Інтегроване заняття в ІІ молодшій групі «Підводний світ» (дитина в природному довкіллі + дитина в соціумі + мовлення дитини

Про матеріал
Мета: розвивати уяву, фантазію, пам’ять, мислення, мовлення, тактильні відчуття. Поглибити знання дітей про морських риб: назва, будова, спосіб живлення і пересування. Познайомити з морською довгожителькою – черепахою. Дати знання про те, що рибам для життя необхідна вода, повітря і їжа. Вчити передбачати негативні наслідки втручання в природу. Закріпити знання про рідний край, Батьківщину, її державні символи. Збагачувати словник новими словами, спонукати дітей будувати самостійні висловлювання, відповідати повними реченнями. Виховувати любов до природи, рідного краю.
Перегляд файлу

 

 

 

 

                        Інтегроване заняття  в ІІ молодшій групі

                                         «Підводний світ»

(дитина в природному довкіллі + дитина в соціумі  +  мовлення дитини

 

 

         Мета: розвивати   уяву, фантазію, пам’ять, мислення, мовлення, тактильні відчуття.

Поглибити знання дітей про морських риб: назва, будова, спосіб живлення і пересування. Познайомити з морською довгожителькою – черепахою. Дати знання про те, що  рибам для життя  необхідна вода, повітря і їжа. Вчити передбачати негативні наслідки втручання в природу. Закріпити знання про рідний край, Батьківщину, її державні символи.  Збагачувати словник новими словами, спонукати дітей будувати самостійні висловлювання, відповідати повними реченнями. Виховувати любов до природи, рідного краю.

 

Матеріал: в групі створена імітація морського дна, підводний човен,  театральний куточок, тіньовий театр «Морські жителі», звукозапис звуків моря, спілкування дельфінів, дидактичні ігри: «Знайди і назви прапор», «Що ти бачиш – розкажи»

 

Підготовча робота: бесіди про Україну -  велику країну, яка має свій герб,  прапор, гімн, в якій багато міст, сіл, річок, є моря. Пригадали подорожі на море, цікаві зустрічі з морськими жителями.  Провели дослід з звичайною і солоною водою.

                                                            Хід заняття

  1. Психогімнастика
  2. Зацікавлення – подорож по морському дну
  3. Мотивація – познайомитися з жителями моря
  4. Д.гра  «Знайди і назви прапор»
  5. Д.гра «Що ти бачиш – розкажи»

         6.  Дидактична вправа «Море хвилюється раз…  

         7.  Дидактична гра «Тактильні картки» (ейдетика)

         8.  Дидактична гра «Харчовий ланцюжок»

         9. Тіньовий театр «Морські жителі»

         10.Практична діяльність – зробити морське намисто

11.  Підсумок заняття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь : Доброго ранку , весела дітвора!

                       Як ваші справи?

                       Чи все у групі в порядку?

                       Я сьогодні не сама,

                       Я із собою гостей привела.

                       Ви на них привітно подивіться,

                       Один одному всміхніться.

 

 

В мене для вас є дві пропозиції: одна -  цікава, а друга – дуже цікава. Яку ви обираєте?(подорож морем) Який транспорт оберете для подорожі морем? (підводний човен).  Тоді розпочинаємо будівництво  (з стільчиків і допоміжних матеріалів). Човен готовий, але вирушити  ми не зможемо, тому що наш човен не має ніяких позначок країни, в якій ми живемо.

Дидактична гра «Знайди і назви прапор»

Завдання: знайти синьо – жовтий прапор серед інших і поставити на носі  човна. C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-c2f49c7255bb638fce3169592b23a64c-V.jpg

 

Вихователь: А тепер давайте подумаємо, чи зможемо ми подорожувати взимку морем, чи не замерзло воно? В цьому питанні нам допоможе наш дослід із водою. Діти роблять висновок : звичайна вода замерзла, а солона – ні, тому що не було сильного морозу. Отже,  вирушаємо у подорож. Розміщуйтесь зручно і насолоджуйтесь  звуками моря, яке нас зустрічає ( звукозапис звуків моря). Загляньте у  свої ілюмінатори і розкажіть, що ви бачите.

             Дидактична гра «Що ти бачиш – розкажи»

 Діти розповідають про морських жителів.

 

 Вихователь:  діти, давайте пофантазуємо і уявимо, що ми дорослі люди, вчені, які досліджують морських жителів. Ми можемо вийти з човна  і побачити , що ж там відбувається ( уявно одягають спец одяг, повторюють правила поведінки)

           

           

           1 зустріч – з рибками- клоунами , які плавають родиною.

2 зустріч – з акулою. Вона близько до нас не підпливає, тому що нас охороняють дельфіни. Діти слухають, як спілкуються дельфіни (звукозапис) C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-ce16c8c2fd7186b9c4f401562a4887bb-V.jpg

3 зустріч -  з мушльою, в якій живе намистинка. Діти розглядають мушлі, слухають шум моря, знаходять поруч гарні намистинки, збирають їх на пам’ять про море.

 

C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-a0805c403a9aecd1713685ff4e8cdd8d-V.jpg

4 зустріч - - з черепахою- розгляд будови, як рухається, що їсть.

 

C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-58ee4405c7f0085ed57be0bd5f3dfd24-V.jpg

 

Вихователь:  діти, погляньте навкруги, що ви бачите (сміття). Як ви гадаєте, звідки сміття? Давайте ми приберемо це сміття, що море стало чистішим. Ось ми з вами долучились до доброї справи, очистили частинку моря.

 

Вихователь:   Подивіться, рибки плавають, дельфіни, водорості зараз спокійно плавають, бо не має шторму. Ви пам’ятаєте, як штормить море? Давайте пригадаємо разом.

 

 

Дидактична вправа «Море хвилюється раз…»

Діти імітують штормове море з допомогою тонкої плівки. C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-965fe5918f930759591a1766eac8ef2b-V.jpg

 

Вихователь:  якби не  було цікаво на морі, час нам вирушати додому. Влаштовуйтесь зручно, рушаймо. Хто нас проводжає(звукозапис звуків дельфінів)

 Дидактична гра «Тактильні картки» (ейдетика)

Діти з допомогою карток мають пригадати які на дотик були панцир черепахи і намистинки.

C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-b89310f34fcf86d90bf1bcacbdd6c053-V.jpg

 

Дидактична гра «Харчовий ланцюжок»

 

Вихователь:   діти, вам сподобалась наша подорож? Я хочу переконатися, що вам буде що розповісти про свою мандрівку і тому запрошую вас до театру.

 

Тіньовий театр «Морські жителі» C:\Users\user\Documents\НОВА ГРУПА\IMG-df38a69abb7d612f9fb949effbba13f1-V.jpg

Ось і подорожі кінець, а хто був з нами – молодець.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
1783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку