Мета: зацікавити учнів процесом навчання;сприяти формуванню впевненості у собі;розвивати пам'ять і увагу;вчити декламуванню віршів;сприяти формуванню вміння передавати емоції і почуття жестами, мімікою, інтонацією;готувати до сприймання інтегрованих рівнів оцінювання навчальної діяльності.
План організації і проведення гри: За Букварем можна скласти наступну таблицю:{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Етапи гри. Місяць проведення. Назва вірша. Автор1січень«Батьківщина»Ганна Чубач2лютий«На зеленому лужку»Наталя Забіла3лютий«Кожушок»Платон Воронько4березень«Уставати рано треба»Володимир Лучук
{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Як проводиться кожен етап?Учні по-черзі розповідають вірш, по-різному розкриваючи свої навички виразного читання;Кожен учень отримує портрет помічника-комахи з казкової галявини, відповідно критеріям оцінювання вірша напам’ять; За бажанням учасник конкурсу може повторно розповісти вірш і отримати іншу позначку, яка обмінюється на ту, що була спочатку.
План організації і проведення гри: Критерії оцінювання вірша{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Рівень навчальних досягнень учнів - статут. Характеристика навчальних досягнень учнів. Сонечко. Учень читає напам'ять художній твір правильно, але забуває слова, повторює окремі фрази; робить помилки у вимові звуків, виразність спонтанна.
План організації і проведення гри: Критерії оцінювання вірша{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Цвіркунець. При читанні напам'ять твору учень правильно, чітко передає зміст, дотримується орфоепічних норм вимови, але виконує його невиразно, монотонно. Метелик. Учень виразно читає напам'ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності.
План організації і проведення гри: Критерії оцінювання вірша{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Бджілка. Читання напам'ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє думку до читання твору.
{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Кількість Бджілок. Звання. Приз8«Віртуоз виразного читання!»хрестоматія з читання7«Талант декламування!»збірник віршів6«Вищий пілотаж виразності!»збірник загадок 5«Майстер слова!»грамота4«Професіонал!»диплом3«Шукач таланту!»подяка План організації і проведення гри:
План організації і проведення гри: Артист Гра допомагає учням навчитися оцінювати себе, а саме:аналізувати свої дії;розвивати внутрішню мотивацію;слухати один одного;зіставляти відповіді кожного учня з коментарем вчителя;запам’ятовувати поради, надані учителем і відповідну оцінку;набувати досвіду оцінювання.
http://img-fotki.yandex.ru/get/6609/34907849.145/0_99d53_644fce45_XL Сонечко Ссилки:http://images.khinsider.com/Kingdom%20 Hearts%20coded/Renders/Main06%20-%20 Jiminy.png Цвіркунець http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2/64/176/64176256_1284821395_19.png Метеликhttp://www.arhcity.ru/data/124/leto_v_bibl.png Віртуоз виразного читання http://www.tapeta-fantasy-kot-okulary-art.na-pulpit.com/zdjecia/fantasy-kot-okulary-art.jpeg Талант декламуванняhttp://a697.phobos.apple.com/us/r1000/071/Purple/v4/43/4d/e6/434de661-2001-03b5-f48d-04e6201a99c2/mzl.yqfdboux.png Майстер словаhttp://www.ansa.it/webimages/foto_large/2013/9/13/c2a4742e2a9e1f7f999cabee9c5d8716.jpg Професіоналhttp://img3.proshkolu.ru/content/media/pic/std/2000000/1561000/1560887-e41203d2d7aa8234.png Шукач таланту