Конкурс – гра «Подорож до країни Природознавство»
Мета: закріплення знань учнів, отриманих на уроках, встановлення міжпредметних зв'язків, розвиток зацікавленості школярів до природничих наук, практичне застосування знань, виховання в учнів почуття любові до рідного краю, обережного ставлення до природи.
Унаочнення: маршрутні листи, вказівки станцій.
Конкурс – гра «Подорож до країни Природознавство»
Мета: закріплення знань учнів, отриманих на уроках, встановлення міжпредметних зв’язків, розвиток зацікавленості школярів до природничих наук, практичне застосування знань, виховання в учнів почуття любові до рідного краю, обережного ставлення до природи.
Унаочнення: маршрутні листи, вказівки станцій.
Проведення гри.
1. Організаційний момент.
2. Ознайомлення з правилами гри.
3. Привітання команд ( назва і девіз).
4. Хід гри.
5. Підведення підсумків.
У конкурсі приймають участь учні 5 класів.
1. Команди відправляються в подорож по станціям, де виконують наступні завдання ( станціями керують вчителі географії, біології, музичного мистецтва).
― станція «Наукова»
Команда відповідає на запитання:
1). Що таке довкілля? Назвіть об’єкти живої та неживої природи.
2). Які методи пізнання довкілля ви знаєте? Якими приладами вони проводяться?
3). Що таке речовина? Наведіть приклади речовин.
4). Назвіть види явищ і наведіть приклади.
5). Назвіть склад Сонячної системи.
― станція «Фенологічна»:
Учні пригадують прикмети погоди, пов’язані з навколишнім середовищем.
― станція «Загад кіно»:
Гравці відгадують загадки.
Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал.
― станція «Музична»:
Один представник команди виконує пісню, де йдеться мова про погоду або її елементи (сніг, дощ, вітер тощо).
3. Конкурс капітанів.
Встановіть відповідність:
Зоря Земля
Планета Сонце
Супутник Всесвіт
Космос Місяць
По закінченню гри загальна сума балів підраховується і визначаються команди – переможці.
Нагородження грамотами.