Календарно-тематичне планування
із лікувальної фізичної культури
для дітей із порушеннями розумового розвитку робочого навчального плану
в 4-му класі
на 2019/2020 навчальний рік
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|
Гімнастичні вправи. Теоретичні відомості. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. Теоретичні відомості. |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. |
|
1 год |
|
Легкоатлетичні вправи. |
|
1 год |
|
Ігри. Теоретичні відомості. |
|
1 год |
|
Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Ігри для розвитку координаційних здібностей. |
|
1 год |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження. |
|
1 год |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу). |
|
1 год |
|
Підсумковий урок. |
|
1 год |