Конкурсна програма "Малі Олімпійські ігри". Підготувала вчитель початкових класів Куцик Наталія Іванівна

Про матеріал
навчити дітей бути згуртованими; розвивати знання про олімпійські ігри, увагу, здібності; виховувати повагу до спорту, повагу один до одного, бажання берегти своє здоров'я
Перегляд файлу

Тема: Малі класні Олімпійські ігри

Мета: навчити дітей бути згуртованими; розвивати знання про олімпійські ігри, увагу, здібності; виховувати повагу до спорту, повагу один до одного.

Обладнання: дерев’яні дощечки, ракетки, тенісні шарики, шарфи, корзини, баскетбольні м’ячі, скакалки, пісочні годинники, сік, трубочки, стаканчики, мандарини Хід змагань:

І. Привітання

Спортивний день сьогодні.

Я вітаю друзі вас

Хай відносини складуться

Гарні з спортом у всіх нас

ІІ. Вступна бесіда

Вчитель:  Наші спортивні змагання будуть присвячені  Олімпійським іграм. 

      Олімпійські ігри - це захоплюючі всесвітні змагання, що вражають красою та видовищністю

  Тисячі людей кожні чотири роки вболівають за улюблену збірну та на власні очі бачать нових спортивних зірок світу

     З 25 січня 1924 року проводяться зимові Олімпійські ігри. Окрім фігурного катання і хокею, спортсмени змагаються зі швидкісного бігу на ковзанах, стрибків з трампліну, перегонів на лижах. Олімпійський девіз: “Швидше, вище, сильніше”. Ви готові до змагань? (Так). Тоді розпочинаємо

ІІІ. Конкурсна програма.

Наш перший конкурс називається “Лижні перегони”

1.   “Лижні перегони” 

(Школярі отримують по дві дерев’яні дощечки. Однією ногою вони стоять на ”лижині”, а іншу дощечку піддвигають і стають на неї. Хто швидше дійде до фінішу, той і переможець)

2.   Конкурс “Гра в сніжки”

(Учні отримують по три тенісних шарики - це і є “сніжки”. Ними вони повинні потрапити в ціль. Перемагає той, хто найбільше разів закине шарик в корзину)

3.   Конкурс “Кенгуру”

Вчитель: Діти, що ви робите зранку, як тільки проснетеся?

(Потягуються). А яка тваринка потягується протягом цілого дня? (Котик). А що це дає для кота? (Відповіді школярів). А чи займаються тваринки спортом? (Відповіді учнів). Зараз ми з вами позмагаємося у конкурсі, який має назву “Кенгуру” (Стрибки з м’ячем між ногами)

4.   Конкурс “Корисна їжа для спортсмена”

    Діти отримують по мандаринці. Школярі мають її очистити від шкірки і з’їсти. Хто перший з’їсть - той і переможець.

5.   Конкурс “Стрибки з трампліну”

Вчитель: Наступний наш конкурс “Стрибки з трампліну”. Кожний з вас матиме змогу протягом однієї хвилини стрибати на скакалці, а судді будуть рахувати скільки ви разів скочили. Переможе той, у кого буде найвищий результат.

6.   Конкурс “Впізнай”

Вчитель: Ми уже з вами вивчили, що є різні види спорту, в тому числі й контактні. Назвіть, які ви знаєте контактні види спорту (Відповіді школярів). Ми зараз з вами проведемо конкурс “Впізнай”

(Школяреві зав’язують очі хустиною і пропонують навпомацки впізнати свого однокласника. Потрібно назвати його ім’я)

7.   Конкурс “Підводне плавання”

Вчитель: Які ви знаєте види спорту, пов’язані з водою? (Відповіді школярів). А якщо спортсмен під водою, що він має на себе одягнути? Зараз ми з вами проведемо конкурс “Підводне плавання”. Перед вами знаходяться стаканчики, однаково наповнені соком. Ви повинні цей сік випити через трубочку. Переможе той, хто першим “дістанеться” дна ІV. Підсумок.

Вчитель: Наші змагання підійшли до завершення. Я бажаю вам бути здоровими, сильними, спритними. А наші судді оголосять результати змагань

(Нагородження школярів грамотами)

 

pdf
Додав(-ла)
Куцик Наталія
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку