Конспект до уроку: "Спорт- це здоров’я"

Про матеріал
Конспект уроку: " Спорт- це здоров’я" для учнів 5 класу, у конспекті є і граматичний матеріал до теми
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Конспект уроку

у 5 класі на тему: 

«Zdrowa rodzina – zdrowy kraj!  Odmiana czasowników.   Pisownia wyrazów z h-ch»

Картинки по запросу картинка спорт

 

 

                                                                                Підготувала:

                                                                     вчитель польської мови

                                                                          Кравець Людмила Василівна

 

 

 

 

 

Долина

 

 

План-конспект уроку з польської  мови

у 5 класі

Вчитель: Кравець Людмила Василівна

Клас: 5

Тема уроку: «Здорова родина - здорова країна! Відмінювання дієслів. Написання слів з h-ch».

     Мета:

Практична: 

  •  Вивчити  лексику  з теми;
  • формувати вміння будувати короткий діалог та монолог;
  • удосконалювати техніку читання вголос; 
  • назви кімнат та меблів, розташування предметів;
  • ознайомитися з частинами мови;
  • навчитися відмінювати дієслова в теперішньому часі; написання слів з h-ch;
  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках польської мови;

Розвивальна: розвивати навички монологічного та діалогічного  мовлення учнів, вміння       розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.

Освітня:  поглиблювати знання учнів про особливості польської мови.

Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення польської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби.

Тип уроку: урок  вивчення нового матеріалу.

Обладнання: картки, малюнки, підручник, зошити, наочний матеріал, технічні засоби навчання, таблиці із словами, граматичні структури та картки зі звуками, алфавіт.

 

 

Хід уроку:

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

         1. Powitanie (привітання)

Nauczyciel: Dzień dobry, dzieci! Jak się macie?

Uczniowie: Dzień dobry! Jesteśmy w porządku.

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1.  Sprawdzenie pracy domowej (перевірка домашньої роботи).

       Czytanie (читання).

          Adam Małysz jest bardzo miłym i sympatycznym polskim sportowcem. Jest uważany za najlepszego polskiego skoczka narciarskiego. Miło posłuchać wywiadów z tak skromnym, cichym mężczyzną. Choć już niemłody, jest bardzo energiczny, sprawny, zdrowy, pełen

 

 

pomysłów na życie. Po zakończeniu kariery zmienił dyscyplinę sportu – ze spokojnego

i skupionego skoczka zmienił się w spokojnego i skupionego, ale szukającego przygód

kierowcę rajdu Dakar. Ale nadal pozostanie sportowcem uczciwym, sprawiedliwym,

   walczącym fair play.

 

2. Celem. Повідомлення теми та мети уроку.

 Nauczyciel: Dziś będziemy mówić o оdmianіе czasowników koniugacji   –ę, –esz w czasie teraźniejszym; pisowniе wyrazów z ch i h, вędziemy robić różne ciekawe ćwiczenia.

 

3. Pracа ze słownikiem. (Словникова робота).   

   Piłka nożna (футбол), koszykówka (баскетбол), siatkówka (волейбол), boks (бокс), skoki narciarskie (стрибки з трампліна), narciarstwo (катання на лижах), kajakarstwo (веслування),  akrobatyka (акробатика), łyżwiarstwo (катання на ковзанах), rzut oszczepem (метання списа),  gimnastyka (гімнастика), kolarstwo  (їзда на велосипеді),   jeździectwo  ( верхова їзда),  sporty wodne (водні види спорту), piłka ręczna (гандбол), szachy (шахи), skok wzwyż  (стрибок у висоту).                                                               

4. Mówienie (говоріння).

Nauczyciel: Teraz powtarzamy ……Bądź ostrożny! (Nauczyciel pokazuje dzieci nazywają co to jest?) (На дошці картинки, діти називають види спорту)

Dzieci: Koszykówka (баскетбол), boks (бокс), gimnastyka (гімнастика), łyżwiarstwo (катання на ковзанах),  siatkówka (волейбол), kajakarstwo (веслування), jeździectwo     (верхова їзда), piłka nożna (футбол), narciarstwo (катання на лижах), kolarstwo  (їзда на велосипеді).

Nauczyciel:

   5. Ми ще не всі слова до цієї теми повторили. Будьте уважні!

- Грати в гру "Відгадай букву" (діти відгадують літери у словах, а вчитель вписує)

 

hoke teis      je ziectwo          szay          bos 

 

    

 

 

         6. Dialog (робота в парах)

Nauczyciel: ( учні ставлять запитаня один одному: який вид спорту подобається? Яким видом спорту займаються?)

Odpowiedz na pytania.     

●● Czy lubisz sport? Tak, вardzo lubię sport.

●● Jaka jest Twoja opinia o sporcie? Sport - to zdrowie.

●● Jakich znasz polskich i ukraińskich sportowców? Znam takich ukraińskich sportowców:

●● Jaką dyscyplinę sportu trenujesz?  Вardzo lubię chodzić po górach. Mam dużo zainteresowań. Mam rower górski, вardzo lubię jeżdzić po górach. Вardzo lubię jeżdzić na nartach. Вardzo lubię chodzić na basen. Вardzo lubię grać w piłkę. Вardzo lubię grać w kosza. Вardzo lubię grać w siatkówkę… Вardzo lubię skakać wzwyż i w dal.

●● Jaką dyscyplinę sportu lubisz oglądać? Lubię oglądać mecz piłki nożnej.

●● Jakiej drużynie sportowej kibicujesz? Кibicuję takiej drużynie sportowej:

Nauczyciel: Добре, дітки, молодці.

                                                Фізкультхвилинка.

  Nauczyciel: : Teraz będziemy mówić o оdmianіе czasowników koniugacji   –ę,      –esz w czasie teraźniejszym (a зараз відкрийте підручники на сторінці 182, повторимо правила, про те, як відмінюються дієслова 1 дієвідміни в  теперішньому часі)

 

   7.        Odmiana czasowników koniugacji   –ę, –esz w czasie teraźniejszym

 

pisać - писати

liczba pojedyncza (однина)                             liczba mnoga (множина)               

     1.  ja      piszę                                                           1. my        piszemy

     2. ty       piszesz                                                        2. wy        piszecie

     3. on,ona, ono  pisze                                                 3. onі, one   piszą

 

  iść  - йти

liczba pojedyncza (однина)                             liczba mnoga (множина)               

     1.  ja        idę                                                            1. my        idziemy

     2. ty       idziesz                                                        2. wy        idziecie

     3. on,ona, ono  idzie                                                   3. onі, one   idą

 

 

 

8. Pisanie (письмо)

  ĆWICZENIE 18

  Przepisz, uzupełniając zdania formami czasowników pisać,  iść według wzoru.

  WZÓR (приклад): [Ja] Piszę list.    Idę do szkoły.

[Ty]  ………… piszesz …… na kartce.

  [Ty] …………… idziesz ……...do teatru.

  On ………… pisze …….zadanie domowe (opis koleżanki).

  On…………… idzie ………... na mecz.

  Ona ………… pisze ………….ćwiczenie.

  Ona …………… idzie …………..ulicą.

  On …………… pisze …………….kredą.

  Dziecko ………… idzie ………… powoli.

  [My] …………… piszemy ……….teraz dyktando.

  [My] …………… idziemy …………..do muzeum.

  [Wy] …………… piszecie ………..teraz streszczenie (резюме).

  [Wy] …………… idziecie………..na spacer.

  Oni …………… piszą …….w zeszytach wyniki meczów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nauczyciel: Рisowniа wyrazów z ch i h (а зараз ми з вами ознайомимось із написанням виразів з літерами ch-h)

 

9. Робота на картках.

     ĆWICZENIE 22

 

   Przepisz wyrazy, uzupełniając je odpowiednio literami ch lub h.                                   (замість крапочок вставте літеру)

 

..alinka, ..uśtawka, wi..er, przy..odzić, u..o, ..ęć, śmie.. , ..erbata, ..amulec, ..łopiec,  ..mura,  ..leb, pu..ar, mu..a, ku..nia, ..ałwa.

 

     

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1.  Podsumowanie lekcji ( підсумок уроку)

  Nauczyciel: Dzisiaj na lekcji powtarzaliśmy słowa na temat "Sport", mówiliśmy o оdmianіе czasowników koniugacji   –ę, –esz w czasie teraźniejszym, o pisowniе wyrazów z ch i h,  robiliśmy różne ciekawe ćwiczenia.

(На сьогоднішньому уроці ми повторили слова до теми «Спорт», навчилися відмінювати дієслова 1 дієвідміни в теперішньому часі і застосовувати їх на практиці, написання слів з літерами c-ch)

  1. Praca domowa (домашня робота)

 

ĆWICZENIE 24

Wpisz podane wyrazy do tabelki, odszukaj ukraińskie  odpowiedniki.

wyrazy z h       wyraz ukr.                                                  wyrazy z ch         wyraz ukr.

 

bohater             богатир                                                        chomik                 хом’як

 

Hamak, haczyk, tchórz, hotel, hymn, chart, choroba, chochla, chodzić, huśtawka, chrupać, chrząszcz, dach, śmiech, hałas, mucha, orzech, hipopotam, historia, hektar, hełm, kochać, harcerz, hetman, chałwa, chan, Chełm, huta, humor.

 

   Nauczyciel:

   To tyle na dzisiaj. Nasza lekcja się skończyła. Dziękuję za waszą pracę! Do zobaczenia następnym razem! Do widzenia!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Роксолана Іванівна
    чудовий конспект для показового уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
829
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку