Конспект №1: "Повторення та актуалізація знань початкової школи"

Про матеріал
Повторення та узагальнення матеріалу початкової школи у 5 класі для гарного написання вхідної котнрольної роботи.
Перегляд файлу


КОНСПЕКТ УРОКУ №1

Тема: Вступ. Повторення матеріалу за курс навчальної школи.

Мета: повторити означення дій додавання, віднімання, множення та ділення, залежність між компонентами цих дій; повторити одиниці маси; розвивати увагу, логічне мислення, самостійність.

Тип уроку: повторення і систематизація знань.

Обладнання: картки тестів.

                                                                                                               ХІД УРОКУ

  1. Організаційний етап .

Знайомство з учнями. Вступне слово вчителя.

Цифри, фігури і математичні закони переслідують людину по-усюди. Ми настільки зрослися з математикою, що не помічаємо її. З математики починається все! Тільки народилася дитина, а разом з ним перші його цифри - зростання і вага. Та й батьки, готуючи їжу дитині, не забувають про математику. Адже потрібно вирішити елементарні завдання - скільки потрібно їжі малюкові, з огляду на його вагу. Математика оточує нас з самого народження і до кінця життя.

  1. Актуалізація знань.

Размінка. Тренажер усної лічби. Учні всі по черзі відповідають.

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

1

6·3

4·5

3·7

72:8

15:3

12:6

2

8·2

6·7

8·8

14:2

0:9

54:9

3

5·4

7·9

3·5

27:3

64:8

14:7

4

9·7

8·3

8·10

30:6

16:8

80:8

5

8·0

7·7

6·6

90:9

35:7

45:5

6

4·6

9·8

5·2

32:4

81:9

18:6

7

3·8

7·2

7·6

54:6

12:4

36:9

8

8·5

9·2

9·9

25:5

40:5

16:2

9

6·10

5·3

0·7

56:7

21:7

20:4

10

3·4

6·9

6·2

18:3

45:9

48:6

11

8·0

4·3

2·9

0:7

12:2

72:9

12

4·2

8·6

9·3

24:8

56:8

28:4

13

7·5

9·0

7·8

35:5

63:7

36:6

14

5·7

6·4

5·5

18:2

30:5

40:8

15

3·6

9·5

4·7

42:7

27:9

24:4

16

8·4

7·4

8·9

21:3

20:5

0:6

17

7·3

7·10

5·9

63:9

28:7

16:4

18

6·5

5·6

6·8

15:5

36:4

42:6

19

9·6

8·7

4·4

48:8

24:6

24:3

20

3·9

5·8

9·4

12:3

32:8

18:9

  1. Розв’язання вправ на повторення.

Робота біля дошки. Встанови відповідність між рівняннями та їх коренями.

1.Для низького та середнього рівня учнів:                              Для достатнього та високого рівня учнів:

1)х+21=43        А) 22                                                                     1) х+3217=7898       А)4089

2) 75-у=20        Б) 23                                                                      2) 5456-у=2343        Б)4671

3) 40+а=63       В) 55                                                                      3) х-4325=346          В)3113

4) b-18=34        Г) 16                                                                      4) 4850+у=8979       Г)4617

                         Д) 52                                                                                                        Д)4681   

В ході розв’язання рівнянь повторюємо правила невідомого доданка, від’ємника, зменшуваного.  

2.Екологічна задача .

При переробці 100кг макулатури виходить 80 кг чистого паперу. Скільки кілограмів чистого паперу можно отримати після переробки зошитів учнів нашої школи (600 уч.), якщо в середньому кожен учень списує 50 зошитів вагою 30 гр.

В ході розв’язання повторюємо: 1 кг= 1000г, 1т= 1000кг, 1т=100ц

3. Перевір себе.(самостійно)

1 ряд. 72:8                          2 ряд.   63:9                          3 ряд.    54:6

            +51                                        +33                                        +41

            :15                                            :8                                           :5

             *9                                          *13                                         *7

           +14                                           -25                                        -17

             50                                            40                                         53

  1. Підсумок уроку( тест-картки  на 1 і 2 варіанти)

ТЕСТ

1 варіант.                                                                  2 варіант.

                 1.   Знайди корень рівняння:

  х+26=80                                                                х-29=80

а) 52  б)54  в) 106                                                    а)50  б) 54   в)  106

                     2. Виконай дію:

500-324=                                                                 418+296=

а)824    б)180   в)176                                               а)714    б)700      в)122

                    3. Яке число найбільше?

а)5 кг    б) 1000г    в) 1т                                          а)2000г     б) 100кг    в) 1 т

                    4. Яке число є розв’язком рівняння

у*3=4530                                                                у*9=3780

а)1501   б)1510  в)151                                             а)402     б)42    в)420

                    5.Логічне запитання:

Сестра старше брата на 3 роки. На                       У тварини двоє правих лап, дві ліві, дві праві,

скільки років сестра буде старше брата                 дві передні та дві задні. Скільки лап?

через 5 років?

а) 3   б)5   в)8                                                             а)6    б)4    в) 8

Виставлення оцінок. Роз’яснення домашнього завдання по рівням знань.

  1. Домашнє завдання. 1. Виконайте дії: (42+28)*15-8

2.Знайдіть корень рівняння:  х+321=410

3. Запишить вираз і знайдіть його значення: частка різниці чисел 549 і 357 та числа16.

4. Задача. Відомо, що п’ять автомобілів за рік викидають в атмосферу 4 т оксидів вуглецю. Скільки тонн викидають в атмосферу автомобілі власниками яких є батьки наших однокласників.( в класі 20 автомобілів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 липня
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку