Конспект дистанційного уроку з музичного мистецтва (1клас НУШ) з використанням навчального посібника «О. Калініченко, Л. Аристова»

Про матеріал
Урок №20. Світ тварин у мистецтві. Ноти в межах І октави. СМ: К. Стеценко. Опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагмент І дії). Пісня Котика «Ти, мій брате півнику». Пісня Лисички «Півнику - братику, ясний соколику». Пісня Півника «Котику - братику, несе мене Лиска». М/ф «Лисичка, Котик і Півник». ХТД: «Зайчик і лисичка», муз. Я. Степового, слова народні-розучування, виконання у ролях.
Перегляд файлу

Конспект дистанційного уроку з музичного мистецтва (1клас НУШ) з використанням навчального посібника «О. Калініченко, Л. Аристова»

Урок №20. Світ тварин у мистецтві. Ноти в межах І октави. СМ: К. Стеценко. Опера «Лисичка, Котик і Півник» (фрагмент І дії). Пісня Котика «Ти, мій брате півнику». Пісня Лисички «Півнику - братику, ясний соколику». Пісня Півника «Котику - братику, несе мене Лиска». М/ф «Лисичка, Котик і Півник». ХТД: «Зайчик і лисичка», муз. Я. Степового, слова народні-розучування, виконання у ролях.

Мета: збагачувати музичний досвід учнів; розвивати вміння слухати музичні твори, розширювати загальний кругозір;  виховувати інтерес до музики.                                                                                                           Обладнання : мультимедійний комплект, мультимедійна презентація.

Перебіг уроку

  1. Музичне вітання. Слайд 1   https://www.youtube.com/watch?v=URqPEcjFPWI
  2. АОЗ ( актуалізація опорних знань)  Ноти І октави.

Слайд 2

3. ВНМ (вивчення нового матеріалу)   Слайд 3                                                             У музиці є багато творів про тварин - пісень, інструментальних п’єс, опер та балетів. Певна частина творів написана за життєвими мотивами, джерелами інших стали казки.

1) Робота з підручником: с.84(вступ)                                                     2) Слухання музичного твору . Слово  вчителя.

Відомий український композитор Кирило Стеценко за мотивами народної казки «Лисичка, Котик і Півник» створив оперу для дітей, у яких використав народні пісні. Пригадайте сюжет казки. Які герої за характером? Чи передав їх автор в опері? Завітаємо знову в музичний театр – цього разу на дитячу оперу.

Слайд 4. Пісня Котка «Ти, мій брате півнику». https://www.youtube.com/watch?v=8VQ27Xv3aOo

Слайд 5.Пісня Лисички «Півнику - братику, ясний соколику». https://www.youtube.com/watch?v=yjj9yF39Pbk

Слайд 6. Пісня Півника «Котику-братику, несе мене Лиска». https://www.youtube.com/watch?v=d-gVcOHDo-M

    Яка з пісень була схвильованою, рішучою, грайливою, співучою, чіткою, танцювальною? Вибери  слова, що характеризують музику кожного персонажа опери. (Робота з підручником с.84)

4.ЗВ (закріплення вивченого) Перегляд мультфільму «Лисичка, Котик і Півник». Слайд 7.  https://www.youtube.com/watch?v=H7yBXFcN6jA

Руханка  Слайд 8     https://www.youtube.com/watch?v=gsPyvMHPy8g

     Розучування пісні Я. Степового «Зайчик і Лисичка». Слайд 8. https://www.youtube.com/watch?v=boGKdvJVR9Y

5. Підсумок. Що сподобалося на уроці?

6. Рефлексія

Про кого наступні загадки?


Цей яскравий молодець                                                                                       Носить крила й гребінець.                                                                               Вранці голосно співає,                                                                                             В небі сонечко вітає. (Півник)

Довговухий, вусатенький,

Лапки м’якенькі,

Хвостик куценький..(Зайчик)

Спритна й невеличка

Ця руда сестричка.

Йде в село щоночі-

До курчат охоча. (Лисичка)

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого 2023
Переглядів
928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку