КОНСПЕКТ УРОКУ
Тема: Периметр та площа прямокутника. Моделювання плоских фігур.
Мета: сприяти формуванню навиків знаходження периметра та площі прямокутника; сприяти закріпленню понять геометричних фігур: рівнобедрений , прямокутний трикутник, прямокутник і квадрат; уміння моделювати фігури з допомогою часток інших фігур;
Виховувати активність і зосередженість; акуратність в роботі, старанність і спостережливість.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, цитата на дошці.
ХІД УРОКУ
Периметр квадрата дорівнює 16 см, знайти сторону квадрата.
сторона а. Знайти Р та S ?
Історична довідка:Стомахіон- головоломка, де потрібно скласти фігуру з частин інших фігур.
б) прямокутник і квадрат;
в) чотирикутник ( не квадрат, не прямокутник)
2. Накреслить прямокутник зі сторонами а=2 см, b=4см, розрізати його на дві частини так, щоб скласти прямокутний трикутник.
3.Той самий прямокутник розрізати на три частини, скласти з них квадрат.
Накресліть квадрат і розрізати його на частини як показано на малюнку
1 ряд – зібрати стрілу. 2 ряд- кресло. 3 ряд – стіл.
Оцінювання учнів. Самостійну роботу оцінити обов’язково (наприклад: два перших учня з кожного ряду)
Задача. Знайти площу даної фігури, в га.
240м
120м 80м
100м