Завдання уроку: 1) закріплювати стрибки через перешкоди, лазіння через гімнастичну лаву та стінку; 2) розвивати силу, гнучкість, спритність, координацію рухів під час подолання смуги перешкод і рухливих ігор; 3) виховувати любов до рідного краю, дружні стосунки, уміння долати труднощі.
УРОК ГІМНАСТИКИ.
3-й КЛАС.
Завдання уроку: 1) закріплювати стрибки через перешкоди, лазіння через гімнастичну лаву та стінку; 2) розвивати силу, гнучкість, спритність, координацію рухів під час подолання смуги перешкод і рухливих ігор; 3) виховувати любов до рідного краю, дружні стосунки, уміння долати труднощі.
Інвентар: гімнастичні лави та мати, канат, гімнастична стінка.
Частина уроку |
Зміст |
Дозу вання |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (14-15 хв) |
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання |
До 1 хв |
Рапортує фізорг класу |
2.Повідомлення завдань уроку |
До 30 сек |
Мобілізувати увагу учнів |
|
3.Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ |
До 1 хв |
Виконувати вправи тільки після команди вчителя |
|
4.Організаційні вправи (повороти ліворуч, праворуч, кругом на місці) |
До 30 сек |
Чіткість і узгодженість виконання |
|
5.Різновиди ходьби (на місці; стройовим кроком; на носках і на п’ятках, руки за голову; на зовнішньому боці стопи, руки на пояс; у напівприсіді) |
1-2 хв |
У колону по одному, дистанція – 2 м |
|
6.Різновиди бігу (звичайним кроком; приставним кроком лівим (правим) боком; зі зміною напрямку) |
2-3 хв |
Не обганяти одне одного |
|
7.Стрибки на лівій (правій) нозі та на обох ногах із положення присіду з просуванням вперед |
До 1 хв |
Збільшити дистанцію |
|
8.Загальнорозвивальні вправи на місці |
5-6 хв |
|
|
6.Вимірювання частоти серцевих скорочень |
До 30 сек |
За 10 сек. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом |
|
Основна (23-25 хв)
Основна (23-25 хв)
|
1.Підготовка смуги перешкод |
До 1 хв |
Учні під керівництвом учителя встановлюють необхідне обладнання |
2.Подолання смуги перешкод: - «переправа через місток» (ходьба по перевернутій гімнастичній лаві); - «розвідники» (лазіння по гімнастичній лаві в положенні лежачі з підтягуванням обома руками); - «стрибки по купинах через болото» (стрибки на обох ногах по позначках); - «колобок» (два перекиди вперед); - «білка» (лазіння по гімнастичній стінці); |
6-8 хв |
Почергово одне за одним. Забезпечити страхування учнів на небезпечних ділянках |
|
3.Відпочинок |
6-7 хв. |
Перегляд відеофільму |
|
4.Рухлива гра «Карасі та щука» |
7-8 хв |
Обирають ведучого («щуку»), який знаходиться посередині майданчика, решта гравців – «карасі», які перебувають на одному боці спортивної зали. «Карасі» за сигналом учителя повинні перебігти на інший бік зали, «щука» намагається їх піймати. Якщо це їй удається, заквацані гравці утворюють «невід».Наступного разу «карасі» повинні пробігати через «невід» |
|
Заключна (4-5 хв) |
1.Вправа для відновлення дихання «Лісоруби» |
До 1 хв |
Учні рубають дрова |
2. «Дорога додому» |
1-2 хв |
Учні прибирають інвентар |
|
3. Шикування в одну шеренгу |
До 30 сек |
За зростом біля лінії |
|
4. Підбиття підсумків |
До 30 сек |
Відзначити найкращих учнів |
|
5.Домашнє завдання |
До 30 сек |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (хл - до 20 разів, дів – до 15) і стрибки зі скакалкою (30-40 разів) |
|
|
6.Прощання, організований вихід зі спортивної зали |
До 30 сек |
У колону по одному за напрямним |