Конспек уроку: " Периметр та площа прямокутника. Моделювання плоских фигур

Про матеріал
Конспект уроку з теми "Периметр та площа прямокутника. Моделювання плоских фигур" дозволяє узагальнити і закріпити знання, розвивати логічне мислення за допомогою моделювання плоских фігур з кольорового паперу.
Перегляд файлу

                                         КОНСПЕКТ УРОКУ

Тема: Периметр та площа  прямокутника. Моделювання плоских фігур.

Мета: сприяти формуванню навиків знаходження периметра та площі прямокутника; сприяти закріпленню понять геометричних фігур: рівнобедрений , прямокутний трикутник, прямокутник і квадрат; уміння моделювати фігури з допомогою часток інших фігур;

Виховувати активність і зосередженість; акуратність в роботі, старанність і спостережливість.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці, цитата на дошці. 

                                                ХІД УРОКУ

  1. Актуалізація знань. Фронтальне опитування.
  1. Означення периметра фігури.
  2. Як знайти периметр квадрата і прямокутника?(формули)
  3. Як знайти площу квадрата та прямокутника?(формули)
  4. Площа квадрата дорівнює 16 см2, знайти сторону квадрата;

Периметр квадрата дорівнює 16 см, знайти сторону квадрата.

  1. Що спільного і чим відрізняються прямокутник і квадрат?
  2. Види трикутників по сторонам та кутам? (відповідають по моделям).
  1. Рішення вправ.
  1. З двох рівних квадратів, Р=16 см, склали прямокутник. Знайдіть периметр прямокутника. (           модель, відповідь 24 см)
  2. Накресліть дві рівні фігури, з трьох клітинок і одну їм не рівну, теж з трьох клітинок. Чим відрізняються?(                                             )
  3. Прямокутник зі сторонами а=78см, b в 3 рази менш ніж

сторона  а. Знайти Р та S ?

  1. ( самостійно) сторона квадрата а =8 см, знати Р та S.

Історична  довідка:Стомахіон- головоломка, де потрібно скласти фігуру з частин інших фігур.

  1. Накреслить і вирізати два рівних прямокутних трикутника. Скласти з них: а) рівнобедрений трикутник;

         б) прямокутник і квадрат;

         в) чотирикутник ( не квадрат, не прямокутник)

2. Накреслить прямокутник зі сторонами а=2 см, b=4см, розрізати його на дві частини так, щоб скласти прямокутний трикутник.

 

 

 

3.Той самий прямокутник  розрізати на три частини, скласти з них квадрат.

 

 

 

  1. Самостійна робота.

Накресліть квадрат і розрізати його на частини як показано на малюнку                                  

 

 

 

1 ряд – зібрати стрілу.   2 ряд- кресло.                            3 ряд – стіл.

                                                                                                                     

 

 

  1. Підсумок уроку.

Оцінювання учнів. Самостійну роботу оцінити обов’язково (наприклад: два перших учня з кожного ряду)

  1. Домашнє завдання. З частин квадрата скласти ялинку і прапор.

 

 

 

Задача. Знайти площу  даної фігури, в га.

                   240м

            120м                                       80м

                                              100м

 

docx
Додано
29 липня
Переглядів
61
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку