Конкурсно-розважальна програма "Нумо, дівчатка!"

Про матеріал
Конкурсна програма для дівчаток початкових класів до Дня 8 Березня. Свято по-справжньому веселе, динамічне і незабутнє. Конкурси дають можливість проявити кмітливість, винахідливість, почуття гумору.
Перегляд файлу

КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА  ПРОГРАМА

 

   «НУМО,  ДІВЧАТКА!»

 

ПРИСВЯЧЕНА ДНЮ 8  БЕРЕЗНЯ

ДЛЯ УЧНІВ 2 – 4 КЛАСІВ

 

    МЕТА.  Вчити дівчаток вмінню презентувати себе, розвивати

                комунікативні та артистичні здібності, вміти використовувати

                власні знання з найрізноманітніших галузей. Вчити узгоджувати

                свої дії з іншими конкурсантками.

                     Виховувати впевненість у собі, любов до себе, як до неповторної

                 особистості, повагу до товаришів, вміння товаришувати. .

 

Обладнання: - надруковані загадки, 4 клубка ниток;

  • 3 «карети» (стільці);
  • 3 порожні картонні коробки, шишки за кількістю учасниць;
  • в кульочках цукор, сіль, пшоно, гречка, рис і т.д.;
  • набори карток із зображенням літер («весна», «квітка», «сонечко»);
  • грамоти, призи.

 

                                                   ХІД  ПРОГРАМИ

ВЕДУЧА.

Уже за гори, за долини

Втекла бабусенька-зима,

Сипнувши всім нам наостанок

Сніжинок білих з рукава.

І сонечко вже дужче гріє,

Голубить і сади, й поля.

І кожен з нас теплу радіє.

Життям вже повниться земля.

    Доброго вам дня, шановні пані та панове! Гарного дня і чудового настрою ми бажаємо всім, хто присутній в цьому залі.

    Справді, прийшла весна і принесла нам чудове свято. А в нас воно незвичайне. Ми проведемо конкурсно-розважальну програму «Нумо, дівчатка!».

    Тож, шановні вболівальники, ваше завдання зустріти конкурсанток бурхливими, довго не змовкаючими аплодисментами.

    Зустрічайте наших чарівних учасниць!

 

    Під оплески заходять команди дівчаток.

 

    Гра покаже нам, чи кмітливі й винахідливі дівчата. А допоможе нам це визначити компетентне журі у складі...............................................................

    Представлення членів журі.

                                         1 КОНКУРС  «ВІЗИТКА»

    Команди говорять свої назви, девізи, емблеми, які готували заздалегідь.

    Цей конкурс оцінюється за 10-бальною системою.

    Проводиться 1 конкурс «Візитка».

 

                                     КОНКУРС  «МОТАЛОЧКИ»

     Запрошую вийти до мене по 1 учасниці від команди.

    Ваше завдання: перемотати нитки з одного клубка на другий, і відгадати загадку, надруковану на аркуші, укладеному вклубок. Хто перемотає нитки, піднімає руку і їй присуджується 5 балів. Додатковий бал отримує «моталочка», якщо відгадає загадку.

  1. Дражниш – кусається,

Гладиш – лащиться.

                       (Собака)

  1. Сірий розбишака,

Схожий на собаку,

По полю гасає,

Овечок хапає.

                   (Вовк)

  1. В кожну квітку заглядає

Волохатий цей товстун,

Все гуде, медок збирає –

Він справжнісінький ласун.

                        (Джміль)

    Проводиться 2 конкурс «Моталочка».

 

                     КОНКУРС  «ЗАПИТАННЯ  ПО КАЗКАХ»

    Для учасниць читається уривок із казки. Ви повинні назвати казку і її персонажів.

  1. Дід зростив урожай, але не може впоратися із збиранням і запрошує на допомогу  ще пятьох помічників. Як називається казка? Хто герої? («Ріпка», дід, баба, онучка, собачка, киця, мишка.)
  2. Дід і баба випробовують виріб із золота на міцність. З’являється хто? Як називається казка? І хто розбиває? («Курочка ряба», мишка.)
  3. Кілька бездомних підходять до пустого будинку і поселяються в ньому. Але, будинок виявився нестійким і був зруйнований. Як називається казка і ким був зруйнований будиночок? («Теремок», ведмедем.)
  4. Працьовиту дівчинку за допомогою помаху чарівної палички фея перетворює в принцесу. Як називається казка, що дівчинка втратила на балу?.. («Попелюшка», кришталевий черевичок.)
  5. Дівчинка, яка йшла через ліс у гості до родички, зустріла страшного звіра. Як називається казка? І хто цей звір? («Червона Шапочка», вовк.)
  6. Він сидів під деревом і всих лікував. Одного разу його викликали в іншу країну лікувати звірів. Як називається казка? І в яку країну він пішов, полетів, поплив? («Айболить», в Африку.)

    Проводиться 3 конкурс «Запитання  по  казках».

 

ВЕДУЧА.

    Чи памятаєте ви, як квапливо прийшлося Попелюшці йти з балу? Поспіхом вона загубила черевичок, по якому принц потім знайшов її. Можна сказати, що це був щасливий випадок. Але як же було бідній дів-

чині в той вечір бігти до карети? Так, на одній нозі далеко не втечеш. Шановні учасниці, вам прийдеться випробувати це на собі. Зараз вам доведеться підстрибом, на одній нозі, дострибати до «карети» (стільця на протилежній стороні) і сісти в неї. Сама швидка і спритна «Попелюшка» принесе команді додаткові 3 бали. Отже, прошу вийти сюди по 1 учасниці від команди.

    Проводиться 4 КОНКУРС  «ПОПЕЛЮШКА».

 

ВЕДУЧА.

    Ми продовжуємо нашу програму. І слідуюче випробування для капітанів, і називається «ПАНТОМІМА». Ви будете витягувати листочки, на яких написані назви побутових приладів. Ви повинні будете їх зобразити за допомогою міміки і жестів.

4 клас                               3 клас                                       2 клас

Праска                              газова плита                             міксер

Блендер                            пральна машина                       мясорубка

Холодильник                   мікрохвильова піч                    телевізор

    Проводиться 5 конкурс «Пантоміма».

 

ВЕДУЧА.

    Для наступного конкурсу вам, дорогі учасниці, знадобляться хлопці. Зараз капітан команди вибере собі учасника – помічника. Хлопчикам ми дамо пусті картонні коробки, а дівчаткам – шишки.

    Просимо хлопців відійти на 3 метри від команди 4 класу, на 2,5 метри – від 3 класу, на 2 метри – від 2 класу.

    А тепер уявіть, що між вами – паркан. Дівчатка повинні перекинути шишки через нього і попасти прямо в «корзинку» до хлопців. Хлопці можуть допомагати, підставляючи коробку під шишки, але при цьому вони повинні стояти на одному місці. Кількість попадань – кількість балів.

    Проводиться 6 КОНКУРС «САМА  ВЛУЧНА».

 

ВЕДУЧА.

    А зараз я буду називати літеру з алфавіту, а ви повинні будете називати страви на цю літеру без запинки. Назвали страву – 1 бал.

    Починаємо з 4 класу – літера «А», 3 клас  - літера «Бе», 2 клас – літера «Ве» і т.д. («Ге», «Де», «Зе», «Ка», «Ел», «Ем», «Ен», «О», «Пе», «Ер», «Ес», «Те», «У», «Еф», «Ха», «Це», «Ча», «Ша»).

    Проводиться 7 КОНКУРС «КУЛІНАРНИЙ».

ВЕДУЧА.

                    КОНКУРС  «ВІДМІННІ  ГОСПОДАРОЧКИ»

     По 1 учасниці від команди. Із завязаними очима потрібно визначити на дотик, що знаходиться у блюдці (цукор, сіль, пшоно, гречка, рис і т.д.). Скільки відгадаєте – стільки балів зараховується.

    Проводиться 8 конкурс «Відмінні  господарочки».

 

ВЕДУЧА.

                           КОНКУРС  «СКЛАДІТЬ  СЛОВО»

    На столах лежать набори карток із зображенням літер. За сигналом команди складають слово, яке повязане з весною. Команда, яка найшвидше складе слово, отримає 3 бали.

2 клас – весна

3 клас – квітка

4 клас – сонечко

    Проводиться 9 конкурс «Складіть  слово».

 

ВЕДУЧА.

    Шановні глядачі і учасниці, вашій увазі пропонується останній КОНКУРС  «ПІСЕННИЙ  БУМ».

    Зараз кожна команда по черзі співає пісні, в яких згадуються жіночі імена. Скільки згадаєте пісень, стільки буде і балів.

    Проводиться 10 конкурс «Пісенний  бум».

 

ВЕДУЧА.

    Поки журі підраховує бали, проведемо гру з вболівальниками «АСОЦІАЦІЇ». Завдання: відгадати про що йдеться за 5-ма асоціаціями.

Запитання 1.

  1. Та, про кого йдеться, з’являється навесні.
  2. Вона – гарний будівельник.
  3. Вважають, що вона приносить щастя тому, біля кого живе.
  4. Одна з її родичів врятована від стужі маленькою казковою дівчинкою.
  5. Щоб її намалювати, достатньо двох кольорів: чорного та білого.

    Назвіть її. (Ластівка)

Запитання 2.

  1. Ця річ є майже в кожній оселі.
  2. Цей предмет має геометричну об’ємну форму.
  3. Без цього предмета не можна обійтися: він багато чого вміє та знає.
  4. Цей предмет вміє «харчуватися», але те, що він «споживає», дуже небезпечне для людини.
  5. Він уміє користуватися тарілкою, але не за столом.

    Що це за предмет? (Телевізор)

Запитання 3.

  1. Цей предмет зберігається в музеї, але може бути й удома.
  2. Дехто полюбляє це колекціонувати.
  3. Та людина, яка виготовляє цей предмет, дуже часто стає відомою.
  4. Цей предмет не поставиш у куток, він любить дивитися з висоти.
  5. Деякі з цих предметів коштують великих грошей. (Підказка: цей предмет дружить із гвіздом.)

Назвіть цей предмет. (Картина)

 

ВЕДУЧА.

    А зараз починаємо церемонію нагородження! Саме час передати слово журі!

    Члени журі діляться враженнями про конкурс. Далі йде церемонія нагородження.

 

ВЕДУЧА.

    Наш конкурс підійшов до кінця. Ми бажаємо нашим сьогоднішнім конкурсанткам завжди бути такими чарівними, неповторними, красивими, талановитими, надзвичайними. Дивуйте і зачаровуйте! У світі стільки прекрасного! Щастя вам! До побачення. До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 липня 2019
Переглядів
1062
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку