Конспект брейн-рингу «Підвищення екологічної компетентності педагогів»

Про матеріал
Мета: • розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність у питаннях екології; • активізувати розумово-пошукову діяльність педагогів. Ресурси: • мультимедійне обладнання (ноутбук, телевізор); • мультимедійна презентація; • аудіозаписи голосів птахів; • картки із зображенням тварин і птахів.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ТИШКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КАЗКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Брейн-ринг

«Підвищення екологічної

компетентності педагогів»

 

 

Підготувала

Підсумки проведення обласного етапу Всеукраїнської природоохоронної акції  «День землі» » Центр творчості дітей та юнацтва КиївщиниМарія КОМАР

завідуюча

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тишківка 2023

Брейн ринг

«Підвищення екологічної компетентності педагогів»

 

Мета:

  • розвивати творчий потенціал педагогів, їх компетентність у питаннях екології;
  • активізувати розумово-пошукову діяльність педагогів.

Ресурси:

  • мультимедійне обладнання (ноутбук, телевізор);
  • мультимедійна презентація;
  • аудіозаписи голосів птахів;
  • картки із зображенням тварин і птахів.

 

 

 

 

ХІД БРЕЙН РИНГУ

 

 

Завідуюча: Шановні педагоги, зараз ми проведемо брейн ринг, під час якого кожен з вас матиме змогу продемонструвати свою екологічну компетентність і ерудованість. Для цього вам слід об’єднатися у дві команди. Оцінювати виступи команд буде журі.

Завідуюча представляє членів журі

Завідуюча: Отже, розпочинаємо наш брейн ринг. Перше завдання – вам необхідно вигадати назву для ваших команд.

 

Конкурс №1. Ребус

 

Завідуюча: У вас на столах та на екрані зображено ребус. Вам потрібно відгадати зашифроване слово якнайшвидше. Це слово стосується теми нашого сьогоднішнього зібрання.

Хто перший відгадає – 3 бали.

 

Зашифроване слово: екологія.

 

Конкурс №2. Екологічна розминка

 

Завідуюча: Кожній команді пропонуються 10 запитань на які потрібно відповісти швидко і правильно. Команди відповідають по черзі. Якщо команда дає неправильну відповідь на запитання, право відповісти надається команді суперників. Починаємо!

1 правильна відповідь – 1 бал

 

Завдання для команди №1:

  1. У якого птаха найдовший язик? (У дятла).
  2. Наука про тварин? (Зоологія).
  3. Яку траву знають, навіть, сліпі люди? (Кропива)
  4. Що їсть взимку жаба? (Нічого не їсть, вона спить).
  5. Яке дерево називають прадідом прадідів? (Дуб).
  6. Яка нитка в природі найтонша? (Павутина).
  7. Яку траву люблять коти? (Валер’яна).
  8. Які ноги у жирафи довші: передні чи задні? (Передні).
  9. Дельфін – ссавець чи риба? (Ссавець).
  10. Що птахам страшніше голод чи холод? (Голод).

 

Завдання для команди №2:

  1. Який гриб вважається самим хитрим? (Лисичка)
  2. Що означає «плач берези на весні»? (Сокорух).
  3. Наука про рослини (Ботаніка).
  4. Трава від 99 захворювань. (Звіробій).
  5. Пінгвін – птах чи тварина? (Птах).
  6. Найбільший птах у світі (Страус).
  7. Яка тварина змінює забарвлення свого тіла? (Хамелеон)
  8. Яке полювання дозволене в лісі в будь-яку пору року? (Фотополювання).
  9. Дрібний жук, «родич» небесного тіла? (Сонечко).
  10. Сукупність дерев, кущів і трав? (Ліс).

 

Конкурс №3. Гра «Анаграми»

 

Завідуюча: Зараз вам потрібно переставити літери таким чином, щоб вийшло слово.

1 слово – 1бал.

 

Завдання для команди №1

  РОТЯДАН  (троянда)

  БАСОКА (собака)

  АЗЕРЕБ (береза)

Завдання для команди №2

  ЛОШВОКА  (волошка)

  НЕПІВЬ (півень)

  АНИЛАК (калина)

Конкурс №4. Вгадай за пантомімою

 

Завідуюча: Зараз кожен педагог із зображенням певної тварини чи птаха За допомогою пластики, міміки і жестів кожен по черзі має зобразити ту тварину чи птаха, що зображений у нього на картинці. Команда суперника відгадує зображення. Виграє та команда, яка швидше відгадає всі зображення.

1 відгадана тварина / птах – 1 бал

Завдання команді №1: ведмідь, лелека, лисиця.

Завдання команді №2: заєць, дятел, олень. 

 

Конкурс №5. Екологічний кросворд

 

Завідуюча: На екрані та на столах ви бачите кросворд на екологічну тематику. У виділеному стовпчику по вертикалі відгадати зашифроване слово. Оцінюється правильність і швидкість його розв’язання.

Хто перший відгадав – 5 балів.

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

  1. У всіх комах шість ніг. А у цієї комахи вісім (Павук).
  2. Лікарська рослина. У народі її називають «ранник, «чирва трава». (Подорожник).
  3. Льодяний кристалик. Такі кристалики падають з неба взимку (Сніжинка).
  4. Безхребетне. Її вважають делікатесом (Устриця).
  5. Польова квітка дуже гарної форми. З її пелюсток отримують стійку блакитну або синю фарбу (Волошка).
  6. Уся галявина вкрита блакитними, синіми, рожевими квітами. Усі ледь схилили голівки і, здається – ось побіжить вітерець тихий срібний передзвін (Дзвіночок).
  7. Метелик цей «сухопутний», бо літає над лісовими галявинами, але імя у нього морське (Адмірал).

 

Відповідь:

 

 

 

 

1

П

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

И

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

А

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс №6. Народна мудрість

 

Завідуюча: Кожній команді зачитується прислів’я чи приказка. Вам слід його завершити.

1 вірна відповідь – 1 бал

 

Завдання команді №1

Де вода, там і верба.

Весною відро води – ложка болота, восени ложка води – відро болота.

Чим більше дров, тим більший вогонь.

Взимку сонце, як мачуха: світить, та не гріє.

Як у травні дощ надворі, то восени хліб у коморі.

 

Завдання команді №2

Хліб усьому голова!

З поганої трави – погане й сіно.

Літом хто байдикує, той зимою голодує.

Весною не посієш – восени не збереш.

Хто землю вдобряє, тому й земля повертає.

 

Конкурс №7. Музичний марафон

 

Завідуюча: Послухайте записи голосів птахів і визначте, кому який належить. Виграє та команда, яка дасть більше правильних відповідей.

1 правильна відповідь – 1 бал

 

Завдання для команди №1

Звук 1 – зозуля

Звук 2 – горобець

Звук 3 – гуска

Звук 4 – шпак

Звук 5 – чайка

 

Завдання для команди №2

Звук 6 – ворона

Звук 7 – дятел

Звук 8 – папуга

Звук 9 – індик

Звук 10 – качка

 

Завідуюча: Ось і добігає до кінця наш брейн-ринг! Тож надаємо слово журі!

Журі підбиває підбиває підсумки і оголошує переможців

Конкурс №1. Ребус

 

Завдання: Відгадати зашифроване слово.

 

 

Слово ___________________________.

 

 

 

 

 

 

Конкурс №1. Ребус

 

Завдання: Відгадати зашифроване слово.

 

 

Слово ___________________________.

Конкурс №3. Гра «Анаграми»

 

Завдання: Переставити літери таким чином, щоб вийшло слово.

 

Завдання для команди №1

 

РОТЯДАН  ____________

БАСОКА  ____________

АЗЕРЕБ   ____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс №3. Гра «Анаграми»

 

Завдання: Переставити літери таким чином, щоб вийшло слово.

 

Завдання для команди №2

 

ЛОШВОКА ____________

НЕПІВЬ   ____________

АНИЛАК  ____________


Конкурс №5. Екологічний кросворд

 

Завдання: Розгадати кросворд та зашифроване слово.

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

  1. У всіх комах шість ніг. А у цієї комахи вісм.
  2. Лікарська рослина. У народі її називають «ранник, «чирва трава».
  3. Льодяний кристалик. Такі кристалики падають з неба взимку.
  4. Безхребетне. Її вважають делікатесом.
  5. Польова квітка дуже гарної форми. З її пелюсток отримують стійку блакитну або синю фарбу.
  6. Уся галявина вкрита блакитними, синіми, рожевими квітами. Усі ледь схилили голівки і, здається – ось побіжить вітерець тихий срібний передзвін.
  7. Метелик цей «сухопутний», бо літає над лісовими галявинами, але ім’я у нього морське.

 

 


О ц і н о ч н и й    л и с т

Кира-скрап - клипарт и рамки на прозрачном фоне 

Конкурс

Команда 1

Команда 2

№1. Ребус

Хто перший відгадає слово – 4 бали

mах 4 б.

 

 

№2. Екологічна розминка

1 правильна відповідь – 1 бал

mах 10 б.

 

 

№3. Анаграми

1 правильна відповідь – 1 бал

mах 3 б.

 

 

№4. Відгадай за пантомімою

1 правильна відповідь – 1 бал

mах 3 б.

 

 

№5. Екологічний кросворд

Хто перший відгадає слово – 5 балів

mах 5 б.

 

 

№6. Народна мудрість

1 правильна відповідь – 1 бал

mах 5 б.

 

 

№7. Музичний марафон

1 правильна відповідь – 1 бал

mах 5 б.

 

 

Всього балів

mах 35 б.

 

 

 

 

docx
Додано
5 березня 2023
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку