Розгорнутий конспект уроку з фізичної культури для 3 класу. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Про матеріал

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Завдання уроку:

1.Повторити положення тіла у просторі «сіди»

2.Навчити техніки виконання перекиду назад в упор стоячи на колінах.

3.Рухливі ігри

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ  3 КЛАСУ

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Завдання уроку:

  1. Повторити  положення тіла у просторі «сіди»
  2. Навчити техніки виконання перекиду назад в упор стоячи на колінах.
  3. Рухливі ігри

Тип уроку: навчальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: гімнастичний мат, гімнастичні палиці, наочність,свисток.

Вчитель фізкультури: Харламова Аліса Василівна

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку( 12хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

 

Вимірювання ЧСС.

30с

 

10с

фронтальний метод

4.

ЗРВ:

а) в русі.

5хв

одночасний спосіб виконання

 

Ходьба.

- на носках,

  • на п`ятках,
  • з перекатом з п`ятки на носок,
  • випадами вперед з поворотом тулуба вправо, вліво;
  • в півприсіді,
  • в присіді,
  • звичайна.

2 хв

в колону по одному руки на пояс;

руки за голову;

руки за спиною;

руки на пояс;

 

 руки вперед;

руки на коліна;

 

Біг.

  • повільний;
  • приставним кроком правим боком,
  • приставним кроком лівим боком, 
  • схресним кроком правим боком, руки зігнути в ліктях;
  • схресним кроком лівим боком, руки зігнуті в ліктях;
  • з підскоками;
  • стрибок з прогином в спині

Вимірювання ЧСС.

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10с

в колону по одному

5

б) ЗРВ з гімнастичною палицею на місці.

4хв

Див. додаток

Основна частина уроку (25хв)

1.

Повторити  положення тіла у просторі «сіди» Сід - положення сидячи на підлозі з витягнутими вперед ногами, носки і п'яти разом, носки відтягнуті, тулуб у вертикальному положенні, голова прямо, руки на підлозі біля тазу, кисті повернуті назад

 

Сід ноги нарізно

 

 

 

 

Сід зігнув ноги

 

 

 

 

Сід кутом

 

 

 

 

 

Сід кутом ноги нарізно

 

 

 

 

 

 

Сід кутом ноги нарізно лівою (правою)

 

 

 

 

 

Сід з нахилом

 

 

 

 

Сід з нахилом вперед-вліво (вправо)

 

 

 

 

Сід на п'ятах (п'ятці)

 

 

 

 

 

Сід на правому (лівому) стегні

 

 

Сід у групуванні –

 

7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

прямі ноги максимально розведені в сторони, носки відтягнуті, тулуб і голова прямо

 

зігнути ноги в тазостегнових та колінних суглобах, максимально наблизити до тазу, ступні ніг знаходяться на підлозі

 

прямі ноги підняті вперед під кутом 45º по відношенню до тулуба, голову тримати прямо, прямі руки знаходяться позаду на підлозі кистями назад

 

прямі ноги підняті вперед під кутом 45º по відношенню до тулуба і розведені в сторони, носки відтягнуті, голова прямо, прямі руки спираються позаду на підлогу, кистями назад

 

прямі ноги підняті вперед під кутом 45° по відношенню до тулуба і розведені таким чином, що ліва нога знаходиться зверху над правою, носки відтягнуті, голова прямо.

 

тулуб максимально нахилити вперед, ноги прямі, носки відтягнуті, руки вгору, торкаються носків

 

сід з максимально розведеними ногами, тулуб нахилений вперед-вліво (до лівої ноги), руки вгору на носок лівої ноги

 

гомілки з'єднаних ніг лежать на підлозі, сідницями сісти на п'яти, (п’яту) тулуб тримати вертикально, голова прямо, руки можуть бути у різних положеннях

 

з стійки на колінах опуститися на праве (ліве) стегно і перенести на нього вагу тіла; ноги зігнуті, руки на пояс або підняті у різнойменну сторону

 

в сіді максимально зігнути ноги, руками обхопити гомілки ніг, голову нахилити на груди

2.

Навчити техніки виконання перекиду назад в упор стоячи на колінах.

З упору присівши (руки попереду ступенів ніг на відстані 15-30 см) виконати   перекат назад у групуванні, поставити руки на мат на рівні голови (пальці до  плечей) та випрямляючи руки, перевернутися через голову (не розгинаючи ніг),  прийти в упор присівши.    

  1. З упору присівши, перекат назад в групуванні до торкання лопатками і потилицею мату – руки біля голови, пальцями до плечей.
  2. Те ж, але спробувати, спираючись на руки, ногами дістати підлоги за головою.
  3. Перекид назад по похилій площині (гімнастичний міст).
  4. Перекид назад з упору присівши.

 

 

 

15хв

Копия img458

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перекид виконувати з допомогою. Допомога надається стоячи збоку від учня, однією рукою тримаючи за верхню частину лопаток, другою допомагаючи під стегна.     

 

3.

Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

На одному боці майданчика проводиться риска, яка відділяє «гусятник». Посередині майданчика ставиться 4 лавки, які утворюють дорогу шириною 2–3 м. На іншому боці майданчика ставиться 2 лавки – це «гора». Всі гравці знаходяться в гусятнику – гуси. За горою обкреслюється коло – «лігво», у якому розміщуються 2 вовки.

За сигналом: «Гуси-лебеді в полі», гуси йдуть у поле й там гуляють. За сигналом: гуси-лебеді, додому, вовк за далекою горою» – гуси біжать до лавок у гусятник. Із-за гори вибігають вовки і наздоганяють гусей. Виграють гравці, жодного разу не спіймані.

 

Рухлива гра «Білі Ведмеді»

5хв

Правила гри. Гуси повинні «летіти» по всьому майданчику. Вовк може їх ловити тільки після слів: «Гуси-лебеді, додому, вовк за далекою горою».

Заключна частина уроку(5хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1хв

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

 Вправа на релаксацію «Квітка доброти» дає можливість учасникам відпочити, розслабитися, відчути себе добрими, щасливими; розвивати уяву.

 

 

4хв

 Хід вправи.

 А зараз заплющте очі й уявіть, що у вас у руках знаходиться чарівна квітка — Квітка Доброти. Ваші руки відчувають незвичайне тепло, квітка зігріває вас, ваше тіло, вашу душу. Ви протягуєте руку і розглядаєте Квітку Доброти. Уявіть собі, якого вона кольору. Якого розміру? Можливо, вона має запах. А можливо, ви чуєте приємну музику, яка лине від квітки... І вам хочеться її послухати. Подумки зберіть усю доброту від Квітки Доброти й помістіть у своє серце. Ви відчуваєте, як доброта входить у вас, як зігріває вашу душу, несе радість... Я хочу, щоб сьогодні й надалі ви відчували допомогу від квітки доброти. І коли у вас неприємності або погано на душі, можна допомогти собі тим, що ми робимо зараз: уявити в руках Квітку Доброти і подумки помістити її у своє серце.

3.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

 

Вправи з гімнастичною палицею

1. В. П. — О. С., палиця внизу. 1 — підняти палку вгору, подивитися на неї; 2 — В. П. Повторити 6–8 разів.

 

2. В. П. — те саме, хват зверху за кінці. 1–2 — піднімаючи палицю вгору, викрут назад, руки прямі; 3–4 — В. П. Сполучати рухи з диханням. Повторити 6 разів.

 

 2. В. П. — О. С., палиця вертикально одним кінцем на підлозі, руки на верхньому кінці палки. 1 — швидко підняти руки вгору з оплеском над головою; 2 — В. П. Виконуючи вправу, палицю тримати вертикально, вправу робити швидко, не даючи палиці впасти. Повторити 8–10 разів.

 

3. В. П. — стійка ноги нарізно, палиця внизу. 1–2 — нахил уперед, водночас підняти руки вперед, глянути на руки; 3–4 — В. П. Виконуючи вправу, потягнутися вперед. Повторити 6–8 разів.

 

 4. В. П. — О. С., руки вгору, палиця горизонтально. 1 — підняти зі- гнуту ногу, водночас палицю опустити на коліно; 2 — В. П. Вправу тричі виконати однією ногою, потім — другою. Носок піднятої ноги відтягнути, опорна нога пряма.

 

5. В. П. — стоячи навколішки, палиця позаду в прямих руках. 1 — прогнутися назад, торкнутися п’ят — видих; 2 — В. П. — вдих. Виконуючи вправу, голову не опускати. Повторити 5–6 разів.

 

6. В. П. — сидячи, ноги зігнути перед палицею, що лежить на полу, руки в упорі позаду. 1— перенести ноги через палицю, випрямити їх — вдих; 2 — В. П.— видих. Повторити 5–6 разів.

 

7. В. П. — стоячи боком біля кінця палиці, що лежить на підло- зі. Стрибки боком через палицю, просуваючись уперед і назад. Повторити 5 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кочерга Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
8889
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку