Вчити дітей порівнювати предмети за величиною, рахувати кількісною та порядковою лічбою в межах 5 ; вчити співвідносити кількість предметів з цифрою, називати основні кольори. Розвивати пам'ять , мислення, увагу, посидючість. Виховувати любов до занять математикою, бажання завжди прийти на допомогу.
Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей молодшого дошкільного віку «Медаль для Патрона»
Мета: вчити дітей порівнювати предмети за величиною, рахувати кількісною та порядковою лічбою в межах 5 ; вчити співвідносити кількість предметів з цифрою, називати основні кольори. Розвивати пам'ять , мислення, увагу, посидючість. Виховувати любов до занять математикою, бажання завжди прийти на допомогу.
Матеріал: цифрові набори від 1 до 5 на кожну дитину, набір ялинок різного розміру, метеликів та грибочків; Д/г «Збери яблучка в корзинку», корзинки з ягідками різного кольору; Іграшка Пес Патрон.
Хід заняття
- Доброго дня діти ! Сьогодні в нашому закладі незвичайний гість! До нас завітав Пес Патрон!
«Пес Патрон відважний дуже
Службу він несе свою
Вибухівку добре чує
Помічник для ЗСУ.
А недавно президент наш
Вже й медаль йому вручив
За відважну його службу
Щиро так нагородив.»
- Але трапилась біда, прямуючи на чергове завдання наш Патрончик загубив свою нагороду. Він дуже засмутився. Але потім він вирішив звернутись за допомогою до найрозумніших, найвинахідливіших діток нашого садочка.
- Медаль віднайти не так просто, потрібно виконати певні завдання. Діти , ви згодні допомогти? Я впевнена що ви впораєтесь з цим завданням. Всього завдань буде чотири.
- Перше завдання з цифрою 1.
Потрібно підібрати до кожної ялиночки метелик та грибочок по розміру. До більшої більший, до меншої менший.
- Наступне завдання з цифрою 2.
Потрібно зібрати урожай яблучок. В кожну корзинку положить ту кількість яблук, яка відповідає певній цифрі.
Фізкультхвилинка з Патрончиком
-Наступне завдання з цифрою 3.
Потрібно порахувати, скільки ягід було зібрано на лісовій галявині (загальна кількість ягідок в корзинці)
- Наступне завдання з цифрою 4.
Потрібно назвати який колір ягідок та їх кількість (за кольором ) є в кожного в корзинці.
- Діти , скільки всього завдань ми виконали? (4) Чи всі ви справились з завданнями? Потрібно уважно роздивитись нашу галявину, можливо медаль десь тут. Зараз Пес Патрон за допомогою свого супер нюху пошукає медаль.
-Ой ,діти гляньте, що знайшов Патрончик? З нашою допомогою він знайшов свою медаль.
-Патрон всім дякує за допомогу та прощається з вами !
Ви всі сьогодні молодці, всі старались!