Конкурсно-розважальна прогама "Мій клас зможе!"

Про матеріал
Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливою серйозністю майже по всьому світу 14 лютого. Любов – найкраще в світі почуття, Воно не має меж – безкрая. З любові починається життя, Воно усе найкраще починає!
Перегляд файлу

 «Мій клас зможе!»

У святі беруть учні 5-9 класів разом із своїми класними керівниками.

 Головна мета: вчити дітей згуртованості, відповідальності, кмітливості, взаємовиручки.

 

Вед.1. Добрий день, дорогі друзі!

 

Вед.2. Вітаємо всіх закоханих!

 

Вед.1. Кохання вже старе, як світ,

Але хто з’явиться на світ.

Той змінить його заповіт.

 

Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя.

 

Вед.1. Адже сьогодні – свято любові, свято найкращого почуття, яке окрилює, дає сили і натхнення, радість і захоплення. І завдячуючи якому продовжується життя на землі.

 

Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу.

 

Вед.1. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось таке свято є, є такий день. Він відзначається з особливою серйозністю майже по всьому світу 14 лютого.

 

Вед.2.  Важко встановити, коли на землі з'явилося кохання. Воно існує стільки ж часу, скільки існують люди. 

 

Вед.1.  Так що ж таке кохання? Яке воно, як відрізнити його від усіляких «копій» і «підробок»?

 

Вед.2. Кохання - це, мабуть, самий високий плід на дереві людських почуттів. 

 

Вед.1. Любов - це талант почуттів. Це творчість щастя, творчість добра, радості, цікавого життя. 

 

Вед.2. Тема кохання невичерпна у літературі та мистецтві, бо саме це почуття вічне і нетлінне, завжди нове і неповторне для кожної людини. 

 

Вед.1. Отже, ще раз про любов. 

Учень 1.Всьому початок є любов…
А твердять: спершу було слово. 
А я кажу вам знов і знов: 
Всьому початок є любов. 
Всьому початок є любов – 
І осяванню, і сумлінню,
Очам жоржини і дитини –
Всьому початок є любов. 
 

Учень 2. Любов – найкраще в світі почуття, 
Воно не має меж – безкрая. 
З любові починається життя, 
Воно усе найкраще починає! 
 

Учень 3. Це ж від любові сонечко встає 
І промінцями землю зігріває. 
Зозуля навесні в гаю кує 
І соловейко пісеньку співає. 

 

Учень 4. Це від любові сонечно стає, 
Й душа аж до зірок увись несеться. 
Якщо любов в твоєму серці є, 
То все чарівним і легким здається. 
 

Учень 5. Це ж від любові так цвітуть луги, 
Уся земля з полегкістю зітхає. 
Закутались в тумани береги… 
Любов магічну чудо-силу має! 

Учень 6. На долонях я ніжно тримаю
Серце друга, аби не зронить.
Знаю я, - за любов не карають,
За любов починають любить.

Вед.1. А зібрались ми сьогодні з дуже гарної нагоди –відзначити день любові. Сьогодні у нас незвична програма – це «Мій клас зможе» - кажуть класні керівники про своїх учнів! Адже давненько ми не збиралися ось так разом у дружньому колі!

Вед.2. І я запрошую за стіл класного керівника 5 класу: Максімову Надію Степанівну ( оплески) і її чарівних учнів (оплески). І ви знаєте що вона мені сказала, що «Мої учні зможуть!» все виконати і перемогти.

 

Вед.1. Запоршую другу учасницю нашого шоу – це – Лесюк Ірина Михайлівна  (оплески) і її учнів (оплески). І Ірина Михайлівна впевнена, що її учні теж зможуть все: і допомогти і просачкувати, а ми подивимось чи це так!

Вед.2. Запрошую Третю учасницю, класного керівника 7 класу Косів Ірину Василівну(оплески) і її впевнених учнів (оплески).

Вед.1. Запоршую Четверту учасницю нашого шоу – це – Абрам Ольга Тарасівна  (оплески) і її енергійних учнів (оплески).

Вед.2. І накінець ми хочемо побачити Попович Олександру Григорівну (оплески) і її вже дорослих дітей (оплески)

Вед.1. Ну, що ж місця зайняли, а тепер час знайомити вас із правилами гри. На столі у вас лежать фішки, які ви будете як у казино ставити ставки на своїх учнів. Адже як важливо відчувати один одного , і бути впевненим «Що мої учні найкращі, що мої учні зможуть!»

Вед.2. А зараз я задам декілька запитань нашим класним керівникам.

1.Надіє Степанівно,– чи памятаєте день, коли вам вручили цих миленьких пятикласників? Ваші враження. (відповідь учителя)

2. Скажіть , будь ласка, Ірино Михайлівно,чи важко бути класним керівником? (відповідь учителя)

3.Ірино Василівно, розкажіть випадок, коли ваші учні вас приємно здивували. (відповідь учителя)

4. Ольго Тарасівно, у вас є дочка приблизно такого ж віку, як і ваші вихованці, скажіть чим схожі ваші учні із нею, а чим різняться? (відповідь учителя)

5. Олександро Григорівно у вас це фінішна пряма. Ви знаєте своїх учнів як ніхто,і ви знаєте на що кожен із них здатен, які ваші відчуття перед розлукою? (відповідь учителя)

Умови гри

Вед.1. Ну ось ми поговорили – пора і розпочати.  Кожний клас на початок гри має 50 фішок. Всього у грі – 7 конкурсів. Після 4 конкурсу 2 класи, які матимуть найменше фішок покинуть нас. Після 6 конкурсу ще 1 клас покидає програму.

До фіналу, тобто 7 конкурсу доходять 2 класи, з найбільшою кількістю фішок. На початку кожного конкурсу всі учасниці виставляють обовязкові ставки.

Мінімальна ставка – 1 фішка, максимальна ставка – 10 фішок. Також кожен класний керівник має можливість відмовитися від участі у конкурсі, промовивши слова «Я пас».

 

Вед.2. Отож, розпочинаємо перший конкурс! Мінімальна ставка 1 конкурсу – 2 фішки.

А конкурси будуть дуже важкі, дуже незвичайні, але я хочу почути від вас слова упевненості шановні класні керівники:

  • Мій клас зможе! – відповідь учителів.

І конкурс.

Вед.1.  Шановні класні керівники, скільки прикладів ваші учні зможуть розв’язати за 1хвилину.

1 ставка – 2 приклади на дві дії

Вчителі роблять ставки

До столу із завданням запрошується учень якого запропонував класний керівник. Підсумок конкурсу – якщо виграв – всі фішки забирає вчитель, якщо програв ставка ділиться на інших.

Учень 1. Любов людська велику силу має, 
Вона вогнем запалює серця. 
Людей на дужих крилах піднімає 
І робить диво-дивне без кінця. 
 

Учень 2. Вона весь світ кладе тобі під ноги, 
Щоб ти творив, вершив, летів, співав, 
І щоб усі, колись важкі дороги, 
Ти з легкістю і радістю долав. 

Підсумки конкурсу

Вед.2.  2 конкурс. Мінімальна ставка 2 конкурсу – 4 фішки. Завдання цього конкурсу -  за 1 хвилину прочитати якомога більше рядків вірша.                               5 рядочків вірша - 1 ставка,  10  – 2 ставки,  15 – 3 ставки, 20 -  4 ставки,     25 – 5 ставок…                                                                                              Починає робити ставку клас, який має найбільше фішок.                                                                                                              Вчителі роблять ставки

Учень 1. Любов – чудове почуття, чарівне, 
Без нього нам у світі не прожить. 
Любов живе в серцях і, диво-дивне, 
Не покидає кожного й на мить. 
Ми щиро любим тата, любим маму, 
Сестричку, брата любимо так само, 
Бо це ж родина в кожного уся. 

 

Учень 2. А ще ми друзів любимо сердечно, 
Вчимося хлопчики з дівчатками дружить. 
В любові сила величезна, безперечно, 
А без любові в світі не прожить. 
 

Учень 3. Ми любимо свій край, ліси і луки, 
І квіти любимо у вранішній росі. 
І сумно стане нам в часи розлуки, 
Коли ми десь роз’їдемося всі. 

Підсумки конкурсу

Вед.1.  Мінімальна ставка 3 конкурсу – 6 фішок. 3 конкурс -  інтелектуальний, який називається “Питання на засипку”.  Учень повинен відповісти на  запитання. На скільки питань 

за 1 хвилину ваші учні зможуть відповісти.

1 ставка – 2 правильні відповіді,  2 ставки – 4 відповіді…

Максимальна ставка 10 фішок – 20 правильних відповідей.

 

1. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)

2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому

пішла кожна коза? (По землі)

4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)

5. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)

7. Якого каменя немає у морі? (Сухого)

8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)

10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)

11. Хто має найбільший хобот? (Слон)

12. Яку команду дає вартовий? (Стій)

13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого

народження? (Гармошка)

14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

15. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)

16. У який горщик не можна налити води? (У повний)

17. Хто вигнав Козу-Дерезу з зайчикової хатки? (Рак-Неборак)

18. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З

кропиви)

19. Хто вигнав Крутя і Вертя з-за столу? (Півник)

20. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

 

Вчителі роблять ставки                                                                                   Проходить конкурс

Учень 1. Чекаєм зустрічі і лічимо хвилини, 
Щоб на кінець всім разом бути знов. 
Це дуже характерно для людини. 
Оце і є свята земна любов. 
 

Учень 2. Проста і світла, і така потрібна, 
Яка в житті не залишає нас. 
Вона в душі до сонечка подібна, 
І цього сонечка в нас не погасить час. 

Підсумки конкурсу

Вед.2.   Мінімальна ставка 4 конкурсу – 8 фішок. Конкурс караоке -  відгадати  назви  пісень. У цьому конкурсі бере участь також цілий клас. Максимальна ставка – 10 фішок - 10 пісень.

Вчителі роблять ставки                                                                                   Проходить конкурс

Вед.1.  А зараз ми всі разом заспіваємо пісню про любов.                                  

 

Глядачі співають пісню

Підсумки конкурсу

Вед.1.  Нашу конкурсну програму залишають… класи. Підтримаємо їх оплесками.

 

Вед.2. А ми продовжуємо. Мінімальна ставка 5 конкурсу – 10 фішок. Для цього конкурсу потрібно 2 учні з класу. Фішки класів, які покинули шоу також беруть участь у цьому конкурсі. Учні набирають очки наступним способом. Дівчинка, б'ючи м'ячем об підлогу, повинна називати чоловічі імена, потім хлопчик, виконуючи те ж саме, повинен називати жіночі імена. Загальна сума названих хлопчиком і дівчинкою імен і є кількість очок за цей конкурс

1 фішка – 2 очки. Максимальна ставка – 10 фішок- 20 очок.  Починає робити ставку клас, який має найбільше фішок.

Вчителі роблять ставки                                                                                   Проходить конкурс

Питання для глядачів

Підсумки конкурсу

Вед.1.  Мінімальна ставка 6 конкурсу – 12 фішок. Відгадай – чий підпис . Як відомо з підписами вчителів ви знайомі, адже підпис вчитель ставить у щоденнику, на довідці, характеристиці. Це важке завдання, але на ньому можна гарно заробити фішки. 

1 фішка – 2 підписи. Максимальна ставка – 10 фішок – 20 підписів. Робіть свої ставки. Починає робити ставку класний керівник, який має найбільше фішок.

                                                Проходить конкурс.

                                                

                                                Конкурс для глядачів

Вед.2.   Нашу конкурсну програму залишає … клас. Підтримаємо їх оплесками.

Вед.1.  Для двох класів фіналістів сьома ставка. У цьому конкурсі у вас ми забираємо всі фішки. Вам даються інші фішки – у кількості 10.

Першим починає робити ставку клас, який мав більше фішок.

 

Вед.2.   Цей 7 конкурс має назву «Видатні українці». За 2 хв. учень повинен не називаючи імен і прізвищ видатних українців дати зрозуміти іншим учням свого класу про кого йде мова.

1 фішка – 2 правильно вгадані прізвища. Максимальна ставка 10 фішок – 20 відповідей.

 

1.Володимир Кличко

2.Богдан Хмельницький

3.Леся Українка

4.Віктор Янукович

5.Софія Ротару

6.Володимир Зеленський

7.Тіна Кароль

8.Тарас Шевченко

9.Петро Порошенко

10.Юлія Тимошенко

11.Катя Осадча

12.Потап

13.Андрій Шевченко

14.Віктор Ющенко

15.Джамалла

16.Ігор Кондратюк

17.Іван Франко

18.Алла Мазур

19.Ярослав Мудрий

20.Святослав Вакарчук

 

Підведення підсумків, нагородження переможців

 

 

Вед.1. Найбільше щастя на землі — любити!
Любов — найвище в світі почуття.
Заради цього варто в світі жити,
А без любові то хіба життя?

 

Любов нас пригортає, окриляє,
Дає нам силу, радість і тепло.
Вона нас над землею піднімає,
Щоб радісно на серденьку було.

 

Щоб ми радіти й дивуватись вміли,
Пісень співали, радісно жили.
Щоб з правдою жили й любили
І світлими та чистими були.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Завантаження...
docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку