Конспект для 5 класу: удар внутрішньою стороною підйому по м’ячу,що котиться.Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Удар по нерухомому м’ячу зовнішньою стороною підйому.

Про матеріал

Конспект уроку для 5 класу: Удар внутрішньою стороною підйому по м'ячу,що котиться.Зупинка м'яча внутрішньою стороною стопи. Удар по нерухомому м'ячу зовнішньою стороною підйому.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

уроку з фізичної культури

модуль «Футбол»

5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Підготував:

                                                                               вчитель фізичної культури

                                                                               Мукачівської ЗОШ №13

Борколеш Степан Васильович

 

 

          Дата:             Клас:__________               

 

      Тема уроку:

      Удар внутрішньою стороною підйому по мячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Розучити удар по нерухомому мячу зовнішньою   стороною підйому. Ведення м’яча серединою підйому. 

 

Мета:

         1. навчити техніці вкидання м’яча з ауту;

       2. закріпити техніку виконання зупинки м’яча та удару по   

           нерухомому м’ячу;      

       3. виховувати в учнів любов до футболу, завзятість,

           дисциплінованість, командний дух.

 

Завдання уроку: 

  1. повторити техніки виконання різновидів зупинки м’яча та ударів по м’ячу, що котиться;
  2. навчити жонглювання, різновиди ведення м’яча та вкидання м’яча;
  3. сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових якостей.

 

Тип уроку:

      навчально-тренувальний

 

 

Інвентар:

Футбольні м’ячі,  свисток, секундомір.

 

Місце проведення:

          спортивний майданчик школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (15 хв)

  1. Шикування, привітання, завдання уроку. Техніка безпеки.
  2. Замір ЧСС за 10 с

 

  1. Ходьба:
  • ходьба на носках,;
  • ходьба на п’ятках,;
  • ходьба на носках,;
  • ходьба з високим підніманням стегна;

 

  1. Біг:
  • два приставних кроки правим, два приставних кроки лівим боком вперед;
  • рівномірний біг
  • спиною вперед
  • з високим підніманням стегна
  • з закиданням гомілок назад
  1. Замір ЧСС за 10 с
  2. Ходьба.
  3. Організуючі вправи: перешикування в русі з колони по одному в колону по два.
  4. Комплекс вправ у парах з м’ячами:

а) в.п – обличчям один до одного, ноги нарізно, руки на плечах товариша. Одночасні пружинні нахили тулуба вперед.

б) в.п –  взятися руками в замок перед грудьми. Почерговий натиск  то правою, то лівою рукою.

в) в.п – спиною один до одного, м’яч вгорі. Випади вперед з прогином тулуба.

г) в.п – спиною один до одного. Бокова передача м’яча.

д) в.п –  те саме. Бокова передача “вісімкою”.

е) в.п – стати спиною один до одного. Передача м’яча зверху вниз.

є) в.п – обличчям один до одного, ноги нарізно, м’яч тримати вгорі, повороти на 360 градусів з обертанням тулуба праворуч, ліворуч.

ж) в.п – обличчям один до одного, сід на лівій, праву ногу в сторону. Переміщення ваги з лівої ноги на праву і навпаки.

 

 

  1. Замір ЧСС за 10 с

 

1 хв.

 

 

20 -30 с

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

1 коло

 

1 коло

 

1 коло

 

 

1 коло

 

 

 

 

2-3 повт.

 

 

 

 

10 разів

 

 

 

 

 

10 разів

 

 

10 разів

 

 

10 разів

 

 

 

 

5 разів

 

 

5 разів

 

 

 

 

 

10 разів

 

 

 

 

 

20-30 с

 

 

В шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 20 ударів)

В обхід ліворуч. Стежити за поставою.

Спину тримати рівно.

руки на поясі;

руки за головою;

руки на поясі;

 

руки на поясі;

 

 

 

 

Темп повільний

Контролювати свій рух поворотом голови, руки на поясі

 

Темп повільний

 

Дистанція 2-3 кроки.

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)

 

Послідовними поворотами

 

 

 

 

Руки не згинати

Спина пряма, руки за головою.

 

 

 

Ноги нарізно. Вправа на опір.

 

 

 

   Максимальна амплітуда.

 

 

Стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ.

 Максимальна амплітуда.

 

 

Максимальна амплітуда.

 

 

Стежити за правильністю виконання вправи.

 

 

 

 

Вправа на розтяжність

 

 

 

 

 

По команді. 120-140 ударів за 1 хв.

Основна частина (25 хв)

  1.    Робота в парах.

 

 

 

Різновиди зупинки м’яча та ударів по нерухомому м’ячу:

  • Імітаційні вправи без м’яча.
  • Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу , що не рухається.
  • Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу,  що не рухається з кроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи та передача м’яча внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що котиться вперед.
  • Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій до партнера і назад, передача м’яча внутрішньою частиною стопи.
  • Жонглювання м’яча.

 

 

 

 

 

 

 

  • Вкидання м’яча на точність.

 

 

 

 

 

  1. Організуючі вправи: перешикування в колону по чотири.

 

  1. Естафета з веденням м’яча та зупинка внутрішньою стороною стопи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Замір ЧСС за 10 с

13-15 хв.

 

 

 

 

 

5-6 разів

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

3 рази по 30с кожний

 

 

 

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

8-10 хв.

Роздати один футбольний м’яч на пару. Учні стають попарно на відстані 10-12м обличчям один до одного і по черзі виконують удари по м’ячу та зупинку м’яча, який котиться назустріч.

 

 

 

Звернути увагу на опорну ногу.

 

 

Слідкувати за положенням тулуба.

 

 

 

 

 

 

 

 

Один з пари виконує жонглювання а інший стрибок у висоту з положення упор присівши.

.

 

 

 

 

Змагальний метод.

Опис: учні розподілені на чотири команди та шикуються в колони. За сигналом перший гравець кожної команди веде м’яч до протилежної половини де стоїть набивний м’яч, який він обводе та повертається назад та за 3-4 метри виконує передачу своєму партнеру. Партнер зупиняє м’яч підошвою і виконує вправу з початку. Перемагає та команда, яка швидше за всіх виконає цю вправу.

Звертати увагу на якісне виконання ведення м’яча та зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи.

 

Заключна частина (5 хв.)

Шикування

Гра на увагу.

Ходьба в повільному темпі: один свисток – зупинка, два свистка – присідання.

 

Підсумки уроку.

 домашнє завдання:

згинання та розгинання рук в упорі ззаду

 

 

Організований  вихід з спортзалу (спортивного майданчику)

 

3 хв.

 

 

 

2 хв.

 

хл.15 разів

дів. 10 разів

 

15 с.

В шеренгу.

В обхід по залу в колону по одному.

Дотримуватись дистанції 2-3 кроки, останній хто присідає чи зупиняється стає у кінець строю.

 

 

Виконувати 3 рази на день.

 

 

В колону по одному.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Костенко Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лупацій Михайло Вікторович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Калій Федя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 березня 2018
Переглядів
4347
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку