Конспект уроку для 5 класу: Удар внутрішньою стороною підйому по м'ячу,що котиться.Зупинка м'яча внутрішньою стороною стопи. Удар по нерухомому м'ячу зовнішньою стороною підйому.
План-конспект
уроку з фізичної культури
модуль «Футбол»
5 клас
Підготував:
вчитель фізичної культури
Мукачівської ЗОШ №13
Борколеш Степан Васильович
Дата: Клас:__________
Тема уроку:
Удар внутрішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Розучити удар по нерухомому м’ячу зовнішньою стороною підйому. Ведення м’яча серединою підйому.
Мета:
1. навчити техніці вкидання м’яча з ауту;
2. закріпити техніку виконання зупинки м’яча та удару по
нерухомому м’ячу;
3. виховувати в учнів любов до футболу, завзятість,
дисциплінованість, командний дух.
Завдання уроку:
Тип уроку:
навчально-тренувальний
Інвентар:
Футбольні м’ячі, свисток, секундомір.
Місце проведення:
спортивний майданчик школи.
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (15 хв) |
||
а) в.п – обличчям один до одного, ноги нарізно, руки на плечах товариша. Одночасні пружинні нахили тулуба вперед. б) в.п – взятися руками в замок перед грудьми. Почерговий натиск то правою, то лівою рукою. в) в.п – спиною один до одного, м’яч вгорі. Випади вперед з прогином тулуба. г) в.п – спиною один до одного. Бокова передача м’яча. д) в.п – те саме. Бокова передача “вісімкою”. е) в.п – стати спиною один до одного. Передача м’яча зверху вниз. є) в.п – обличчям один до одного, ноги нарізно, м’яч тримати вгорі, повороти на 360 градусів з обертанням тулуба праворуч, ліворуч. ж) в.п – обличчям один до одного, сід на лівій, праву ногу в сторону. Переміщення ваги з лівої ноги на праву і навпаки.
|
1 хв.
20 -30 с
1 хв
3 хв
1 коло
1 коло
1 коло
1 коло
2-3 повт.
10 разів
10 разів
10 разів
10 разів
5 разів
5 разів
10 разів
20-30 с
|
В шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 20 ударів) В обхід ліворуч. Стежити за поставою. Спину тримати рівно. руки на поясі; руки за головою; руки на поясі;
руки на поясі;
Темп повільний Контролювати свій рух поворотом голови, руки на поясі
Темп повільний
Дистанція 2-3 кроки.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)
Послідовними поворотами
Руки не згинати Спина пряма, руки за головою.
Ноги нарізно. Вправа на опір.
Максимальна амплітуда.
Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ. Максимальна амплітуда.
Максимальна амплітуда.
Стежити за правильністю виконання вправи.
Вправа на розтяжність
По команді. 120-140 ударів за 1 хв. |
Основна частина (25 хв) |
||
Різновиди зупинки м’яча та ударів по нерухомому м’ячу:
4.Замір ЧСС за 10 с |
13-15 хв.
5-6 разів 5-6 разів
5-6 разів
5-6 разів
3-4 рази
3 рази по 30с кожний
8-10 разів
1-2 хв.
8-10 хв. |
Роздати один футбольний м’яч на пару. Учні стають попарно на відстані 10-12м обличчям один до одного і по черзі виконують удари по м’ячу та зупинку м’яча, який котиться назустріч.
Звернути увагу на опорну ногу.
Слідкувати за положенням тулуба.
Один з пари виконує жонглювання а інший стрибок у висоту з положення упор присівши. .
Змагальний метод. Опис: учні розподілені на чотири команди та шикуються в колони. За сигналом перший гравець кожної команди веде м’яч до протилежної половини де стоїть набивний м’яч, який він обводе та повертається назад та за 3-4 метри виконує передачу своєму партнеру. Партнер зупиняє м’яч підошвою і виконує вправу з початку. Перемагає та команда, яка швидше за всіх виконає цю вправу. Звертати увагу на якісне виконання ведення м’яча та зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи.
|
Заключна частина (5 хв.) |
||
ШикуванняГра на увагу.Ходьба в повільному темпі: один свисток – зупинка, два свистка – присідання.
Підсумки уроку. домашнє завдання: згинання та розгинання рук в упорі ззаду
Організований вихід з спортзалу (спортивного майданчику) |
3 хв.
2 хв.
хл.15 разів дів. 10 разів
15 с. |
В шеренгу.В обхід по залу в колону по одному.Дотримуватись дистанції 2-3 кроки, останній хто присідає чи зупиняється стає у кінець строю.
Виконувати 3 рази на день.
В колону по одному. |