Конспект гри «Граємо, розвиваємо, пізнаємо світ»
(гра в стилі «Геокешинг» )
Програмовий зміст: доставити дітям радість і задоволення від ігор розвивальної спрямованості. Підтримувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати, проявляючи наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомога. Закріплювати знання дітей, отримані раніше.
Завдання: Гра допомагає дітям розвивати такі якості, як цілеспрямованість, концентрацію уваги, стимулювати розвиток розумових здібностей. Розвивати у дітей вміння орієнтуватися по карті - схемі, визначати напрямок маршруту. Розвивати у дітей інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань.
Обладнання: лист від Комп”юшки, карта, картинки, слайди, гірка, дошка с перешкодами, дуга, стійки з іграшками, 2 доріжки,ковпачки,скринька.
Хід гри
Вихователь: Діти сьогодні наш друг Комп”юшка прислав листа. Давайте звернемо увагу і прочитаємо листа ( слайд 1).
«Добрий день, любі діти! Я запрошую вас до гри Геокешинг, та знайти скарби по карті. Але карту потрібно зібрати із частин. На шляху до скарбів на вас чекають безліч перешкод. Але ж ви їх подолаєте? Чи не так?» ( слайд 2)
Погляньте скринька закрита, нам треба відкрити, щоб дістати до скарбів. Для цього потрібно пройти весь шлях. Давайте виберемо колір, виконати завдання.( слайд 3)
За кожне завдання вибудете отримувати підказку - частину карти. Коли виконаєте всі завдання, ви зберете частини карти, з”єднаєте, то зможете дізнатися місце де знаходиться скринька з скарбами.
(слайд 3).
Діти обирають колір і в просторі знаходять позначку «ковпачок».
Червоний колір(слайд 3) – Овочі.
Дидактична гра «Що збирають восени?»
Діти називають : картопля, капуста, морква, гарбуз, морква, буряк,яблука.
(Знаходять картинки)
Діти відповідають, знаходять частину карти.
Синій колір – гриби
Діти, білочка зібрала грибі, але не знає які є їстівні, а які не їстівні. Давайте допоможемо розібратися з грибами.
( діти на ялинці розвішують гриби – картинки) (слайд 4)
Добре справились з завданням, знаходимо частину карти.
Зелений колір - екологія
Збираючись у ліс, давайте згадаємо, як треба поводитися в лісі. Дидактична гра «Що можна робити , а що ні». Виконавши завдання, діти знаходять частину карти.
Жовтогарячий (оранжевий колір) - прикмети осені
Дидактична гра « Що нам осінь принесла?»
Скласти квітку і розповісти прикмети осені.
Виконавши завдання діти знаходять частину карти.
Фіолетовий колір – свійські тварини
Дидактична гра «Яку користь приносять тварини людям?»
Діти повинні скласти пазли на яких зображені тварини, що вони дають, користь в побуті.
Знаходять частини карти.
Діти грають в гру
Вихователь: З”явилося сонечко, і ми вирушаємо в дорогу.. Давайте ще раз перевіримо , чи правильно ми зібрали карту. Вірно. Ну, що вирушаємо до скарбів, карта зібрана, шлях відкритий.
Діти долають перешкоди
Діти знаходять скриньку з скарбами. Чи сподобалося мандрувати в пошуках скарбів. Дякуємо Комп’ юшку за чудову гру, і чекаємо ще на цікаві ігри.