Конспект до уроку української мови за темою: "Звуконаслідування"

Про матеріал
Конспект до уроку української мови за темою: "Звуконаслідування" для учнів 2 класу НУШ. Іщенко
Перегляд файлу

Українська мова

Звуконаслідування

Підручник ст.55; др.зош. ст.36.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Робота над темою уроку

Звуконаслідування – це відтворення звуків, що існують у реальному навколишньому житті.

 

  1. Вправа 1, с. 55 підручника.

Прочитати сп6очатку мовчки, потім тільки виділені слова. З’ясувати, що вони означають. Виразно прочитати речення.

 

  1. Читання правила.

 

Обговорення, як утворилося слово звуконаслідування.

 

Звук + наслідувати

Наслідувати – повторювати, відтворювати чиї-небудь звуки чи дії.

 

  1. Вправа 2.

Діти спочатку читають слова-звуконаслідування в кружечках. Потім складають речення за зразком:

 

Двері бахкають. Змія сичить. Бджола дзижчить. Кран капає.

 

  1. Вправа 3.

 

Діти читають речення по одному. Знаходять у кожному дієслова-звуконаслідування.

Звертається увага на їх правопис:

 

Поїзд, кумкання, зацвірінькали, дзвінок, джмелик.

 

  1. Вправа 4.

 

 

Приклад:

На сільському подвір'і мекають кози, блеють [бекають]  вівці, рохкають свині, кувікають поросята, ґелґочуть гуси, мукають корови, кудкудачуть [кудкудакають] кури.

2

 

 

Самостійна робота

 

  1. Вправа 1, с. 37 зошита.

 

 

Зверніть увагу: Качка кахкає, ворона каркає. А і та й та крячуть.

 

3

Підсумок уроку

Перевіряю себе

 

  • Я можу пояснити, що таке звуконаслідування.
  • Я можу знайти слова-звуконаслідування в тексті.
  • Я вчуся правильно записувати звуконаслідування.
  • Я знаю дієслова, які передають звуки, крики тварин.

 

4

Домашнє завдання

Вправа 5 підручника, с. 55.

 

 

docx
Додано
4 квітня 2022
Переглядів
3674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку