Конспект гри «Граємо, розвиваємо, пізнаємо світ» (гра в стилі «Геокешинг» )

Про матеріал
Завдання: Гра допомагає дітям розвивати такі якості, як цілеспрямованість, концентрацію уваги, стимулювати розвиток розумових здібностей. Розвивати у дітей вміння орієнтуватися по карті - схемі, визначати напрямок маршруту. Розвивати у дітей інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань.
Перегляд файлу

Конспект  гри «Граємо, розвиваємо, пізнаємо світ»

(гра в стилі  «Геокешинг» )

Програмовий зміст: доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості. Підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати, проявляючи наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомога. Закріплювати знання дітей, отримані раніше.

Завдання: Гра допомагає дітям розвивати такі якості, як цілеспрямованість, концентрацію уваги, стимулювати розвиток розумових здібностей. Розвивати у дітей вміння орієнтуватися  по карті - схемі, визначати напрямок маршруту. Розвивати у дітей інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань.

Обладнання: лист від Компюшки, карта, картинки, слайди, гірка, дошка с перешкодами, дуга, стійки з іграшками, 2 доріжки,ковпачки,скринька.

Хід гри

Вихователь: Діти сьогодні наш друг Компюшка прислав листа. Давайте звернемо увагу і прочитаємо листа ( слайд 1).

«Добрий день, любі діти! Я запрошую вас до гри Геокешинг, та знайти скарби по карті. Але карту потрібно зібрати із частин. На шляху до скарбів на вас чекають безліч перешкод. Але ж ви їх подолаєте? Чи не так?» ( слайд 2)

  • Діти ви хочете пограти в гру  «Геокешинг»( переклад  з англійського «шукаємо скарб»).

Погляньте скринька закрита, нам треба відкрити, щоб дістати до скарбів. Для цього потрібно пройти весь шлях. Давайте виберемо колір, виконати завдання.( слайд 3)

За кожне  завдання вибудете  отримувати підказку - частину карти. Коли  виконаєте всі завдання, ви зберете частини карти, зєднаєте, то зможете дізнатися місце де знаходиться скринька з скарбами.

  • Діти , погляньте на екран. Компюшка пропонує вибрати колір. А ви відповідно знаходите  позначку «ковпачок» згідно кольору .

(слайд 3).

Діти  обирають колір і в просторі знаходять позначку «ковпачок».

Червоний колір(слайд 3) – Овочі.

 Дидактична гра «Що збирають восени?»

Діти називають : картопля, капуста, морква, гарбуз, морква, буряк,яблука.

(Знаходять картинки)

  • Які страви  можна приготувати з цих овочів,фрукти?

Діти відповідають, знаходять частину карти.

Синій колір – гриби

Діти, білочка зібрала грибі, але не знає  які є їстівні, а які не їстівні. Давайте допоможемо  розібратися з грибами.

( діти на ялинці розвішують гриби – картинки) (слайд 4)

Добре справились з завданням, знаходимо частину карти.

  • Діти оберігають інший колір і вирушають виконувати завдання.

Зелений колір  - екологія

Збираючись у ліс, давайте згадаємо, як треба поводитися  в лісі. Дидактична гра «Що можна робити , а що ні». Виконавши завдання, діти знаходять частину карти.

Жовтогарячий (оранжевий колір) -   прикмети осені

Дидактична гра « Що нам осінь принесла?»

Скласти квітку і розповісти прикмети осені.

Виконавши завдання діти знаходять  частину карти.

Фіолетовий колір – свійські тварини

Дидактична гра «Яку користь приносять тварини людям?»

Діти повинні скласти пазли  на яких зображені тварини, що вони дають, користь  в побуті.

Знаходять частини карти.

  • Діти ми виконали завдання, зібрали частини карти , давайте складемо цілу карту. Розглянемо, і прослідкуємо по карті шлях до скарбів, які  є перешкоди.
  • Але що це? Тільки зібралися в дорогу і погодні умови змінилося. Так буває восени.  Ми з вами пограємо в гру «Погода» і я впевнена зявиться  сонечко  і  допоможе нам в дорозі.

Діти грають в гру

  • А в нас здійнявся вітер  ( потирання долоньок)
  • Почав накрапати дощ ( клацання пальцями)
  • Дощ посилюється ( почергове плескання у долоні)
  • А ось град – справжня буря ( тупіт ногами)
  • Але що це? Буря стихає ( плескання по стегнах)
  • Дощ стихає ( плескання долонями)
  • Поодинокі краплі падають на землю ( клацання пальцями)
  • Тихий шелест вітру( потирання долонь)
  • СОНЦЕ ( РУКИ ДОГОРИ, УСМІШКА)

Вихователь: Зявилося сонечко, і ми вирушаємо в дорогу.. Давайте ще раз перевіримо , чи правильно ми зібрали карту. Вірно. Ну, що вирушаємо до скарбів, карта зібрана, шлях відкритий.

 Діти долають перешкоди

  • Доріжка;
  • Дуга;
  • Гірка;
  • Доріжка по долоням;
  • Стійки з мячами;
  • Доріжка з ступнями;
  • Скринька з скарбами.

Діти знаходять  скриньку з скарбами. Чи сподобалося мандрувати в пошуках скарбів. Дякуємо  Компюшку  за чудову гру, і  чекаємо ще на цікаві ігри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
3807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку