Конкурс "12 клас в житті людини"

Про матеріал
сценарій позакласного заходу для старшої школи змагання між вчителями та учнями розважальної форми
Перегляд файлу

Ведуча:  Добрий день, любі друзі! Ми раді вітати Вас

! Сьогодні ми з вами зібралися на традиційне щорічне святкування тижня інформатики. Але пройде воно в незвичайній формі а у вигляді вікторини

«12-Й КЛАС В ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ»

Отож, наше свято ми проведемо у формі уроків-змагань між командами вчителів 12-А класу та учнів 12-Б класу.

Тож дозвольте оголосити програму нашого вечора. Повідомляємо: в кількості годин вона твердо не виражена, тарифній сітці не відповідає, і сприймати все близько до серця не рекомендується. 

Ведучий: Шановні вчителі! Давайте кілька хвилин пофантазуємо. Уявимо, що ви повернулись за шкільні парти, але у сучасний час.  Адже урок – це ваша стихія. Тільки тут ви почуваєтеся впевнено, добре, як риба у воді. Отож, за розкладом у нас сьогодні  уроків. Оцінювати ваші старання буде журі в складі :

_________________________________________________________________________

Що ж, нехай продзвенить дзвінок на перший урок

Дзвінок 1

Урок Інформаційний

Ведуча: На першому уроці клас має придумати презентацію своїх учнів у віршованій формі. І так 12 – ті класи на це завдання відведено 3 хв. Бажаємо Вам гарної рифми.

Оцінка конкурсу 5 балів.

__________________________________________________________________________

Дзвінок  2

Урок Перевірка Домашнього завдання

Ведучий:  Нашим командам пропонуються запитання, на які необхідно одразу давати відповідь.  Виграє клас, який заробить більшу оцінку.

10 питань, 1 питання – 1 бал

 

Ведучий:

Бонусне завдання: «Дивоглядки». Переможцем цього конкурсу вважається та команда, учасник якої довше протримається не кліпнувши очима. Запрошуємо на центр зали по одному учаснику від команди

Переможець приносить 1 бал

__________________________________________________________________________

Дзвінок  3

Урок «Хто я?» (за картинкою)     на розв’язок завдання 1 хвилина

Правильна відповідь - 5 балів

Ведуча. Від кожної команди потрібно по одному учаснику. У вас на спині малюнок комплектуючого пристрою, який входить до складу ПК. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо із залу або від команди буде підказка, то команда програла. А почнемо ми спочатку і з нашого рідного 12 - Б класу (команда вчителів). Хто з вас найсміливіший – ідіть до мене ( Ведуча чіпляє на спину малюнок, учасник  починає задавати питання команді..)

Ведучий:

Бонусне запитання: Скільки кави за день в середньому випиває вчитель ОЗЗСО «Люб’язівський ліцей»?(  чашок) (похибка 2 чашки)

Правильна відповідь - 1 бал

_________________________________________________________________________

 

Дзвінок  4

Урок «Постав в ряд»        

1 попадання – 1 бал

Ведуча: Вчителів – за захопленням в дитинстві.Вчителі теж хочуть відпочити, кожен по своєму. Представлені ігри якими захоплювалися наші вчителі тобто 12-А клас.

Учнів – за улюбленим уроком.

 

Ведучий:

Бонусне запитання: Який процент опитаних  учнів  любить  манну кашу (__%) (похибка 10%)

_ Правильна відповідь - 1 бал

__________________________________________________________________________

Дзвінок  5

Урок  «Шалена швидкість»  ПЕРЕМОЖЕЦЬ - 5 балів

Ведуча:

Надрукувати текст на швидкість.

Ведучий:

Бонусне запитання: Який процент опитаних дітей готовий для свого вчителя  хоч зірку з неба дістати? (_____) 

_ Правильна відповідь - 1 бал

________________________________________________________________________

Дзвінок  6

«Інтерактивний урок»

Чотири співставлення – 4 бали

Ведуча: Одному учаснику від команди необхідно поставити у відповідність  імена вчених або видатних осіб з їхніми фотографіями

Їх потрібно знати в обличчя!!!;

 

Ведучий:

Бонусне запитання: Скільки часу витрачає у середньому вчитель на підготовку до уроку  (____хв) (похибка    20 хв )

Правильна відповідь - 1 бал

______________________________________________________________________

Дзвінок  7

Урок «Пробне ЗНО»        

1 правильна відповідь – 3 бал

Кожен випускник 12 класу обов’язково має здавати ЗНО. От час пробного ЗНО настав. Ваше завдання дати відповідь на запитання з предмету, який Ви обрали для здачі ЗНО. Наступний учасник вибирає предмети, які залишились. Пропоную розпочати 12-А

Учні 12-А класу

Укр. Мова    Іменником є слово, виділене в реченні

А  На світанку подорожні вирушили в далеку путь.

Б  Із вершини пагорба мандрівники бачили чарівні долини.

В  За далекими долинами здіймалися рицарські замки.

Г  Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом.

 

Історія    У «Слові о полку Ігоревім» ідеться про

А  один із походів руських князів на половців.

Б  монгольську навалу на руські князівства.

В  розгром Хозарського каганату.

Г  набіги печенігів на руські землі.

Географія   Яке значення морських експедицій, очолюваних Х. Колумбом?

А  відкрито нову частину світу для європейців

Б  прокладено морський шлях з Європи до Індії

В  створено першу карту шести континентів

Г  пройдено каналом з Атлантики в Тихий океан

 

Математика

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/76/7623/1_matematika2015_2.png

 

Біологія  Прочитайте текст: «Лікар виявив у пацієнта руйнування емалі зубів. До таких наслідків могла призвести нестача (1). Лікар порадив уживати в їжу (2), які містять цей хімічний елемент». Замість цифр у тексті потрібно вписати слова, наведені в рядку. Укажіть правильний варіант.

 

А  1 - Флуору, 2 - молоко, морепродукти, шпинат

Б   1 - Йоду, 2 - бурі водорості

В  1 - Феруму, 2 - яблука, петрушку, яйця, печінку

Г   1 - Калію, 2 - картоплю, абрикоси, cливи

 

Учні 12-Б класу:

Укр. Мова   Антонімами є слова

А  серйозний - стриманий

Б  делікатний - приємний

В  деградувати - відроджуватися

Г  акліматизований - пристосований

Д  асиміляція - уподібнення

 

Історія    Напередодні Першої світової війни національні та спортивно-фізкультурні організації «Сокіл», «Січ», «Пласт» активно діяли на

А   Буковині.

Б   Галичині.

В   Закарпатті.

Г   Волині.

Географія  Яри і балки утворюються внаслідок руйнівної роботи

А    річок.

Б   льодовиків.

В   підземних вод.

Г   тимчасових потоків води.

Математика

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/94/9427/matematika_2016_1_1.png

 

Біологія    Який вуглевод не розчиняється у воді й не має солодкого смаку?

А   глюкоза

Б   мальтоза

В   фруктоза

Г   целюлоза

_____________________________________________________________________

Ведучий:

Бонусне запитання: Скільки годин на добу  спить вчитель ( похибка 20  хв)

Правильна відповідь - 1 бал

 

Ведучий:

Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами сьогоднішніх уроків. Поки вчителі підраховують оцінки наших класів за сьогоднішній день

Ведуча

От сім уроків пролетіло, як та сніжинка за вікном

І дзвоник кличе на перерву усіх ..хто за шкільним столом!

 

 

Дякуємо Всім за увагу!!

До нових зустрічей!!!

 

 

 

 

 


ТАБЛИЦЯ ОЦІНЮВАННЯ ДЛЯ   ЖУРІ

 

уроку

Назва уроку

К-сть балів

за 1 завдання

Максимальна

к-сть балів

1

Урок ІНФОРМАЦІЙНИЙ

5

5

2

Урок ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1

10

3

Урок ХТО Я

5

5

4

Урок «Постав в ряд»        

1

4

5

Урок  «ШАЛЕНА ШВИДКІСТЬ» 

5

5

6

Урок ІНТЕРАКТИВНИЙ

1

4

7

Урок «ПРОБНЕ ЗНО»        

3

12

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ

1

 

РЕЙТИНГОВА ТАБЛИЦЯ

 

Назва уроку, туру

Проміжні обрахунки

ОЦІНКА 12-А

(вчителі)

ОЦІНКА 12-Б

(учні)

Урок ІНФОРМАЦІЙНИЙ

 

 

 

Бонусне запитання 1

 

 

 

Урок ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

 

 

 

Бонусне запитання 2

 

 

 

Урок ХТО Я

 

 

 

Бонусне запитання 3

 

 

 

Урок ПОСТАВ У РЯД

 

 

 

Бонусне запитання 4

 

 

 

Урок  «ШАЛЕНА ШВИДКІСТЬ» 

 

 

 

Бонусне запитання 5

 

 

 

Урок ІНТЕРАКТИВНИЙ

 

 

 

Бонусне запитання 6

 

 

 

Урок «ПРОБНЕ ЗНО»        

 

 

 

Бонусне запитання 7

 

 

 

ЗАГАЛЬНА К-СТЬ БАЛІВ

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
23 березня 2022
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку