РОЗДІЛ VІІ.
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На вересень 2019 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Вересень |
2.09.-6.09 |
День знань Перший урок «Я-громадянин України-європейської держави» |
|
|
|
Культура поведнки під час виконання Гімну України |
09.09-13.09 |
|
Виховна година "Життя – найдорожчий скарб" |
|
Вибори активу класу, розподіл обов’язків Організація харчування учнів в шкільній їдальні |
Оформлення щоденників (8.09.- МД. грамотності) |
|
16.09-20.09 |
Виготовлення голуба миру методом оригамі |
Бесіда « Етика та етикет» . Правила поведінки в школі |
|
Естетичне оформлення класу |
||
23.09-27.09 |
Виховна година , присвячена річниці дня народження В.Сухомлинського (читання та обговорення оповідань) |
|
Бесіда про попередження жорстокої поведінки з однолітками |
|
|
|
|
|
|
|
Підведення підсумків роботи класу за місяць |
Екскурсія в сільську бібліотеку |
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вересень |
2.09.-6.09 |
|
|
Первинний інструктаж з поведінки на території школи |
Томик Н.- дитина в стані горя |
|
09.09-13.09 |
Озеленення класу
|
|
Бесіда про правила дорожнього руху |
Створення умов для зберігання змінного взуття |
Розмови з батьками в телефонному режимі щодо зміни режиму роботи школи |
|
16.09-20.09 |
|
|
|
Бесіда з учнями про правила поведінки на уроках |
|
|
23.09-27.09 |
Оформлення клумби, закріпленої за класом
|
Виховна година «Історія мого села» |
Бесіда «Увага! Вибухонебезпечні предмети» |
Рейд – перевірка виконання д\з |
Батьківські збори «Виховуючи дітей, ми виховуємо свою майбутню старість» |
|
|
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На жовтень 2019 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Жовтень |
30.09-04.10 |
|
Акція «Квіти для вчителя» |
Виховна година «Дерево з коріння починається, а людина - з сім’ї»
|
|
|
7.10-11.10 |
Виховна година «Хай слава козацька по світу лунає» |
|
|
Участь у шкільному ярмарку та акції «Милосердя»
|
Естетичне оформлення класу до св*ята осені |
|
15.10-18.10 |
|
Виховна година «Життя не вічне – вічні цінності людські» |
|
Рейд – перевірка виконання д\з |
|
|
21.10-25.10 |
|
|
|
Підведення підсумків роботи класу за місяць
|
|
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками
|
|
Жовтень |
30.09-04.10 |
|
Екскурсія до шкільного музею |
Бесіда «Будь уважний на дорозі» |
Проводити систематичний облік знань учнів, перевіряти стан підручників |
Індивідувальні бесіди з батьками за потребою протягом місяця |
7.10-11.10 |
|
Похід на «Фантову комору» |
Бесіда «Гігієна харчування» |
Бесіда з учнем Терембець І. |
|
|
15.10-18.10 |
|
|
Бесіда «Як поводитися з невідомими предметами |
Рейд – перевірка домашнього |
Випуск буклетів «Вчимось не конфліктувати» |
|
21.10-25.10 |
Виховна година "Природа — людині, людина — природі" |
Збір матеріалів про легенди та перекази села |
«Твоє життя в твоїх руках» правила поведінки під час осінніх канікул |
Перевірка щоденників |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На листопад 2019 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Листопад |
04.11-8.11 |
Виховна година, "Мова рідна - слово рідне!" |
|
Бесіда «Що таке толерантність» |
Проводити сис. облік знань учнів, перевіряти стан готовності до уроків
|
|
11.11-15.11 |
Бесіда "Мова рідна - слово рідне!" |
Виховна година "Дерево з коріння починається, а людина - з сім’ї"
|
|
|
Читання віршів про рідний край |
|
18.11-24211 |
|
|
Виховна година «Подорож до ВЕБляндії»
|
|
|
|
25.11-29.11 |
Бесіда «Європейські цінності»
|
|
|
|
Діалог «Мистецтво та мої емоції» |
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад |
04.11-8.11 |
Участь у осінній толоці (прибирання території школи, закріпленої за класом) |
|
Нагадування про правила переходу вулиці, шосе. |
Спілкування з вчителями предметниками щодо невстигаючих учнів |
|
11.11-15.11 |
|
Похід до Сенинцьового млина |
Правила безпеки при користуванні газом
|
Рейд – перевірка виконання д\з |
Батьківські збори «Батьки й діти (роль особистого прикладу батьків у правовому вихованні молодших школярів)» |
|
18.11-24211 |
|
|
Правила безпеки користування електроприладами |
Відвудування вдома учня Процищиного В. |
|
|
25.11-29.11 |
|
|
Виховна година «Маленька іскорка-велика біда»
|
|
Буклет «Курінню-Ні» |
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На грудень 2019 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Грудень |
2.12-06.12 |
|
|
Виховна година «Жити поруч» ( до Дня боротьби зі СНІДом) |
Бесіда про виконання учнівських обов*язків |
|
09.12-13.12 |
|
Виховна година «Ангел із одним крилом»
|
|
Рейд – перевірка виконання д\з |
|
|
16.12-20.12 |
|
Виховна година «Дзвони Чорнобиля» |
Бесіда «Інтернет загрози» |
Підбір сценарію до Нового року, розподіл ролей |
Малюнки до свята Святого Миколая «Ой, хто, хто, Миколая любить..» |
|
23.12-27.12 |
Виховна година «Я живу на Україні»
|
Виховна година «Люблю свій народ – ціную його звичаї» |
Кокурс малюнків «Моє життя найвища цінність» |
Актив класу: складання плану роботи на зимових канікулах |
Організація та проведення святкування Нового року Виступ класу на Новорічному святі .Малюнок Новорічної газети. |
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Грудень |
2.12-06.12 |
Діалог «Чи вмію я працювати» |
|
Нагадування про правила дорожнього руху |
Спілкування з вчителями предметниками щодо невстигаючих учнів |
|
09.12-13.12 |
Бесіда «Захистимо наших братів менших» Акція «Годівничка»
|
|
Правила безпеки при користуванні газом |
Рейд – перевірка виконання д\з |
Робота з б\к – подарунки для дітей соціальних категорій |
|
16.12-20.12 |
|
|
Бесіда «Увага ! Замерзла водойма» |
Бесіда з Томик Н |
|
|
23.12-27.12 |
|
Збір інформації про місцеві традиції святкування Нового року та Різдва |
Правила ТБ під час зимових канікул |
Бесіда з учителями-предметниками щодо навчання учнів Оформлення табелів |
Лист Батькам щодо ТБ дітей |
|
|
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На січень 2020 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Січень |
13.01-17.01 |
|
Виховна година «Звичаї мого народу. Водохреще»
|
|
День профілактики правопорушень. Інформування про настлідки правопорушень та відповідальність за їх вчинення |
|
20.01-24.01 |
Виховна година «Моя Україна- вільна та незалежна держава»(До дня Соборності України) |
|
Попередження насилля серед дітей «Перемагає не сила , а розум» |
Рейд –перевірки домашнього завдання |
Малюнки на тему «Вогонь-ворог, вогонь – друг» |
|
27.01 31.01 |
|
|
|
Аналіз роботи самоврядування |
Культура поведінки: ідемо на святковий концерт |
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Січень |
13.01-17.01 |
|
Збір старовинних речей для шкільного музею |
Бесіда –інструктаж «Зима: її принади і небезпеки»
|
Рейд – перевірка стану шкільних підручників |
Буклет «П*ять аспектів любові» |
20.01-24.01 |
Круглий стіл "Хто природу не тривожить, тому вона допоможе",
|
|
Бесіда «Маленька іскорка – велика біда»
|
|
|
|
27.01 31.01 |
|
Виховна година Усний журнал «Моє село – моя історія жива»
|
ТБ при поводженні з джерелами електроструму |
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На лютий 2020 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Лютий |
03.01-07.02 |
|
Оформлення Родового дерева |
Перегляд відеофільму «Життя за гратами» |
Бесіда « Моє робоче місце» |
Виховна година : «Книга – основа пізнавальної діяльності» |
10.02-14.02 |
|
Бесіда "Стратегія прийняття моральних рішень" |
|
|
|
|
17.02.-21.02 |
В.г. День вшанування героїв Небесної Сотні . "Згадаймо всіх поіменно" |
|
Бесіда «Зимове загартування – все корисне в міру» |
Рейд-перевірка домашніх завдань |
Виготовлення вітальних листівок до Дня св.Валентина |
|
24.02.-27.02 |
|
Виховна година "Немає місця на землі, де б засуджували милосердя", |
|
Аналіз роботи учнівського самоврядування |
Бесіда з дівчатками про зовнішній вигляд |
|
|
|
|
|
|
|
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий |
03.01-07.02 |
Збір інформації "Професії наших батьків"
|
Екскурсія до шкільного музею |
ТБ при користуванні газом. |
Робота з Луцанич.М, Терембець І. |
Батьківські збори Диспут « Традиції моєї сім*ї» |
10.02-14.02 |
|
|
Виховна година : «Культура харчування, як організм підтримати узимку» |
|
|
|
17.02.-21.02 |
Виховна година «Звичаї мого народу. Стрітення Господнє» |
Збір інформації про звичаї села |
Бесіда «Правила Нетикету» |
Відвідання сім*ї Процишиного В. |
Буклет «Як попередити тривожність» |
|
24.02.-27.02 |
|
Похід до замерзлої річки |
Бесіда: « Ртуть і небезпечність для людини. Дії учнів у випадку виявлення ртуті.» |
Т\Б біля водоми. «Увага! Тонка крига!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На березень 2020 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Березень |
2.03-6.03 |
Виховна година «Великий Кобзар»
|
|
|
Бесіда: « Чи виконую я свої обов»язки?» |
Виготовлення листівок до «8 Березня» |
09.03-13.03 |
|
|
Виховна година «Ціна хвилини» |
|
Конкурс митців художнього слова |
|
16.03-20.03 |
Виховна година «Це моє – це наше»
|
|
|
Рейд-перевірка виконання домашніх завдань |
"Ляльковий театр — молодшим школярам" |
|
23.03-27.03 |
|
Бесіда «Дерево з коріння починається, а людина - з сім’ї»
|
|
|
|
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Березень |
2.03-6.03 |
Виховна бесіда «Первоцвіти просять захисту»
|
|
Бесіда « Весняні повені та їх небезпека» |
Бесіда з хлопчиками «Не ображай дівчинку» |
|
09.03-13.03 |
|
Запис давніх пісень від свої бабусь |
Конкурс малюнків « Безпека дорожнього руху»
|
|
|
|
16.03-20.03 |
Бесіда "Давайте, друзі, разом природу берегти!"
|
|
Правила безпеки на воді |
Робота з дітьми з особливими освітніми потребами
|
|
|
23.03-27.03 |
|
|
Виховна година: «Гумор продовжує життя»
ТБ під час весняних канікул |
Бесіда з учнями-порушниками |
Конкурс «Розсміши вчителя» |
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На квітень 2020 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне Виховання
|
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Квітень |
06.04-10.04 |
Інформаційно-пізнавальна година « Україна – Європейська держава»
|
Традиції моєї родини. Великдень .. |
Бесіда « Я маю право на життя» |
Рейд-перевірка домашніх завдань |
Великодня композиція |
13.04-17.04 |
|
Бесіда «Твоя поведінка – твоє обличчя»
|
Малюнок «Космос» |
|
Прикрашаємо кімнату "Витинанка" |
|
20.04-24-04 |
Міні-твір "Я - моя родина - Україна"
|
|
|
|
Озеленення кімнати |
|
27.04.-01.05 |
|
Діалог "Ми і наші вчителі", |
|
Перевірка щоденників |
|
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Квітень |
2.03-6.03 |
Рейд «Тут і там ходить хлопчик Помагай» Участь у місячнику по охороні довкілля
|
|
Підготовка до дня ЦО |
Бесіда з вчителями про успішність окремих учнів. |
|
09.03-13.03 |
Рейд «Зустрічаємо птахів»
Виховна година «Чиста планета»
|
Малюнок «Вулиця на якій я живу» |
Бесіда «Безпечна дорога зі школи додому.» |
|
|
|
16.03-20.03 |
Взяти участь у акції «Посади дерево»
|
|
Година скорботи. Мітинг пам’яті «Дзвони Чорнобиля» |
|
Конкурс малюнка разом з батьками «Людина і ліс» |
|
23.03-27.03 |
в\г Диспут «Чи є професії найважливіші?»
|
|
|
Бесіда з дітьми, які відстають у навчанні |
|
Основні напрями діяльності та справи класного колективу
На травень 2020 року
Місяць\число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне та правове виховання |
Робота з колективом |
Художньо – естетичне виховання |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Травень |
4.05-8.05 |
Виховна година: «Конституція України – основний закон»
|
|
|
Рейд-перевірка виконання домашніх завдань |
|
11.05-11.05 |
|
Конкурс малюнків «Моя матуся» |
|
|
Культура поведінки: ідемо до музею |
|
18.05-22.05 |
Етнографічна вітальня «Люблю я свій народ , шаную героїв
|
|
|
|
Виховна година «Привітність і чуйність у стосунках з людьми»
|
|
25.05-25.05 |
|
|
|
Аналіз проведених рейдів за рік |
|
|
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Травень |
4.05-8.05 |
Трудовий десант «Чисте шкільне подвір’я»
|
|
Бесід «Увага» Невідомі предмети. Що робити?» |
Кузан Д. |
|
11.05-11.05 |
|
|
Година спілкування: «Життя і здоров’я людини» |
|
Батьківські збори «Організація літньої праці й відпочинку дітей у родині.» |
|
18.05-22.05 |
|
Екскурсія до історичного музею в М.Іршава |
|
Бесіди про успішність окремих учнів |
|
|
25.05-25.05 |
|
Похід до лісу . ТБ під час екскурсій |
Виховна година «Літній відпочинок – проведемо його з користю»
|
|
Буклет «ТБ дітей на літніх канікулах» |