Конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Розвиток фізичних якостей у дітей.» для учнів 3-го класу

Про матеріал
Конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Розвиток фізичних якостей у дітей.» для учнів 3-го класу .
Перегляд файлу

 Конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Розвиток фізичних якостей у дітей.» для учнів 3-го класу НВК»ЗОШ І –ІІІ ступенів-ліцей» №1 ім.               Є. Шабліовського

Мета: Формування навиків оволодіння елементами гімнастики. Оволодіння навичкам вправ з м’ячем. Розвиток основних фізичних якостей методом колового тренування. Збереження та зміцнення здоровя учнів.

Завдання уроку

1. Повторити та закріпити техніку виконання акробатичних вправ.

2. Закріпити вправи з м’ячем.        3.Розвивати фізичні якості учнів методом колового тренування та самостійної роботи під час виконання вправ по станціях.

4. Виховувати дисциплінованість, почуття єдності та увагу учнів на уроках гімнастики.

Інвентар: гімнастичні мати, гантелі, скакалки, гімнастичні круги,гімнастичні лави, баскетбольні м’ячі,футбольні м’ячі, свисток, секундомір.

Місце проведення:спортивна зала.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

-Шикування, привітання,

-Повідомлення завдань уроку.

-Інструктаж з ТБ.

ЧСС за 6 с.

 

Різновиди ходьби з виконанням вправ на поставу:

А) на носках, руки на пояс;

Б) на п’ятках, руки на голову;

В) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс;

Г) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс;

Д) перекатом з п’ятки на носки;

 

Біг:

- повільний, рівномірний;

- приставними кроками правим боком;

- приставними кроками лівим боком;

- біг змійкою;

- повільний біг.

Ходьба. Вправи на відновлення дихання.

1-2 – руки вверх, глибокий вдих.

3-4- руки вниз , видих

-Перешикування в колони по три з поворотами в русі.

ЧСС за 6 с.

-Комплекс ЗРВ на місці

1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1- нахилити голову наліво;

    2- нахилити голову направо;

    3- нахилити голову вперед;

    4- нахилити голову назад

2. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1- поворот голови ліворуч;

    2- в. п.;

    3- поворот голови праворуч;

    4- в. п.

3. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1-4- колові оберти головою ліворуч;

    5-8- колові оберти головою праворуч

4В. п. – стійка ноги нарізно, руки за голову:

    1-3- руки вгору і одночасно піднятися

    навшпиньки (потягнутися за кистями);

    4- в. п.

6. В. п. – стійка ноги нарізно, права догори:

    1-2- ривки руками;

    3-4- те саме, змінивши положення рук

7. В. п. – стійка ноги нарізно, руки перед

    груддю:

    1-2- ривки руками;

    3-4- поворот ліворуч, руки в сторони,  

    ривки руками;

    5-8- те саме, праворуч

8. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс:

    1-3- пружинні нахили тулуба ліворуч;

    4- в. п.

    5-7- пружинні нахили тулуба праворуч;

    8- в. п.;

    9-11- пружинні нахили тулуба ліворуч;

    12- в. п.

    13-15- пружинні нахили тулуба праворуч;

    16- в. п.;

9. В. п. – стійка ноги широко нарізно, руки

    на пояс:

1- нахил тулуба до лівої ноги;

2- нахил тулуба посередині;

3- нахил тулуба до правої ноги;

4- в. п.

10. В. п. – стійка ноги нарізно, руки вперед-

    в сторони:

    1- мах правою ногою до кисті лівої руки;

    2- в. п.

    3- мах лівою ногою до кисті правої руки;

    4- в. п.

11. В. п. – випад лівою ногою  вперед, руки

    на ліве коліно:

    1-3- пружні рухи лівою ногою;

    4- стрибком змінити положення ніг;

    5-7- пружні рухи правою ногою;

    8- в. п.

12. Стрибки на місці:

    - на лівій нозі;

    - на правій нозі;

    - на двох ногах;

    - «схресті» стрибки

13. Ходьба на місці

Перешикування з трьох шеренг в колону по-одному в русі.

- ЧСС за 6 сек.

15хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

 

 

 

Спину тримати прямо

Спину тримати прямо голову не нахиляти

Дивитися прямо.

У колоні по одному, в обхід

по залу.

Стежити за поставою. Плечі розправити, підборіддя підняти, тулуб тримати рівно.

 

 

Вправа сприяє розвитку координації рухів

Спину тримати прямо

Спину тримати прямо голову не нахиляти

Дивитися прямо.

 

 

Не обганяти один одного, тримати дистанцію поточним методом

дивитись через ліве плече.

 

 

 

 

 

 

 

Відновлення дихання.

Глибокий вдих.

Проходячи в колоні , інтервал 2 метри.

 

 

 

 

Фронтальний метод, три шеренги

Слідкувати за правильним  виконанням вправ, осанкою та зовнішніми проявами втоми

Звернути увагу на дозування вправ для учнів спец- та підг- групи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зберігати рівновагу, глибокий нахил.

Оберти робити з високою амплітудою.

 

 

 

Повний нахил з присіданням, протилежна нога пряма, тулуб рівний.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тулуб тримати рівно, не нахилятися.

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням, нога – горизонтально на підлозі.

 

Спина рівна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці комплексу ЗРВ

проконтролювати ЧСС

ІІ

Основна частина ЧСС за 10с  на кожній станції діти отримують конверт з винагородою. В кінці проходження всіх станцій складають загальне велике фото.

 

-Розподіл учнів по станціях по 3-4 учня. Виконання вправ на кожній станції до свистка. Потім перехід до наступної станції.

 

Станція1.

Ведення м’яча між фішками. Вперед ведемо футбольний м’яч внутрішньою стороною стопи,назад баскетбольний м’яч переміною рук.            Станція №2

Стрибки на скакалці; стрибки в круги;

Станція №3

Випад з гантелями

Зробіть широкий крок вперед,перенесіть центр тіла ваги на виставлену  вперед ногу,а потім на неї присядьте

Випади з гантелями на підвищення.

Станція №4

-перекид вперед з групуванням. міст, берізка .

 

Станція №5

Лазіння по гімнастичній лавці,перелітання на гімнастичну стінку

25хв.

 

Ноги тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тулуб тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує по можливості

 

 

Правильно дихати.

Ноги тримати рівно,слідкувати за технікою дихання.

 

 

Дівчата групуються на ластівку,хлопці присівши.

 

 

 

Слідкувати за перелізанням на гімнастичну стінку.

ІІІ

Заключна частина

1.Шикування

2.ЧСС за 6 сек.

3. Підбиття підсумків уроку.

4.Похід в клас.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом

Оцінити діяльність учнів,

Відзначити кращих.

 

Вчитель: Оксенюк Леся Леонідівна.

 

docx
Додано
4 вересня 2019
Переглядів
631
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку