Конкурс з трудового навчання

Про матеріал
Конкурс з трудового навчанняКонкурс з трудового навчанняКонкурс з трудового навчанняКонкурс з трудового навчанняКонкурс з трудового навчання
Перегляд файлу

Конкурс

«Технічний ерудит»

Мета :

Навчальна . Розширити знання,уміння, практичні навички учнів з  технології     деревообробки деревини з метою успішного застосування набутих навиків у самостійному житті.

Розвивальна. Розвивати творчі здібності учнів;   вміння працювати в команді, толерантне ставлення один до одного.

Виховна.  Виховувати    акуратність, старанність при виготовленні виробів, товариське   відношення до однокласників, почуття відповідальності за спільну справу.

Інструменти та матеріали: картки з прислів’ями, квасоля, інструменти для обробки деревини, загадки, цвяхи, молотки, музичний супровід до проведення конкурсів.

Хід заходу

Недарма кажуть: « Землю красить сонце, а людину праця». Бо тільки праця звеличує людину, приносить радість і користь. 

Тому девізом нашого сьогоднішнього виховного заходу нехай стануть такі  слова   М. Рильського:

Разом. Ми працю любимо, що в творчість перейшла.

            І музику палку, що ніжно серце тисне,

            У щастя людського два рівні є крила –

            Троянди й виноград, красиве і корисне.

Ведуча. Проведемо ми виховний захід у вигляді конкурсної програми, де змагатимуться дві команди.

КОМАНДА 1 _____________________________________________________

КОМАНДА2______________________________________________________

 

 

 

Перший конкурс

« Вгадай професію».

Команди по черзі мають дати відповіді на запропоновані запитання. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

Питання 1 - й команді.

  1. Особа, яка навчає, викладає який-небудь навчальний предмет у школі.

( Вчитель)

 

  1. Майстер, який кує метал і виготовляє з нього різні предмети, а також підковує коней. ( Коваль)
  2. Людина, яка займається вирощуванням лісів. ( Лісник)
  3. Селянин, який вирощує хліб. ( Хлібороб)
  4. Робітник, який ремонтує машини, оброблює метали. ( Слюсар)

 

Питання 2 - й команді.

  1. Майстер, який будує, споруджує що-небудь. ( Будівельник)
  2. Людина, яка доглядає овець. ( Вівчар, чабан)
  3. Спеціаліст, що шиє або ремонтує одяг. ( Кравець)
  4. Майстер, який фарбує будівлі. ( Маляр)
  5. Особа, яка навчає, викладає який-небудь навчальний предмет у школі.

( Вчитель)

 

Другий конкурс

« Доміно».

 Кожна команда отримує картки, які поділені на  частини. Одна частина – це назва технологічної операції, а друга – інструмент для виконання операції. Завдання команди: поєднати картки за принципом доміно.

 

Правильна відповідь – 3 бали.

 

Пилання   ________________ ножівка

Рубання   ________________  зубило

Свердління ________________  коловорот  

 

Обпилювання  _______________ напилок

Розмічання  ________________  рисувалка

Стругання  _________________  рубанок

 

 

Третій конкурс

« Спроектуй виріб»

Зробити з картону шаблон декоративної дощечки для нарізання продуктів

(5 балів )

А поки один з учасників команди  виконуює завдання, ми   проведемо  гру з прислів’ями , одне прслівя (1 бал )

-         Народні прислів’я та приказки вражають нас своєю влучністю, лаконічною формою, багатством змісту. Зараз ми побачимо як ви знаєте прислів’я про працю.

-         Продовж прислів’я.

-          

  1. Праця чоловіка годує,  ( а лінь марнує).
  2. Бджола мала,  ( а й та працює ).
  3. Діло майстра ( величає).
  4. Де господар добре робить, ( там і поле добре родить)
  5. На дерево дивись, як родить  ( а на людину, як робить)
  6. Не одежа красить людину, а ( добрі справи)
  7. Терпіння і труд ( все перетруть)
  8. Сім раз відміряй, ( а раз відріж)
  9. Зробив діло – ( гуляй сміло)
  10.  Тяжко тому жити, ( хто не хоче робити)
  11. Мала праця  краща ( за велике безділля)
  12. Без терпіння ( нема вміння)
  13. Хочеш їсти калачі – ( не сиди на печі)
  14. Хто рано підводиться, ( за тим і діло водиться)

Команди по черзі відгадують прислів’я. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

Конкурс

«Окомір».

 

Кожній команді пропонується предмет. Ваше завдання: визначити як найточніше габаритні розміри предмету.

Правильна відповідь – 3бали.

 

Конкурс

 «Кожній речі, своє місце».
Запропонований інструмент розкласти по групам, залежно від призначення             ( обробка деревини, обробка тканини ).

Правильність виконання – 3бали.

Слово журі

 

Конкурс

 Капітанів.

Капітани отримують картки з назвами професій. Завдання: за допомогою міміки та жестів  показати відповідну професію, яку команда має відгадати.

Назва професій : музикант, рибалка, кухар, лікар. психолог кардіолог

 Кожна правильна відповідь – 1 бал.

 

А поки наші команди готуються, я пропоную відгадати вам загадки про знаряддя праці.

Загадки глядачам.

  1. Сам в домі, а голова на вулиці. ( Гвіздок)
  2. Ніжка дерев’яна, ніжка металева. ( Молоток)
  3. Я в полі виріс, до вас в гості прийшов.

По двору потанцював і під лавку упав. ( Віник)

  1. Ростом невеличка, ні звір, ні пташка, а землю риє, будинок будує.                    ( Лопата)
  2.  Держиться подружка за моє вушко.

Стежкою одною все біжить за мною. ( Голка з ниткою)

  1. Блищить, сіяє, по полю гуляє, всі квіти зрізає. ( Коса)

 

Конкурс

“Пісенний

Назвати або заспівати куплет із пісні, в якій згадується про дерево якої-небудь породи.

Оцінюється за кількістю проспіваних пісень.

За одну назву – 1 бал.

Ведуча. Ось і підійшов до кінця наш конкурс. Тому давайте послухаємо результати конкурсів і дізнаємося, яка ж команда сьогодні перемогла.

Слово журі

Ведуча. Сьогодні ми підтвердили, що кожній людині треба працювати. І не просто працювати, а творчо, щоб отримувати насолоду від виконаної праці. Коли робота виконана на совість, з душею, вона приносить не тільки втому, але й велику радість, задоволення.

Недарма в народі говорять, що людину красить не одежа, а її добрі діла.

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку