Українська мова
Звуконаслідування
Підручник ст.55; др.зош. ст.36.
1 |
Робота над темою уроку Звуконаслідування – це відтворення звуків, що існують у реальному навколишньому житті.
Прочитати сп6очатку мовчки, потім тільки виділені слова. З’ясувати, що вони означають. Виразно прочитати речення.
Обговорення, як утворилося слово звуконаслідування.
Звук + наслідувати Наслідувати – повторювати, відтворювати чиї-небудь звуки чи дії.
Діти спочатку читають слова-звуконаслідування в кружечках. Потім складають речення за зразком:
Двері бахкають. Змія сичить. Бджола дзижчить. Кран капає.
Діти читають речення по одному. Знаходять у кожному дієслова-звуконаслідування. Звертається увага на їх правопис:
Поїзд, кумкання, зацвірінькали, дзвінок, джмелик.
Приклад: На сільському подвір'і мекають кози, блеють [бекають] вівці, рохкають свині, кувікають поросята, ґелґочуть гуси, мукають корови, кудкудачуть [кудкудакають] кури. |
2
|
Самостійна робота
Зверніть увагу: Качка кахкає, ворона каркає. А і та й та крячуть.
|
3 |
Підсумок уроку Перевіряю себе
|
4 |
Домашнє завдання Вправа 5 підручника, с. 55.
|