Урок "Звичайні дроби"

Про матеріал
Узагальнити поняття дробу, закріпити навички знаходити дріб від числа та числа за його дробом,застосовувати отримані знання до розв’язування задач та вправ; Розвивати логічне мислення,вміння правильно висловлювати свою думку,самостійно застосовувати набуті знання; Виховувати відповідальність , толерантність під час роботи.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ  СТУПЕНІВ №6

НОВОКАХОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

5 клас

 

 

 

 

 

Учитель вищої кваліфікаційної категорії

Федотова Ольга Григорівна

 

Мета уроку: узагальнити поняття дробу,  закріпити навички знаходити дріб від числа та числа за його  дробом,застосовувати отримані знання до розв’язування задач та вправ;

Розвивати логічне мислення,вміння правильно висловлювати свою думку,самостійно застосовувати набуті знання;

Виховувати відповідальність , толерантність під час роботи.

 

Обладнання,оздоблення та матеріальне забезпечення уроку:       ноутбук, презентація,картки.

 

 

Девіз уроку:      Хто нічого        Хто нічого

                           Не помічає,         Не вивчає,

                           Той нічого         Той вічно плаче

                           Не вивчає.         І скучає.

                                                                                                             Ф. Сеф

 

Хід уроку:

І.Організаційний момент:    Доброго дня! Останні 8 уроків ми з вами гостювали в країні «Звичайних дробів», де дізнались багато нового. Для визначення рівня своїх знань пропоную перевірити ваші теоретичні знання.

( У зошиті записуємо число,класна робота,тему уроку.)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань: «Теоретична сторінка»

 

 

 

 

(На картках  потрібно записати пропущені слова).

На попередніх уроках вивчили…………числа.

Дріб складається з ……….., знаменника,і………… .

Риска звичайного дробу позначає дію ……… .

Число,записане під дробовою рискою,називається ……… .

Знаменник дробу показує, на скільки …… частин ціле число ….. .

Число , записане над рискою дробу, називається …… .

Чисельник дробу показує, скільки рівних …. цілого числа … .

Кожне натуральне число можна записати у вигляді …. .

Знаменником дробу не може бути число … .

Щоб знайти дріб від даного числа,треба число поділити на …… дробу і помножити на …… цього дробу.

Щоб знайти число за його дробом,треба число …… на ……..і …. на ….. .

 

ІІІ. Застосування теоретичних знань: « Літературна сторінка»

 

 

 

 

 

 

На цій сторінці ми збагатимо свої знання відомостями про українського письменника Івана Франка.

Задача 1.

Іван Франко прожив у Львові 40 років,що становить 2/3 його життя.Скільки років прожив письменник? (60 років)

 

Задача 2.

Великий Каменяр 1/10 частину свого життя провів у рідному селі Нагуєвичі.

Скільки років прожив Іван Якович у батьківському домі? (6 років)

 

Задача 3.

У селі Криворівня Івано-Франківської області працював і відпочивав Франко 1/5 свого життя. Скільки років жив Франко у Криворівні? (12 років)

Задача 4.

Яка відстань від рідного села Франка до Дрогобича,якщо ¼ шляху становить 4 км? (16 км)

 

І. Фізкультхвилинка.

 

 

 

Ми  гарно попрацювали і тепер можемо відпочити та повеселитись.

Я називатиму  числа, якщо  правильний дріб   -   ви підстрибуєте,

 

 якщо неправильний дріб  -   присідаєте,

 

 якщо мішане число       -     плещете у долоні.

 

.« Краєзнавча сторінка

На цій сторінці ми збагатимо свої знання про природні зони , моря,річки та озера України.

 

Задача 1.

Площа території України 603700 км². На степову зону приходиться 2/5 всієї площі. Знайди площу степової частини України. (241480 км²)

Задача 2.

Площа Азовського моря близько 38000 км² , що складає 19/210 від площі Чорного моря. Знайди площу Чорного моря.

Задача 3.

Загальна довжина Дунаю приблизно дорівнює 2952 км. Знайди довжину Дунаю , що тече в межах України, якщо вона становить 1/18 від загальної довжини.

Задача 4.

Найглибше озеро України – Світязь. Його найбільша глибина становить 5840 см. Наймілкіші озера  України – це Узунларське й Актарське. Їх глибина становить 1/548 найбільшої глибини Світязя. Яка глибина цих озер?

 

І. Підсумок уроку.

 

 А тепер підведемо підсумки.

Що ми сьогодні робили на уроці?

Які теми повторили ?

У  вас  на  партi  лежать  троє  казкових героїв

    «ЗНАЙКО» означає «мені  все  зрозуміло  , я    впорався    з  всіма завданнями».

     «РОМАШКА»- «мені  майже все зрозуміло , я допустився  декількох  помилок».  

  «НЕЗНАЙКО»- «мені важко було  виконувати    вправи, але  я  розумію, що  причина - недостатність знань та цей недолік я  буду намагатися  виправити». Позначте  сонечком свого героя.

 

 

 

 

 

(Поки діти працюють вчитель звертається до дітей з такими словами :

Хтось з відомих письменників сказав , що людину можна оцінювати дробом знаменник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а чисельник те хороше, що про цю людину думають інші.

Бажаю усім , щоб щастя давалось,а горе віднімалось,щоб достаток множився,а любов ділилася.)

 

ІІ. Домашнє  завдання.

П.21,с.180. Рівень А №976,978.

                      Рівень Б №987,989.

docx
Додано
29 липня 2019
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку