Тема: Малі класні Олімпійські ігри
Мета: навчити дітей бути згуртованими; розвивати знання про олімпійські ігри, увагу, здібності; виховувати повагу до спорту, повагу один до одного.
Обладнання: дерев’яні дощечки, ракетки, тенісні шарики, шарфи, корзини, баскетбольні м’ячі, скакалки, пісочні годинники, сік, трубочки, стаканчики, мандарини Хід змагань:
Спортивний день сьогодні.
Я вітаю друзі вас
Хай відносини складуться
Гарні з спортом у всіх нас
Вчитель: Наші спортивні змагання будуть присвячені Олімпійським іграм.
Олімпійські ігри - це захоплюючі всесвітні змагання, що вражають красою та видовищністю
Тисячі людей кожні чотири роки вболівають за улюблену збірну та на власні очі бачать нових спортивних зірок світу
З 25 січня 1924 року проводяться зимові Олімпійські ігри. Окрім фігурного катання і хокею, спортсмени змагаються зі швидкісного бігу на ковзанах, стрибків з трампліну, перегонів на лижах. Олімпійський девіз: “Швидше, вище, сильніше”. Ви готові до змагань? (Так). Тоді розпочинаємо
ІІІ. Конкурсна програма.
Наш перший конкурс називається “Лижні перегони”
(Школярі отримують по дві дерев’яні дощечки. Однією ногою вони стоять на ”лижині”, а іншу дощечку піддвигають і стають на неї. Хто швидше дійде до фінішу, той і переможець)
(Учні отримують по три тенісних шарики - це і є “сніжки”. Ними вони повинні потрапити в ціль. Перемагає той, хто найбільше разів закине шарик в корзину)
Вчитель: Діти, що ви робите зранку, як тільки проснетеся?
(Потягуються). А яка тваринка потягується протягом цілого дня? (Котик). А що це дає для кота? (Відповіді школярів). А чи займаються тваринки спортом? (Відповіді учнів). Зараз ми з вами позмагаємося у конкурсі, який має назву “Кенгуру” (Стрибки з м’ячем між ногами)
Діти отримують по мандаринці. Школярі мають її очистити від шкірки і з’їсти. Хто перший з’їсть - той і переможець.
Вчитель: Наступний наш конкурс “Стрибки з трампліну”. Кожний з вас матиме змогу протягом однієї хвилини стрибати на скакалці, а судді будуть рахувати скільки ви разів скочили. Переможе той, у кого буде найвищий результат.
Вчитель: Ми уже з вами вивчили, що є різні види спорту, в тому числі й контактні. Назвіть, які ви знаєте контактні види спорту (Відповіді школярів). Ми зараз з вами проведемо конкурс “Впізнай”
(Школяреві зав’язують очі хустиною і пропонують навпомацки впізнати свого однокласника. Потрібно назвати його ім’я)
Вчитель: Які ви знаєте види спорту, пов’язані з водою? (Відповіді школярів). А якщо спортсмен під водою, що він має на себе одягнути? Зараз ми з вами проведемо конкурс “Підводне плавання”. Перед вами знаходяться стаканчики, однаково наповнені соком. Ви повинні цей сік випити через трубочку. Переможе той, хто першим “дістанеться” дна ІV. Підсумок.
Вчитель: Наші змагання підійшли до завершення. Я бажаю вам бути здоровими, сильними, спритними. А наші судді оголосять результати змагань
(Нагородження школярів грамотами)