Конспект бінарного уроку з фізичної культури та англійської мови

Про матеріал
Мета уроку: формування ключових пізнавальних, мовних, міжпредметних і комунікативних компетентностей учнів 5-го класу на основі ігрових технологій та інтеграції англійської мови і фізичної культури.
Перегляд файлу

План- конспект

 уроку з фізичної культури та англійської мови для учнів 5-го класу

Тема уроку : Легка атлетика

Тип уроку: бінарний

Завдання уроку :

1.Сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності,кмітливості

2.Створити умови для розвитку уміння працювати в команді, виховувати взаємодопомогу, толерантність.

3. Формувати в учнів наскрізні уміння (критично та творчо мислити, ефективно спілкуватися та співпрацювати, рефлексувати).

 

Місце проведення : спортивний майданчик.

Інвентар: роздатковий матеріал, спортивний інвентар для естафет

Учитель : Савонік О.В, Казміна В.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

10-12хв.

 

1

Шикування. Привітання,Повідомлення завдань уроку.

Учитель  фізкультури:

Наш урок пройде у формі змагання. Ви зможете та удосконалити свої  навички та вміння з фізичної підготовки,а також  продемонструвати  свої знання з англійської мови.

Теоретичні відомості

БЖ.Міні- бесіда

(Що треба робити , щоб уникнути травм на уроці фізкультури,

 

Учитель англійської мови:

Goodmorning, boysandgirls. Today we have got an opportunity to learn English doing sport. We will revise and practice vocabulary on the topic “Sport” and speak about your favouritekind of sport.

 

 

 

1хв.

Налаштувати учнів на позитивний лад.

Звернути увагу на зовнішній вигляд

 

 

 

 

 

 

 

 

Очикувані відповіді:

Слухати інструкції вчителя. Добре розім’ятись.

 

2

Перевірити ЧСС.

10 с.

Норма 90-100 ударів за 1 хв

3

Повороти  на місці «право-руч», «ліво-руч», « кру-гом».

30 с.

Фронтальний метод

4

Різновиди ходьби:

а) ходьба звичайна;

б)ходьба прискорена;

в) ходьба на носках,руки в сторони;

г) ходьба на п’ятках, руки  за  головою;

д) ходьба  перекатом  з  п’ятки  на носок.

1 хв.

Слідкувати за збереженням  дистанції.

Нагадати про поставу

5

Різновиди  бігу:

а) біг звичайний;

б)біг із закиданням гомілки  назад;

в) біг з  високим підніманням  стегна;

г)  біг  на прямих ногах.

2 хв.

Поточний  метод

Нагадати про рівномірне  дихання

Збереження дистанції

6

Перехід на ходьбу із вправами на відновлення дихання.

 

20с.

На вдих - руки догори.

7

Перешикуватися з  колони по  одному  в  колону  по  три.

30с.

Перешикування в русі

8

Розминка  на  місці  з елементами  «Зумби».

5 хв.

Музичний супровід

9

Перевірити ЧСС

10 с

120-140

10

Поділ класу на три команди

 

Команди шикуються на стартовій лінії.

ІІ

Основна частина

25 хв.

 

1

Учитель англійської мови

: Attention, teams! Stand in circles. Let's say the athlete's oath (pupils repeat):

I promise to run fast,

To jump high,

To be strong and friendly

In honour of my team!

Teams, are you ready to compete?

P: Smiles are ready!...

 

1 хв.

Діти  стають  кожною  командою в  коло, тримаючись за  руки. І  повторюють  слова  клятви  за вчителем.

 

 

2

ІБЖ під  час проведення естафет.

Міні-бесіда(питання)

«Що значить поняття  «коридор» в естафетах?»

 

 

 

30с

 

 

 

Варіанти відповідей учнів:

Місце  поряд з командою  де ніхто  не  стоїть.

 

Перший  конкурс «біг по купинах».

За сигналом учасник  команди  біжить,стрибаючи  по  купинах  до  поворотного  знаку,оббігаючи його  повертається  назад  робить те  саме і передає естафету  наступному учаснику.

3 хв

Бігти  потрібно  ступаючи  в  кожний  обруч.

Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал, і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

3

Другий конкурс

Your task is to run between the chips, take the ball with a kind of sport, run back and alinein an alphabetical order. (Volleyball, football, tennis, swimming, athletics, hockey)

Ready, steady, go!

За сигналом  учасник  біжить,  оббігаючи  фішки,на протилежну  сторону  до обруча,в  якому  знаходяться м’ячі(на кожному написаний  ви д  спорту) Беручи  один м’яч  повертається  назад, передає  естафету наступному. Після останнього учасника  команда шикується в  алфавітному  порядку.

4хв

 

Пробігати  між  фішками  необхідно  між  кожною, не  пропускаючи  жодної.

Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал.

За правильність  виконаного завдання:

 1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал , і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

 

 

4

Третій конкурс

Перший  учасник  біжить  до  лінії,  стрибаючи  через  лінію  на  двох  ногах  біжить  до  поворотного  знаку, повертаючись,  передає  естафету  наступному.

3хв

Стрибати через  лінію  на  двох  ногах, ноги  разом. Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал, і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

 

5

Четвертий конкурс

 

play

go

do

 

 

 

 

 

verb + noun collocations.

You should run and jump over the barrier, stick each kind of sport in the correct column. (football, volleyball, badminton, tennis, cycling, swimming, athletics, gymnastics, hockey, karate, skating, judo.)

Ready, steady, go!

Перший учасник  за  сигналом учителя біжить через перешкоди  до  стійки  з якої  знімає  слово з  назвою виду спорту,  прикріплює слово до  потрібного   дієслова  на  дошці, повертається  назад,  передаючи  естафету  іншому.

5хв

Біг  через  бар’єри виконувати  лише  в  одну  сторону.

 Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал.

За правильність  виконаного завдання:

 1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал , і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

 

6

П’ятий конкурс

За командою вчителя, перший учень, тримаючи  в  руках   два  кубика  біжить  і  розкладає  по  одному   кубику  в кожний обруч,оббігає поворотний знак, а потім,повертаючись збирає  кубики   і  передає  їх наступному учаснику.

 

4хв

Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал, і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

7

Шостий конкурс:

Running dictation.

Each group chooses a writer. Others run to the chips one by one, read the sentence, run back to the team and dictate the sentence to the writer.(Myname`sTom. Ilovesport. My favourite one is athletics. I have got a lot of friends. They also like doing athletics. )

Ready, steady, go!

 

5хв

Бали  зараховуються за  швидкість виконання  естафети:

1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал.

За правильність  виконаного завдання:

 1місце – 3 бали

2 місце – 2 бали

3 місце – 1 бал , і  вносяться до  рейтингової  таблиці.

 

 

 

Feed-back:

Choose the sport you like and tell about it.

 

 

Підрахувати  бали та оголосити  переможців.

 

 

 

 

 

 

ІІІ

Заключна частина                                         

7-8хв

 

1

Вправи з парашютом

а) ходьба  по колу;

б) вправи  з  присіданням;

 

6хв

Слідкувати  за  диханням.

2

ЧСС

10с

 

3

Підвести підсумок уроку.

1хв

Відмітити  кращих учнів.

Привітати команду-переможця.

4

Домашнє завдання.

 

20с

Стрибки через скакалку за 30 с.

5

Організований вихід зі спортивного майданчика.

 

 

 

 

docx
Додано
14 листопада 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку