Конкурс-гра "The Cleverest" з англійської мови для 5 класу містить у собі цікаві ігрові завдання з англійської мови, які викликають інтерес до вивчення іноземної мови. Конкурс-гра має декілька етапів. Конспект розроблено на основі вивченого матеріалу.
Конкурс-гра «Найрозумніший».
Клас: 5
Мета:
1) Освітня: розширити кругозір учнів. Закріпити вивчені теми.
2) Виховна: виховувати культуру взаємин при роботі в групі, парі, колективі.
3) Розвиваюча: розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності учнів, готовність допомогти один одному, культуру спілкування в різних видах колективної взаємодії.
Оснащення уроку: комп'ютер, мультимедійний проектор, картки.
ХІД ЗАХОДУ:
Вчитель: Good morning, pupils! I’m very glad to see you! Let’s start our lesson!
Доброго дня наші учасники команд, шановне журі, а також глядачі! Сьогодні ми з вами трішки пограємо! Для цього ми поділились на дві команди, які будуть виконувати різні завдання. А наше шановне журі справедливо оцінювати і виставляти бали. Виграє у нашому конкурсі та команда, яка набере більше балів.
А для початку познайомимось.
1 команда – «Apples»
2 команда – «Flowers».
Отже,наша гра має декілька етапів:
Тож давайте починати!
І конкурс. «Загадки» (9 б)
Вам треба прослухати загадки і відповісти, про кого йде мова. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Та команда, яка набере більшу кількість балів – переможе у цьому конкурсі.
Or ring, ring, ring to help you wake (clock)
You can skate on it.
What is it? (ice)
But it cannot fly.
Without legs,
It can swim.
Do you know why? (fish)
ІІ конкурс. «Зайве слово» (5 б)
Із пропонованих рядків слів вибрати зайве і пояснити чому саме воно зайве. За кожну правильну відповідь +1 бал команді, учасник якої назвав.
Easter, Christmas, St Valentine’s Day, Columbus |
Tea, coffee, juice, lemon |
Swimming, hockey, watching, football |
Dress, T-shirt, suit, boots |
Tree, sun, rain, cold |
ІІІ конкурс. «Римування» (16 б)
Придумати риму до кожного слова. Наприклад: take – cake, mother – another… Я називаю слово, а хто з учасників команд знає риму , той піднімає руку і відповідає. За кожну правильну відповідь 1 бал.
Pie - … (sky)
Phone - … (bone)
Book - … (cook, took)
Bad - … (dad, sad, mad)
Cat - … (fat)
Take - … (make)
Blue - … (true)
rose - … (nose)
box - … (fox)
foot - … (good)
house - … (mouse)
Pen – hen –men
Bag – tag – flag
Light – night
Day – pay
Tree – three
ІV конкурс. «Хто більше?»
Назвати якомога більше нових слів, використовуючи букви даного слова:
DEMONSTRATION
V конкурс. «Жеребкування»
Кожна команда вибирає методом жеребкування листочок, на якому написана назва вже вивченої раніше вами теми. Ваша задача за 4 хвилини згадати всі слова з теми. А потім по черзі команди називають слова, які згадали. Перемагає та команда, на якій зупинилась гра.
Теми:
- food
- clothes
- animals
VІ конкурс. «Пазл» (2 б)
Ваше завдання - скласти слово з перших букв слів. Переможе та команда, яка перша складе 2 слова.
Скласти слова з перших букв.
(carrot)
(сinema)
(string)
(lemon)
VІІ конкурс. «Вдягни друга»
Команди отримують малюнок, на якому зображена людина, а також набір з паперовим одягом. Кожна команда повинна швидко одягти модель і сказати, що на ній одягнуто.
VІІІ конкурс. «Чи знаєш ти своє тіло?»
Я в швидкому темпі буду давати завдання представникам команд, які повинні правильно виконувати дії. Та команда яка буде уважною і зробить все правильно і отримає перемогу.
-Touch your shoulders.
-Show your mouth.
-Count your fingers.
-Touch your knees.
-Shake your head.
-Count your fingers.
-Show your stomach.
-Touch your nose.
Підведення підсумків.
Отже, шановне журі , прошу підрахувати бали наших команд.
Переможцем нашої гри сьогодні стала команда «….», яка буде нагороджена високими оцінками, а також солодкими подаруночками. А також хочу сказати велике дякую нашій другій команді, яка не зайняла перше місце, але вони не гірше боролись за перемогу.