Заняття тема:,, Жовтенькі курчата"

Про матеріал
Закріплювати і поглиблювати знання дітей про навколишній світ, спонукати проводити дослідницьку діяльність з яєчною шкарлупою, вчити розпізнавати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник, виховувати пізнавальний інтерес до живої природи.
Перегляд файлу

 

Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 17

 

 

 

 

Конспект заняття

з сенсорного розвитку

  Жовтенькі курчатка ”

(для дітей першої молодщої групи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь:

Козловська О.А.

 

Інтегроване заняття на тему:

«Жовтенькі курчатка»

Мета: Закріплювати і поглиблювати знання дітей про навколишній світ. Спонукати проводити дослідницьку діяльність з яєчною шкарлупою та досліджувати її якості на дотик, на слух та з допомогою зору. Продовжувати вчити дітей розпізнавати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. Закріпити вміння дітей порівнювати дві групи множин шляхом накладання, встановлювати рівність і нерівність двох груп множин та поглиблювати знання про основні кольори. Активізувати словник дітей словами,  що означають якість шкарлупи: біла, гладка, крихка та сенсорними поняттями: більше-менше-порівну, назвами геометричних фігур: круг, квадрат, трикутник, назвами основних кольорів. Розвивати логічне мислення, активне мовлення. Виховувати пізнавальний інтерес до живої природи.

Матеріал: загадка, рухливо-музична гра: «Курчата», роздавальний матеріал – курчатка, дидактична гра: «Курчатко заблукало», дослід із яєчною шкарлупою, кольорові бантики, гра: «Знайди гніздечко», обручі, музичний супровід «Курчатка», дидактична гра: «Відшукай зернятко для курчат», геометричні фігури, цеглинки конструктору Лего – дупло, музично – ритмічна гра з цеглинками «прогулянка».

Хід заняття:

 

Під жваву музику діти заходять до групи.

Вихователь збирає дітей біля себе.

Наче сонячні клубочки
         Хтось розсипав біля квочки.
        Хто це там пищіть, малята?
Здогадалися?…

(Курчата)

Жила-була мама квочка, а в неї було:

  •      Діти, скільки квочок? (Одна)
  •      А скільки курчаток? (Багато)
  •      Якого вони кольору? (Жовтого)
  •      А ви хочете побути курчатами?

 

Зараз під веселу музику ви преретворитесь на маленьких курчат та весело пограємося на галявині.

 

  •      Скільки стало у нас курчат? (Багато)
  •      Давайте порахуємо разом зі мною, а ви повторюйте.
  •      А скажіть, як ви думаєте, звідки вилуплюються курчатка?

 

Пропоную вам провести цікаву вправу, відчути ручками, почути вушками, побачити очима якою буває шкарлупа з яєчка.

Провести дослід: запропонувати визначити на колір яка шкарлупа, на дотик відчути, що вона гладенька, придавити в долоньці та почути як вона ламається. Зробити висновок: шкарлупа біла, крихка, гладенька, ламається.

І ось яка прикра пригода стала з нашими курчатками, вини заблукали і тепер не можуть знайти свою шкарлупку з яєчок. Але в курчаток вона кольорова, така ж як їх бантики. Назвіть кольори бантиків, а тепер знайдіть шкарлупу свого курчатка. (Діти грають в гру).

  •      Діти, а де живуть курчата після того, як покинули шкарлупу? (В гніздечку)
  •      А з чого робиться гніздечко для курочки з курчатками?
  •      Ось і у вас у кожного буде гніздечко. Подивіться, скільки гніздечок? (Багато).
  •      А як нам перевірити чи вистачить всім курчатам гніздечок?
  •   Так, треба щоб всі курчата зайняли гніздечка. По скільки курчат буде у гніздечку? (По одному) Заходьте і сідайте у гніздечка такого кольору, як і бантик на вашій шийці.
  •    Подивіться скільки гніздечок? (Багато)
  •    А скільки курчат? (Багато)
  •    Більше курчат чи гніздечок? (Порівну)
  •    Так, курчат і гніздечок порівну. А чому?
  •   Тому, що кожне курча сидить у своєму гніздечку і немає зайвих гніздечок і курчат.
  •   А зараз настав ранок і всі курчатка вийшли на подвір’я погратися. (Під музичний супровід)

Весело гралися курчата і захотілося їм відпочити, всі побігли до своїх гніздечок. (Вихователь забирає один обруч)

  •    А чому цьому курчатку не вистачило гніздечка?
  •   Тому, що одного гніздечка немає, тепер гніздечок більше чи менше ніж курчат? (Менше)
  •    А курчат більше чи менше ніж гніздечок? (Більше)
  •    А для того щоб стало порівну, що треба зробити?
  •    Так, треба зробити ще одне гніздечко
  •    Скільки тепер курчаток і гніздечок?
  •    Курчаток стільки, скільки гніздечок, а гніздечок стільки, скільки курчаток, їх порівну.
  •   Знову настав ранок курчата вийшли зі своїх гніздечок, граються на подвір’ї,

Одне курчатко заблукало. Настав вечір і всім курчаткам пора додому до гніздечок. Всі знайшли своє гніздечко? Тепер гніздечок скільки, більше чи менше ніж курчаток? (Так, більше) - А курчаток? (Менше)

  •   Зараз курчатко, що заблудилося знайде своє гніздечко. Скільки стало курчат і гніздечок? (Порівну)
  •   Ще раз пішли гратися курчата на подвір’ї і захотіли їсти. Що їдять курчата? (Зернятка)
  •    Ось у мене є зернята для курчат. Вони чарівні, всі вони різної форми. Вам потрібно знайти фігуру такого ж кольору як ваш бантик. (Під музичний супровід діти шукають свої фігури) Вихователь запитує якого кольору фігура та як називається. Гра «Курка і курчата».
  •    А зараз я вам пропоную зробити кожному собі гніздечко. Не просте, а з цеглинок конструктору. Ось перед вами декілька різнокольорових цеглинок. Назвіть їх кольори.
  •    А тепер пограємо в цікаву музичну гру з нашими цеглинками. Провести музично – ритмічну гру «Прогулянка». А ось тепер ви можете кожен для себе, для малят – курчат скласти гніздечка із цеглинок та погратися з ними в своє задоволення.

Підсумок. Вихователь: - Малята, ким ви сьогодні були? Вам сподобалось бути курчатами?

 

doc
Додано
5 березня 2023
Переглядів
1463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку