Тема. Гімнастика 5 клас.
Завдання. Повторення техніки комбінації елементів вправ, перекид уперед, стійка на лопатках.
Закріплення техніки стрибків на скакалці.
Формування колективізму під час рухливих ігор та естафет.
Інвентар. Гімнастичні мати, скакалки, гімнастичні палиці, фішки конусні, музичний супровід, обручі,свисток, секондумір маніжки.
Місце проведення. Спортивний зал школи.
Тема. Гімнастика 5 клас.
Завдання. Повторення техніки комбінації елементів вправ, перекид уперед, стійка на лопатках.
Закріплення техніки стрибків на скакалці.
Формування колективізму під час рухливих ігор та естафет.
Інвентар. Гімнастичні мати, скакалки, гімнастичні палиці, фішки конусні, музичний супровід, обручі,свисток, секондумір маніжки.
Місце проведення. Спортивний зал школи.
Дата проведення.19.03. 2018 р.
Частина уроку
|
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні рекомендації |
Підготовча 10-12 хв.
Основна 28-32 хв.
Заключна 3-5 хв. |
1.Шикуванняв в шеренгу. Привітання. Любі діти! Добрий день? Зичу спритності й умінь. А ще друзі вам бажаю. Сил, натхнення на весь день! П’ятий клас ви до уроку готові? Що взяли на урок.
останній учень,5 клас до уроку готовий 2.Повідомлення завдань уроку. Замір ЧСС за 15 с. 3.Перешикування в колоні на місці і в русі. Стройові вправи. 4.Ходьба по прямокутнику звичайна і змійкою. 5.Різновиди бігу. 6.Загальнорозвивальні вправи в русі. 7. Загальнорозвивальні вправи на місці. Замір ЧСС за 15 с.
1.Акробатичні вправи; Повторення перекиду уперед, повторення стійки на лопатках. З’єднання елементів; - перекид уперед; - стійка на лопатках із прямими ногами; 2.Стрибки зі скакалкою з обертанням вперед. Замір ЧСС за 15 с.
3.Рухлива гра «Утримай палицю».
4.Рухлива гра «Зміни кільце».
1. Шикування в колону. 2. Вправи на відновлення дихання й розслаблення м’язів.
4. Підбиття підсумків уроку.
5. Домашнє завдання. 6. Організований вихід із спортивної зали.
|
1-3 хв
1хв 0.30с
1хв
1хв
2-3хв
2-3хв
3хв
0.30с
2-3рази
5-8хв
5-8хв
4-6 хв
4-6 хв |
Перевірити стан спортивної форми, взуття та Самопочуття учнів.
скорочень 10-12 років – 80 уд / хв.;
Учні виконують вправу по черзі.
Оцінюється техніка виконання.
80 уд / хв.; За сигналом вчителя діти ставлять на долоню гімнастичну палицю й намагаються утримати її у вертикальному положенні якомога довше. Притримувати палицю другою рукою забороняється.
На майданчику лежать обручі на відстані 2-3 м один від одного. У кожного гравця свій обруч. Гравці стоять у своїх обручах, а ведучий ходить між ними. За сигналом учителя всі міняються місцями, а ведучий намагається зайняти чийсь обруч. Той, хто залишився без обруча, стає ведучим.
В одну шеренгу, дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками в гору, вниз розслаблено. Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих
Виконати комплекс ранкової гімнастики
|