Календарно-тематичне планування із лікувальної фізичної культури для дітей із порушеннями розумового

Про матеріал
Календарно-тематичне планування із лікувальної фізичної культури для дітей із порушеннями розумового розвитку робочого навчального плану в 4-му класі на 2019/2020 навчальний рік 35 год на рік; 1 год на тиждень
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

 із лікувальної фізичної культури 

для дітей із порушеннями розумового розвитку робочого навчального плану

в 4-му класі

на 2019/2020 навчальний рік

 

№ з/п

Зміст уроку

Дата

Примітка

  1.  

Гімнастичні вправи. Теоретичні відомості.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Гімнастичні вправи. Розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи. Теоретичні відомості.

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи.

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи.

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи.

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи.

 

1 год

  1.  

Легкоатлетичні вправи.

 

1 год

  1.  

Ігри. Теоретичні відомості.

 

1 год

  1.  

Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Ігри для розвитку координаційних здібностей.

 

1 год

  1.  

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Для корекції психоемоційного стану та психофізичного напруження.

 

1 год

  1.  

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Для розвитку правильного локомоторного стереотипу та корекції основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу).

 

1 год

  1.  

Підсумковий урок.

 

1 год

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
3505
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку