Конспект і Презентація "Створення простих векторних зображень"

Про матеріал
Конспект і презентація до уроку "Створення простих векторних зображень". Учні формують навички використання різних фігур для створення малюнків, дій з фігурами та використання різних видів заповнення фігур.
Перегляд файлу

Урок 4 (6 клас)

Тема: Створення простих зображень (Libre Office Draw)

Мета: формувати навики створення векторних зображень, зокрема, робота з різними фігурами та різними видами їх заповнення; розвивати пам’ять, естетичний смак; виховувати уважність, наполегливість, старанність.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок

Обладнання: смарт-дошка, комп’ютери, навчальна презентація

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань (бліц-опитування)

  • Який редактор вивчаємо (вид та назва)?
    • Елементи зображення у растровій/векторній графіці? (піксель/графічний примітив)
    • Які елементи вікна графічного редактора знаємо? (учень демонструє на екрані)
    • Дії з графічними примітивами? (доповнити схему на дошці; на дошці заповнено лише 2 прямокутники, наприклад: зміна розміру, зміна контуру)

 

  • Cпособи заповнення фігури (колір, граієнт., штрихування, растрове зображення) – демо на слайді 2

ІІІ. Оголошення теми і мети

Сьогодні вчимося:

  • створювати прості малюнки за зразком
  • здійснювати різні дії над об’єктами
  • застосовувати всі доступні види заповнення фігур.

Вперед, юні художники. Але спочатку –

IV. фізкульт-хвилинка

V.  Формування знань, умінь та навичок ( робота за комп’ютером)

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером (як сидимо за комп’ютером?)
  2. Інструктаж учителя: оголошення завдання і вимог (зразки – у презентації, сл.3-5)
  • Мал. «Свято»
  • Суцільна заливка – будинок, сонечко, дим
  • Градієнтна заливка – тло малюнка, світло у вікні, кульки (спробувати вид – радіальна для кульки)
  • Растрове зображення – основа, одяг дівчинки (плаття, шапочка)
  • Штрихування – дах будинку
  • Малюнок назвати Свято, зберегти у власній папці
  • Мал. «Клоун»
  • Суцільна заливка – голова, шапочка
  • Градієнтна заливка – тло малюнка,
  • Растрове зображення – тулуб, руки
  • Штрихування – ноги
  • Малюнок назвати Клоун, зберегти у власній папці
  1. Висновок: Подивіться уважно на назву створеного вами файлу і дайте відповідь на запитання: яке розширення Draw дає своїм файлам автоматично (тобто «за промовчанням»)?

Висновок запишіть у зошит (файли Draw мають розширення .odg)

  1. Вправи для очей.

VІ. Рефлексія

  1. Мені більше сподобався малюнок…
  2. Мені подобається вид заливки…

3. Важче було намалювати (який об’єкт?)…

VІІ. Домашнє завдання:

п. 1.2, с.18-22, «Перевір себе» – пит. на с.25-26 (за підручником Ривкінд, Ломаковська).

 

1

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

6 клас. Урок 4 Створення простих векторних зображень1 Комп'ютерна графіка

Номер слайду 2

Види заповнення фігури2

Номер слайду 3

“Свято” “Клоун”3 Комп'ютерна графіка

Номер слайду 4

мал. “Свято”Суцільна заливка – будинок, сонечко, дим. Градієнтна заливка – тло малюнка, світло у вікні, кульки (спробувати вид – радіальна)Растрове зображення – основа, одяг дівчинки (плаття, шапочка)Штрихування – дах будинку4 Комп'ютерна графіка

Номер слайду 5

мал. “Клоун”Суцільна заливка – голова, шапочка. Градієнтна заливка – тло малюнка. Растрове зображення – тулуб, руки. Штрихування – ноги5 Комп'ютерна графіка

Номер слайду 6

Домашнє завдання. Комп'ютерна графіка6п. 1.2, с.18-22,«Перевір себе» – пит. на с.25-26

zip
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку