Конспект - інструктор 5 клас на тему: «Різнобарв’я багатоголосся в мистецтві. Професійне мистецтво. Інструментальне мистецтво. Групи музичних інструментів».

Про матеріал
Конспект - інструктор з «Музичного мистецтва» для 5 класу на тему: «Різнобарв’я багатоголосся в мистецтві. Професійне мистецтво. Інструментальне мистецтво. Групи музичних інструментів».
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Відкритий урок

з «Музичного мистецтва» у 5-А класі

на тему: «Різнобарв’я багатоголосся в мистецтві. Професійне мистецтво. Інструментальне мистецтво. Групи музичних інструментів».

 

 

 

 

 

 

     Підготував

Вчитель музичного мистецтва

                                                         Шекета Іван Ів.

 

 

 

 

2024

9. Різнобарв’я багатоголосся в мистецтві (ММ)                               

Мета: формування розуміння про професійне мистецтво, особливості художньої мови інструментальної музики; формування соціальної компетентності.                                                                                                                                                           Очікувані результати:                                                                                                                 Учень (учениця):                                                                                                                               характеризує музичний твір; описує емоції, викликані музикою; висловлює припущення, чому композитор дав таку назву;                                                         описує звучання (тембр) інструментів, у виконанні яких прозвучав твір, порівнює тембри бере участь у обговоренні творів образотворчого мистецтва, виявляє знання про музичні інструменти;                                                                                     виявляє бажання і пропонує власні варіанти виконання творчого завдання; старанно розучує пісню.                                                                                                                               Поняття: тембр, темп.                                                                                                                                                                                      

ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Емоційне налаштування         Йоганн Себастьян Бах. «Жарт». Обговорення емоцій, викликаних музикою.                                                                                                                                                           Сприймання та аналіз-інтерпретація творів музичного мистецтва                            Йоганн Себастьян Бах. «Жарт». (флейта, скрипка, валторна, електрогітара – на вибір вчителя) https://cutt.ly/gEUnSOM.                                                                                     Орієнтовні запитання для обговорення                                                                                                  Які емоції викликає музичний твір? Який темп його виконання (діти обирають із запропонованих)? Які музичні інструменти звучали? Схарактеризуй їхні тембри (діти обирають із запропонованих характеристик або називають власні).                                                                                                                                            

Форми роботи з підручником

Пізнання та аналіз інтерпретація творів образотворчого мистецтва              Едвін Олаф. Хлопчик грає на флейті; Стів Ханкс. Урок музики.              Орієнтовні запитання для обговорення.                                                                                                   Що тобі «розповіли» картини про юних музикантів та музиканток? Які музичні інструменти зображено? Яка музика може звучати? Чому ти так вважаєш? Хто з дітей, на твою думку, імпровізує, а хто навчається музиці? Як ти думаєш, ці картини написані в один час чи у різні часи. Поясни.                             Пізнання мистецтва (музична грамота).                                                         Знайомство з групами музичних інструментів – струнними, духовими, ударними. Порівняння їх тембрів. Повторення музичних темпів (робота в альбомі).                                                                                                                                                           Мистецька діяльність.                                                                                                                 Ритмічна вправа.                                                                                                                               Розспівка.                                                                                                                                                           Спів. Повторення вивчених пісень, їх декламування. Розучування пісні «А на рідній Україні солов’ї» Н. Май.                                                                                                 Спів Перед співом запропонуйте учням простежити рух мелодії пісні за нотним записом. Ознайомте з текстом пісні. Чітко його продекламуйте. Спочатку розучуйте мелодію пісні в помірному темпі, звертаючи увагу на інтонаційно складні фрагменти

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Розробки уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2024
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку