення знань через розвиток пізнавально-розумової діяльності
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Селидівський гірничий технікум

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

позааудиторного заходу

конкурсу – гри

INFOQUEST

         з дисциплін:  |сіті|      Комп‘ютерна техніка  та  програмування

         спеціальність:      184 Гірництво.  Шахтне і підземне  будівництво

 

Онлайн-стажировка-в-Humanium-в-области-прав-детей-min-1024x576

 

 

2021

Методична розробка позааудиторного заходу конкурсу – гри  «INFOQUEST»  для студентів другого курсу

 

 

Укладач: Гончаренко Л.П., викладач комп‘ютерної техніки та програмування  Селидівського гірничого технікуму,  спеціаліста вищої категорії

 

 

Викладено методику організації та проведення позааудиторного заходу у формі конкурси – гри з закріпленням раніше вивченого матеріалу, спрямованого на розширення знань через розвиток пізнавально-розумової діяльності

 

 

Методична розробка призначена для використання викладачами природничо-математичних дисциплін ЗФПО

 

 

 

Рецензент:

Білоконь О.В. – викладач вищої математики  Селидівського гірничого технікуму, спеціаліста вищої категорії

 

 

 

 

Розглянуто та схвалено на засіданні циклової  комісії

природничо-математичних

дисциплін, фізичного виховання та Захисту України

Протокол №  8  від  05 квітня 2021  року

Голова циклової комісії    __________ Л.П.  Гончаренко

 

Зміст

Вступ

  1. План заходу……………………………………………………………..    5
  2. Хід заходу  ……………………………………………………………..     6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

 

16096393-1

Позааудиторна робота студентів ‒ це процес, в якому домінує елемент самореалізації. Вона дає змогу студентам гармонізувати внутрішні та зовнішні фактори формування професійної культури, створює додаткові умови для реалізації внутрішнього потенціалу, задоволення тих потреб, які в процесі аудиторної роботи не задовольняються. Позааудиторна робота має бути орієнтована на особистість студента. Зростання ролі позааудиторної роботи є однією з провідних ланок перебудови навчання ‒ виховного процесу у вищій школі. Це не лише засіб зростання інтелектуального потенціалу, професійної культури, а й платформа формування відповідальності, оволодіння засобами самоактуалізації, самовиховання, самоосвіти. Розвитку творчості студентів сприяють різні форми та види позааудиторної навчально-виховної роботи (організація дискусійних студентських клубів, клубів за інтересами, індивідуальні консультації та ін.). На нашу думку, до основних форм позааудиторної роботи студентів належать виконання домашніх завдань, науково-дослідна робота, безпосередня участь у конференціях, змаганнях, іграх, конкурсах, шоу   тощо.

Залучення студентів до позааудиторної діяльності у навчально–виховному процесі сприяє: прищепленню інтересу до обраної професії, розвитку умінь та навичок самостійної роботи, прагненню до творчого пошуку, оцінюванню власної діяльності та оточуючого колективу. позааудиторна робота – процес безперервний, в якому відбувається як освіта, так і виховання студентів.

Старе китайське прислів’я стверджує: «Навіть найдовший шлях починається з першого кроку». Позааудиторна  робота студентів в вигляді конкурсу, або гри може стати саме тією споруджувальною цеглинкою в фундамент освіти, який збереже надбання минулої освіти і водночас збудує нові стандарти сучасних педагогічних практик.

ПЛАН ЗАХОДУ

21.04. 2021  р.

Група: ШПБ-19

Спеціальність:     Шахтне і підземне  будівництво

Тема:              конкурс-гра «INFOQUEST»

Мета:

 Методична:  показати методику проведення позааудиторного заходу із застосуванням інтерактивних технологій навчання, створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмету

Дидактична:  сприяння формуванню інформаційної культури, логічного  мислення, колективної творчої активності

Виховна:         виховувати здатність до взаємодії, швидкості реакції в   неординарних ситуаціях,  вміння гідно вести суперечку, волі до перемоги та поваги до суперника

Форма проведення заняття: захід з використанням мультимедійних технологій,   творчих завдань.

Мiжпредметнi зв'язки: 

Забезпечуючі: математика, основи інформатики та обчислювальної техніки

Забезпечувані: математика, комп'ютерна техніка та програмування, комп'ютерна практика

Методичне забезпечення: методичні вказівки, щодо проведення заходу

Технічні засоби навчання: комп’ютери, презентація заходу, таблички, протокол гри.

   Лiтература:

  1. Газета “інформатика”, Всеукраїнське видання для вчителів. №15,(584) березень 2011.

2.  Алтухов Е.В., Рибалко Л.А., Савченко В.С. ОИ и ВТ. М.: Вьrсшая школа,2008.

3. А.Ю. Гаевский, Iнформатика, Навчальний посiбник. Киiв.: «А.С.К.»,2009.

4. С. В. Симонович, Загальна iнформатика, Навчальний посiбник. М.: АСТ­ПРЕСС: iнфорком-ПРЕСС,2010.

 

ХІД ЗАХОДУ

 

145

Комп’ютер, як млин, що засиплеш, те й отримаєш.  Якщо на вході нісенітниця, то й на виході – нісенітниця в квадраті.

 

 

 

Доброго дня, шановні гості!

Вітаємо учасників конкурсу – гри  «INFOQUEST».

 Наш захід проходить в рамках тижня циклової комісії природничо-математичних дисциплін. Нас очікує  конкурс – гра.  На нашому заході присутні викладачі технікуму: _____________________ і студенти групи шахтне та підземне будівництво, другий курс. Для оцінювання конкурсів нам необхідне журі.  (Представлення членів журі).  Наша  гра  складаеться з 10 конкурсів. Кожен конкурс має свою оцінку в балах, команда, яка набере більше балів отримає солодку нагороду. Тож всім учасникам бажаю успіху!

Ну що готові? Тоді до діла!

 

І конкурс

«Представлення команд»

Для того щоб представити команди запрошуємо капітанів команд, які представлять нам членів команд та їх назви,

Максимальна оцінка за конкурс – 2 бала.

 

II конкурс

«Новини Інтернету»

Знайти за допомогою мережі Інтернет і зберегти на робочому столі в папці «конкурс» та обов’язково зазначити джерело:

1. Типи вірусів.

2.   Портрет української  програмісти.

3.  10 правил безпечного Інтернету.

За правильно виконане завдання – 2 бали.

 

ІII конкурс

 «Комп’ютерна грамматика»

 Перед вами комбінації букв,  потрібно скласти з них терміни з інформатики.

Завдання

Відповідь

ВІАКЛАРАТУ

 

РОНІМТО

 

БЕВ-СОТРІНКИ

 

ТЙАС

 

ЛАЙФ

 

КАШМИ

 

ЖАМЕРЕ

 

РИНПТЕР

 

ТЕРНІТЕН

 

АКППА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За кожну вірну відповідь команда отримує 1 бал.

Відповіді: сайт, монітор, файл, папка, принтер, Інтернет, мережа, мишка, файл.

 

 

IV конкурс

«Хто швидше?»

Викладач задає питання. Представник команди, що готова надати правильну відповідь має підняти руку. У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь.

Питання:

1. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).

2. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).

3. Пристрій для підключення до Інтернету (Модем).

4. Скільки байт в 1 Кілобайті (1024).

5. Пристрій для введення текстової та графічної інформації з паперу в комп’ютер (Сканер).

6. Програма для створення презентацій (Рower Рoint).

7. Програма для створення електронних таблиць (Еxcel).

8. Програма для створення та редагування малюнків (Рaint).

9. Програма для створення текстових документів (Word).

10. Як викликати контекстне меню? (Правою кнопкою миші).

За кожну  вірну відповідь команда отримує 1 бал.

Шановні судді, просимо оголосити результати за попередні конкурси.

 

 

V конкурс

«Дешифровщик»

 В даній таблиці зашифровані слова з інформатики, вам необхідно знайти їх. Читати слова можна в будь-якому напрямку, крім діагонального.

О

К

Т

Й

А

Д

М

М

Е

Б

Ш

И

О

Н

Т

К

А

Д

И

С

Кожне вгадане правильно слово – 1 бал.

 

 

VІ конкурс

«Конкурс капітанів» 

Капітанам пропонується в кожній із наведених груп визначити один термін «зайвий». Після вибору капітани пояснюють свій розв’язок. Якщо капітан не може відповісти питання переходить супернику.

Завдання для капітана 1 команди

  1.        Сканер, регістр, клавіатура, джойстик, «Мишка». (Регістр)
  2.        «Пропуск», «Агат», «Esc», «Enter», «Backspace». («Агат»)

Завдання для капітана 2 команди

1. Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкувальна машинка, комп’ютер. (Друкувальна машинка)

2.    Крапка, «Shift», кома, двокрапка. («Shift»)

 

VІІ конкурс

«Розгадай ребус»

Викладач демонструє ребуси для учасників конкурсу-гри. Представник команди, що готова дати відповідь, піднімає руку. У разі невірної відповіді, команда-суперник має право дати свою відповідь.

/Files/images/rebusi/зберігання.jpgЗБЕРІГАННЯ

/Files/images/rebusi/інформатика.jpgІНФОРМАТИКА

/Files/images/rebusi/інформація.jpgІНФОРМАЦІЯ

 

/Files/images/rebusi/клавіатура.jpgКЛАВІАТУРА

 

/Files/images/rebusi/компютер.jpgКОМП'ЮТЕР

/Files/images/rebusi/обробка.jpgОБРОБКА

/Files/images/rebusi/передача.jpgПЕРЕДАЧА

/Files/images/rebusi/процесор.jpgПРОЦЕСОР

За кожен відгаданий ребус  – 1 бал.

 

 

VIII конкурс

Шифрограма»

Для читання шифрограми використайте український алфавіт, замінивши цифру на відповідну літеру в алфавіті. Замінюючи числа на літери українського алфавіту, ви дізнаєтися, який розділовий знак  у листопаді 1962 було пропущено  в комп’ютерній програмі, через що довелося підірвати ракету, що стартувала з мису Канаверал до Венери.

6

7

25

12

22

 

 

 

 

 

Хто дав перший  правильну  відповідь – 1 бал.

Відповідь:  Дефіс 

 

 

ІХ конкурс

«Що за пристрій»

Вам необхідно згадати який пристрій зображений на фото і де його використовують.

 

  1. Модем

8391             2.  Мікрофон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  Сканер

                                                                                       4. Плоттер

790

             

 

  1. Звукова карта
  2. C:\Users\Admin\Desktop\Звукова карта.jpgВідео карта

 

C:\Users\Admin\Desktop\Відеокарта.png

Що таке мікропроцесори? типи мікропроцесорів - Обладнання 2021

 

За кожну  вірну відповідь команда отримує 1 бал.

 

      Х конкурс

«Знайди спільне»

Командам необхідно відповісти на питання.

Інформатика і транспорт:

  1.   Програма для обслуговування периферійного пристрою. Шофер по-англійськи.

(ДРАЙВЕР)

2) Точка підключення зовнішніх пристроїв до шини комп'ютера. Місце для стоянки та розвантаження суден.

(ПОРТ)

2. Інформатика і біологія:

1. У вигляді його організовані на диску файли і каталоги. Багаторічна рослина з твердим стовбуром.

 (ДЕРЕВО)

2. Розмовне позначення символу, використовуване в адресі електронної пошти. Домашня тварина.

 (СОБАКА)

За кожну  вірну відповідь команда отримує 1 бал.

 

Я надаю слово журі для оголошення результатів конкурсу – гри.

Підійшов до завершення наш конкурс. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

docx
Додано
23 квітня 2021
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку