Конкурсно - ігрова розвага "Подорож до міста Музика"

Про матеріал

Мета розробленої мною конкурсно - ігрової розваги "Подорож до міста Музики" - збагатити та урізноманітнити спілкування дітей з музикою у позаурочний час. Матеріал можна використати для роботи у 1-му, у 2 - му класі.

Перегляд файлу

Позакласна робота

Конкурсно – ігрова розвага «Подорож до міста Музики»

МЕТА: збагатити   та  урізноманітнити  спілкування дітей  з  музикою у

позаурочний час

ЗАВДАННЯ: 

  • розвивати музичну пам'ять, почуття ритму,кмітливість учнів;
  • активізувати  фантазію;
  • формувати  потребу  у  спілкуванні  з  музикою;
  • виховувати  інтерес  до  творчості

ОБЛАДНАННЯ:  букви    (м,у,з,и,к,а);   плакат   із   зображенням  музичного  потягу   і    назви    вагончиків     " Звукоряд",  "Гама";   медальйони  з  назвами  нот  для  учасників (два  набори  по 7   нот);   медальйони    для      членів  журі;   дитячі     музичні   інструменти;  6  склянок  із різною  кількістю  води;  2  олівці; завдання   для    вболівальників    "Диригент";   завдання   для команд   "Ноти   замість   букв";     завдання    для    капітанів                                       команд     "Збери    розгублений    куплет" (2  конверти)

ОФОРМЛЕННЯ  КЛАСУ :  клас    прикрашений       нотами-пташками,  скрипковими  ключами ,   паузами,   малюнками       учнів;  на    дошці    зображення   музичного  потягу.

Хід заходу                                            

У     класі    лунає      музика

Учитель: Дорогі діти, вчителі, гості, ми з вами знаходимося у найчарівнішому та найдивнішому шкільному класі. Це (звертаюсь до дітей) – (музичний клас).

Здавалося б, усе в цьому класі, як завжди: учнівські парти і стільці, вчитель з крейдою в руці… Але, все ж, запевняю вас – це найдивніший в школі клас!                  

  Сьогодні, завтра, раз у раз,

  коли заходиш ти в цей клас,             

                     то робиш свій наступний крок у світ,                             

                     де звуки весняні, де танці,

                     марші і пісні, у світ,

         де натхненна і ясна,

                     панує фея чарівна, ім’я   якій…                           

Ой, моє останнє слово розсипалося! (розсипаю набір букв)

 

 

 

 

 

 Хто ж збере букви і прочитає його? (діти складають слово)

   Вірно, це – чарівна фея МУЗИКА.

 Ну що ж, коли ми з вами вже у музичному класі, то пригадаємо правила поведінки. Якщо ви погоджуєтеся зі мною – піднімайте руки і тягніться вгору, а якщо ні – присідайте, згодні?

                 Руханка         

 Вже  покликав  дзвоник   нас

в  подорож  в  музичний  клас.

Тож  згадайте,  любі  діти,

що  потрібно  нам  робити.

Щоб  було  з  чого почати –

Ноти  станемо  вивчати

і  цукерки  їсти  жваво,

щоб  було  ще  більш  цікаво.

Будемо  співати,  грати,

Веселенько  танцювати,

ще  й  жбурляти  папірці

у  всі  боки  і  кінці.

Треба  відчувати  рух,

тренувати  голос,  слух,

а  хто  слуху  не  дістав –

полічити  можна гав.

Будемо  ми  звуки  слухать,

міцно   затуливши   вуха,

і  читати  про  музик,

показавши  всім  язик.

Учитель: Молодці, діти,  правила поведінки  ми  пригадали,  то  ж  вирушаємо  у  подорож  і   представляємо  пасажирів  нашого  музичного  потягу.

 У  першому  вагончику  подорожує  команда  "МЕЛОДІЯ"

 

 

 

 

 

 

 

 

(7  членам команди  вдягають  медальйони  з  назвами нот: капітану команди – скрипковий  ключ)

 

 

 

 

 

 

ПРИВІТАННЯ  КОМАНДИ :

                                         Наша  мелодія чарівна

                                             наче сходинками йде:

                                             то угору плине рівно,

                                              то згори униз веде.

             (Привітання команди  готували    заздалегідь)

   У  другому  вагончику   подорожує  команда  "НОТКИ"

 

 

 

 

 

(7  членів  команди  також  одягають  медальйони  з  назвами  нот,  а  капітану  команди – скрипковий  ключ)

 

                                      ПРИВІТАННЯ  КОМАНДИ :

                                              Оселилися в хатині

                                              нотки звуків господині.

                                              Нот-сестричок тільки сім:

                                              до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Учитель: Завдання  для  вболівальників: Хто    відповість,  чому в  командах  по сім учасників,  буде  нашим помічником  і  переставлятиме  вагончики  під  час гри.  (Відповіді  вболівальників)

Учитель: Отже, розпочинаємо  нашу  конкурсну  гру-подорож. А  для  того,  щоб  визначати,  який  з  вагончиків  подорожуватиме  першим,  нам  допомагатиме  журі.

(Наші  нотки-учасники  гри самі  обирають  членів  журі  і  одягають їм  медальйони:  Фея  Музика – голова  журі;  Фея  Пісня  та  Скрипковий  ключ -   члени  журі)

I. Наша   перша зупинка   "ВЕСЕЛІ НОТКИ"

 

1. Співаємо  гаму, кожна  команда   по  черзі   по  одній  ноті (гра " Живий

рояль "). Оцінюється  точність інтонування (максимальні  оцінка – 7  ноток)

 

 

 

2. На  одному  з  дитячих  музичних  інструментів (за  вибором)  відтворити

   ритмічний  малюнок  пісень:

       

                   "Ходить гарбуз по городу "

 

 

 

 

 

 

    "Вийди, вийди, сонечко"

 

 

 

     

Оцінюється  точність виконання

(максимальна  оцінка  5  ноток)

 

3.Гра  "Хор  і  світлофор"(коли  "вмикається"  зелене "світло" – співаємо       вголос,  а коли  червоне – продовжуємо  співати  пісню  ″про  себе″)

 Пісні:

"Перший дзвоник"

  "Плаче черепаха"

Максимальна  оцінка 5  ноток

 

Для    вболівальників :  загадка – смішинка " Диригент "

Що він – етику не вчив?

Відвернувсь від слухачів,

Став махати він руками

В залі просто перед нами.

Чи не звик він до порядку?

Чи робити став зарядку?

Учитель: Вірна  відповідь  приносить  команді  3  нотки

Та  команда,  яка відгадала  загадку  співає  улюблену  пісню  під  керівництвом свого  диригента.

 

IІ. Наша   друга   зупинка "ЗАГАДКОВІ   НОТКИ"

  1. Команди  отримують  завдання   " Ноти  замість  букв "

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна  оцінка 5  ноток

 

Учитель: Поки команди працюють над завдання, проведемо ще один  конкурс  для  вболівальників  :

2. Назвати  більшу  кількість  слів  з  назвами  музичних   нот  ( по  черзі

    вболівальники  кожної  команди)  ( за  кожне  вірне  слово – 1  нотка)

3."Співучі склянки "   кожної  команди  на  столі  по  три  склянки з  тонкого  скла, налиті  різною  кількістю  води  і  олівець)

        Завдання:      а) постукати  олівцем  по  склянках  і  послухати,  як

                                   "співають" склянки;

                                 б)  підставити  замість  крапок  пропущені  слова: вищий,

                                   нижчий

                                   ЧИМ  БІЛЬШЕ  ВОДИ,  ТИМ……………………ЗВУК.

                                   ЧИМ  МЕНШЕ ВОДИ ……………………………..ЗВУК.;

                               в) зіграти  на "співучих" склянках  якусь  мелодію

     (За  кожну  вірну  відповідь  завдання  (б)  по  одній  нотці;

     за  завдання (в)   максимальна  оцінка 10  ноток)

   4. Конкурс  капітанів "Розгублений  куплет" (зібрати  розгублений  куплет   пісні  і  проспівати  його):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Максимальна  оцінка  10 ноток.

III. Наша третя   зупинка –"Улюблених мелодій"

      1. Пісенний  конкурс   між  командами   "Відгадай  мелодію"

          (кожна  команда  по  черзі  відгадує  по  п'ять  мелодій)

                 За  кожну   вгадану  мелодію – по  1 нотці

  1.  Розучування  пісні  " Пісенька про пісеньку"  (всі  присутні)

(Музика Т.Попатенко, слова Н.Найдьонової)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Кінцева зупинка "ТАНЦЮВАЛЬНА"

Учитель: Поки  наші  чарівні  Феї  та  скрипковий  ключ визначатимуть  переможців    запрошуємо  всіх  у  коло  до  танцю!

(Усі  присутні  танцюють «Танець каченят»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНЕ  СЛОВО   ЖУРІ

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНЕ  СЛОВО   ЖУРІ

             Учитель:

 Ходить Музика по світу!

Де її знайти, зустріти?

На лужку у хороводі,

в туристичному поході,

на військовому параді

і на будь-якому святі.

У містах, містечках, селах,

у палацах і оселях....

А зберуться друзі в коло

Музика завжди навколо!

Музика мандрує світом

поруч з нами, любі діти!

 

Діти, ми з вами  вже вкотре переконалися, що Музика завжди поруч з людиною. Музичне мистецтво допомагає людям у праці та відпочинку, передає їхні думки та почуття, розповідає про навколишній світ.

Наша  казкова  подорож  до  міста  Музики  підійшла до  кінця.  Та  я  не  прощаюся  з  вами,  а  говорю: "До побачення! До скорої зустрічі з Музикою!"

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сливко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1393
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку