Конспект "Аналіз поняття лінгвомонологічної компетенції"

Про матеріал
Навчання дітей англійської мови передбачає формування діалогічної та монологічної компетентності в сукупності її відповідних вмінь та навичок.
Перегляд файлу

Аналіз поняття “лінгвомонологічна компетенція”

Автор

Зміст поняття

Ключові одиниці

1

Піроженко Т. О. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника / Т. О. Піроженко. — Тернопіль : Мандрівець, 2010. — 152 с.

Сформованість вміння слухати і розуміти тексти, переказувати, будувати самостійні зв’язні висловлювання різних типів. Це вміння формується на основі елементарних знань про структуру тексту і типи зв’язків у ньому.

Вміння слухати і розуміти тексти, переказувати, будувати самостійні зв’язні висловлювання різних типів

2

БогушА.М. Дошкільналінгводидактика : Теоріяіметодиканавчаннядітейрідноїмови : [підручник] / А.М. Богуш, Н.В. Гавриш / Заред. А.М. Богуш. - К. : Вищашкола, 2007. - 542 с.

Це розуміння звʼязного тексту, вміння ставити та відповідати на запитання, підтримувати та починати розмову, вести діалог, складати розповіді різних типів.

Возуміння звʼязного тексту, вміння ставити та відповідати на запитання, підтримувати та починати розмову, вести діалог, складати розповіді

3

Гончаренко А.М. Розвиток мовленнєвої компетентності старших дошкільників: [навч-метод. посіб. До Базової прогр. розв. Дитини дошк. віку "ЯуСвіті"]/ Алла Миколаївна Гончаренко. - К. : Світич, 2009. - 160 с.

Це сформоване вміння адекватно та доречно практично користуватися звʼязним монологічним мовленням

Вміння адекватно та доречно практично користуватися звʼязним монологічним мовленням

4

Боринштейн Є. Соціокультурні особливості мовної особистості [Електронний ресурс]. - Режим доступу до статті : http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=31&c=486

 Це оволодіння контекстним монологічним мовленням, вміння складати різні типи розповідей, переказувати та складати завласним задумом.

Оволодіння контекстним монологічним мовленням, вміння складати переказувати та складати тексти

5

Мацько Л. Матимемо те, що зробимо. До питання формування мовної культури // Дивослово. - 2001. - № 9. - С. 2 - 3.

Володіє навичками розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення; виявляє словесну творчість у різних видах мовленнєвої діяльності

Навички розгорнутого, послідовного, логічного, зв’язного мовлення

6

Козієвська О. І. Особливості формування культури мовлення у професійній діяльності державних службовців. - Дис. ... кандидата наук з державного управління. - К., 2003.

Це вміння адекватно  і доречно практично користуватися мовою  в конкретних ситуаціях (висловлювати свої думки, бажання, наміри, прохання тощо), використовувати для цього як мовні, так і позамовні (міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності  мовлення.

Вміння адекватно  і доречно практично користуватися мовою  в конкретних ситуаціях

7

Введенская Л. А., Павлова Л. Г. Культура и искусство речи. Современная риторика : Для высш. и сред. учеб. заведений / Введенская Л. А., Павлова Л. Г. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1995.

Це цілеспрямований процес реалізації мовленнєвого досвіду в різних сиуаціях спілкування.

Реалізація мовленнєвого досвіду

8

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. –К.; Ірпінь: ВГФ: „Перун", 2001. –1440 с.

Це вміння говорити, слухати, читати, писати, тобто вміння, пов’язані змовленнєвою діяльністю, з побудовою діалогічних і монологічних висловлювань у конкретній ситуації, відповідно до рівнів мовної компетенції учасників спілкування

Вміння говорити, слухати, читати, писати, тобто вміння, пов’язані змовленнєвою діяльністю, з побудовою діалогічних і монологічних висловлювань у конкретній ситуації

9

Симоненко Т.В.Теорія і практика формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів філологічних факультетів: Монографія./ –Черкаси: Брама, 2006.–330с.

Це насамперед, знання мови,уміння вести розмову, висловлювати думки, вміння здійснювати правильний вибір мовних засобів.

Знання мови,уміння вести розмову, висловлювати думки

10

БородінаТ.І., Бовчалюк П.П. Система і характер вправ професійно-орієнтовано-го підручника для інтенсивного навчан-ня читання // Іноземні мови. – 2000. – No 3. – С. 37-39.

Дитина оволодіває контекстним мовленням, різними видами розповіді – описові, сюжетні, творчі, здатні до переказу, формулювання думки,володіння пояснювальним мовленням, а також здатність планувати мовлення.

Володіння контекстним мовленням, різними видами розповіді – описові, сюжетні, творчі, здатні до переказу, формулювання думки,володіння пояснювальним мовленням, а також здатність планувати мовлення.

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 травня 2020
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку